Entertainment alle pijlers

films die je liever niet had gezien

18-10-2013 20:10 548 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik haak even in op het liedjes-topic van NYC.



Welke film had je liever nooit willen zien?



Ik: the Shining. Doodenge film en sommige scenes vergeet ik helaas nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 22 oktober 2013 @ 21:09:

Ik vind hem vooral zo heftig omdat er thema's in voor komen die mijn man en ik samen meemaken. Hoe ga je om met verdriet als je allebei anders bent. En inderdaad, de mooie onbezorgde liefde en opgaan in elkaar, maar hoe houd je dat vol als al het onbezorgde weg is. Heel confronterend wel.



Dat realiseerde ik me toen je zei dat je hem ging kijken

Nog oneindig veel heftiger dus. Fijn dat je het toch een mooie film vond want het verhaal biedt niet veel troost.
quote:Marielle29 schreef op 22 oktober 2013 @ 22:23:

Ik heb wekenlang niet gedoucht na het zien van Jaws. Ik was ervan overtuigd dat hij door het doucheputje zou komen, zo bang was ik ineens voor haaien. Nachtmerries ook.. Ik was ook vrij jong.



Ik durf niet in zee te zwemmen, althans niet verder dan drie meter van het strand, zou heel graag snorkelen en duiken maar no way dat ik dat ooit ga durven doen.

Bedankt Steven Spielberg..Oh dat is wel heel extreem. Vriend is bang om te vliegen boven zee omdat de kans aanzienlijk in dat het vliegtuig neerstort en een witte haai het opwacht. Uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 23 oktober 2013 @ 08:35:

[...]





Oh dat is wel heel extreem. Vriend is bang om te vliegen boven zee omdat de kans aanzienlijk in dat het vliegtuig neerstort en een witte haai het opwacht. Uiteraard. Ik weet zeker dat hij hem opwacht.. Daar ben ik zelf ook bang voor namelijk
Irreversible, die had ik liever niet gezien, af en toe overvalt het gevoel me nog steeds, als ik ergens alleen loop, op een plek "waar je niet zou moeten zijn". Ik vermijd ook looptunnels als ik alleen ben. Gruwelijk.



Spoiler in het wit:



Ook dat er tijdens de verkrachting iemand het tunneltje inloopt, kijkt, ziet, en weer omdraaid en het gewoon laat gebeuren



Verder lig ik niet wakker van films. I spit on your grave vond ik zelfs heerlijk, niet het eerste gedeelte waarin bijzonder nare dingen gebeuren, maar het tweede gedeelte met brute wraak dat vond ik vet.



Martyrs, Syrbian movie en the Human Centipide zijn de enige drie films waarvan ik denk dat ik het niet trek, dus die kijk ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Klopt....bij tunneltjes denk ik ook altijd aan Irreversible.
quote:Murdoch schreef op 23 oktober 2013 @ 08:35:

[...]





Oh dat is wel heel extreem. Vriend is bang om te vliegen boven zee omdat de kans aanzienlijk in dat het vliegtuig neerstort en een witte haai het opwacht. Uiteraard. Dat vind ik ook eng . Ik heb teveel films gezien met haaien en zeemonsters en docu's over haaien en 'zeemonsters' dus ik zou het ook eng vinden om in de zee neer te storten of als je op een boot zit en die zinkt.
Alle reacties Link kopieren
8MM
Alle reacties Link kopieren
8MM heb ik lang geleden ook eens gezien.

Kom ik op Wiki om te kijken hoe het verhaal ook al weer ging

staat daar het hele verhaal uitgebreid neergeschreven.

Dus niet daar lezen als je niets wilt weten.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Ik vond 8MM een ijzersterke film...groezelige nare sfeer en een prachtige bijrol van Joaquin Phoenix.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik vond 8mm ook een goede film. Waar ik wel spijt van had was de film 'the hills have eyes', want ik zat me de hele tijd op te winden over het feit dat die familie stomme beslissingen nam en een aantal scenes had ik echt niet hoeven te zien. Toen de hills have eyes deel 2 op tv kwam, heb ik die halverwege afgezet.
Alle reacties Link kopieren
8mm vond ik ook geweldig! Echt heel goed gedaan.



Oh ik weet er nog 1 die ik dus echt verschrikkelijk suf vond ,maar daar zal ik wel de enige in zijn, dat is die film met Bill Murray en Scarlett Johanson Lost in translation. Ik houd best van aparte films maar hier kon ik helemaal niks mee.
Alle reacties Link kopieren
Dancer in the Dark met Bjork

The boy in the striped pyamas

Sophies choice



En 30 jaar geleden had je een nare serie films op video: Faces of death, met echte opnamen van mensen die verongelukten en zo, daar werd ik helemaal naar van.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ooit als 5jarige naar beneden gekomen terwijl de oppas een verschrikkelijke film zat te kijken (en bleef kijken).

Jarenlang heb ik nachtmerries gehad van een vleeskleurig ding dat een mevrouw met telefooncel en al op at.



Sinds vorig jaar ben ik er eindelijk achter welke film het was en kan er nu om lachen, wat een slechte film:

http://www.youtube.com/watch?v=_AASYGG7mrw



The blob
Alle reacties Link kopieren
The wax house, ik ben uit de bio zaal gelopen... en sindsdien kijk ik zelden meer horror.



Aliens vind ik ook walgelijk, en absoluut niet de behoefte om daar meer van de zien, ook al ben ik wel benieuwd naar Prometheus, maar die kan ik beter gewoon niet gaan kijken.



En verder kan ik er niet tegen als er onschuldige diertjes Worden doogegemaakt. Hemlock groove kijk ik wel maar ik heb (mogelijke spoiler) echt spijt dat ik de scene gezien heb waarin Peter z'n kat de nek omdraait... de rest vond ik niet eng, maar van dat stukje krijg ik dus wel nachtmerries.
quote:carretjerockt schreef op 24 oktober 2013 @ 11:44:

http://www.youtube.com/watch?v=_AASYGG7mrw



The blob Wat een vreselijke film lijkt me dat!

Een film waar ik door dit topic aan moest denken is Alive. Waarom weet ik niet, maar ik besloot die eens alleen en midden in de nacht te kijken. Brrr... het idee dat je andere mensen op moet gaan eten om in leven te blijven
Alle reacties Link kopieren
The village of the damned, ik heb wat afgedroomd over die enge kinderen.. toen ik zwanger was van zoon droomde ik standaard een paar x per week over blonde bezeten kindjes met lichtgevende ogen.. terwijl echt.. geen film mij te eng is! En deze lullige film.. brrr... als ik alleen al Google naar plaatjes krijg ik al kippenvel..
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 23 oktober 2013 @ 08:35:

[...]

Oh dat is wel heel extreem. Vriend is bang om te vliegen boven zee omdat de kans aanzienlijk in dat het vliegtuig neerstort en een witte haai het opwacht. Uiteraard. Ga Sharknado met hem kijken!

Alle reacties Link kopieren
quote:bluebird77 schreef op 24 oktober 2013 @ 16:15:

Een film waar ik door dit topic aan moest denken is Alive. Waarom weet ik niet, maar ik besloot die eens alleen en midden in de nacht te kijken. Brrr... het idee dat je andere mensen op moet gaan eten om in leven te blijven Is waar gebeurd wist je dat?
quote:fiool schreef op 24 oktober 2013 @ 16:59:

[...]





Ga Sharknado met hem kijken!

[afbeelding] Bestaat dat echt? Klinkt fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
quote:azile schreef op 18 oktober 2013 @ 20:24:

The Descent, ook vreselijk!*ril*
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk veel oorlogsfilm. Escape from Sobibor, schindlers list, Sophies choice.

Ik kan er slecht tegen, maar het boeit me ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:ramiaatje schreef op 24 oktober 2013 @ 18:52:

Eigenlijk veel oorlogsfilm. Escape from Sobibor, schindlers list, Sophies choice.

Ik kan er slecht tegen, maar het boeit me ook.



Dat had ik dus met die ene scene uit 'haar naam was Sarah'

en inderdaad Sophie's Choice trok ik ook heel slecht.

Het idee dat mensen zo inslecht kunnen zijn, is ook heel bizar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Niet te bevatten dat het allemaal echt is gebeurd.

Echt niet te bevatten.
Alle reacties Link kopieren
Open Water...

weten dat je verloren bent en tegen beter weten in toch doorgaan...was helemaal van slag van die film.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven