Entertainment alle pijlers

films die je liever niet had gezien

18-10-2013 20:10 548 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik haak even in op het liedjes-topic van NYC.



Welke film had je liever nooit willen zien?



Ik: the Shining. Doodenge film en sommige scenes vergeet ik helaas nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
haha die sharknado film was volgens mij tijdje geleden op tv.

Met een nog een dergelijke film over haaien die zo het strand opliepen om mensen op te peuzelen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Miss_Marvellous schreef op 24 oktober 2013 @ 11:15:

Ik vond 8mm ook een goede film. Waar ik wel spijt van had was de film 'the hills have eyes', want ik zat me de hele tijd op te winden over het feit dat die familie stomme beslissingen nam en een aantal scenes had ik echt niet hoeven te zien. Toen de hills have eyes deel 2 op tv kwam, heb ik die halverwege afgezet.Dat vond ik zo'n rare maffe film, zitten inderdaad wat gore scenes in maar ik kon er wel van slapen, gelukkig
quote:sprokkelientje schreef op 24 oktober 2013 @ 19:04:

haha die sharknado film was volgens mij tijdje geleden op tv.

Met een nog een dergelijke film over haaien die zo het strand opliepen om mensen op te peuzelen.

Is waar gebeurd, wist je dat?



The Deer Hunter al genoemd? Als ze verhoord worden in de gevangenis in het water met ratten Heel goede film, maar er valt weinig te lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af waarom iedereen Sophie's Choice zo heftig vond, maar ik verwarde het met de wereld van Sofie . Ik heb niet echt spijt van films omdat ik ze te heftig vond, want eigenlijk vind ik die heftigheid ook wel weer heel mooi, bijvoorbeeld Schindlers List, American History X. Na de film Live! heb ik een tijdje geschokt op de bank gezeten.



Waar ik wel spijt van heb (als in tijdsverspilling):

-The Matrix

-Vrijwel alles met Steven Seagal, van Damme en Tom Cruise

-Four weddings and a funeral. Gaap.
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:fiool schreef op 24 oktober 2013 @ 16:59:

[...]





Ga Sharknado met hem kijken!

[afbeelding]Hahahahahahaha !



Jaws 4 was trouwens echt VERSCHRIKKELIJK slecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:fiool schreef op 24 oktober 2013 @ 16:59:

[...]





Ga Sharknado met hem kijken!

[afbeelding]Hahahahahahaha !



Jaws 4 was trouwens echt VERSCHRIKKELIJK slecht.
Alle reacties Link kopieren
The Exorcist heeft mij jaren slaap problemen gekost ,the Human Centipede bizar gewoon zieke geest die het film heeft gemaakt ,Hostel bah bah ,the Ring vind nou weer een goede film
Alle reacties Link kopieren
Sliver. Eens in de zoveel tijd ben ik paranoia en denk ik, als er maar niet iemand een caneraatje heeft opgehangen.
Waar zit de any-key?
The Exorcist. De hele nacht niet geslapen en daarna nog wekenlang 's nachts het licht aan gehad. Ik was een jaar of 18 en ik was echt doodsbang. The Shining heb ik halverwege uitgezet.



Se7en vond ik ook een nare rotfilm.



Er zijn ook een paar films die ik heel goed vind maar die ik nu niet meer wil zien omdat ik kinderen heb: Sophie's Choice, Trainspotting (de dode baby!). Best stom eigenlijk, ik weet gewoon dat ik mijn ogen uit mijn kop ga janken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens tussen 2007 en 2010 (denk ik, niet eerder in ieder geval en waarschijnlijk ook niet later) eens een film gezien in de bios waarvan ik totaal de betekenis niet snapte (of hij ging gewoon nergens over, dat kan ook nog).



Het was een film die speelde in de jaren '80 en het ging over een vriendengroep. Ik kan me er verder weinig van herinneren, behalve dat er een meisje in mee speelde die op een gegeven moment ziek werd, en alleen nog maar in haar eentje op het strand lag.



Weet iemand welke film ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 25 oktober 2013 @ 11:20:

Trainspotting (de dode baby!). Inderdaad, dat had ik verdrongen, maar dat vond ik al akelig voor ik kinderen had.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat ik de film niet had willen zien, maar bepaalde scenes. Er gaat iets gebeuren, het wordt niet in beeld gebracht, maar de beelden spelen zich in mijn hoofd af.



- American History X

- The kite runner

- The whistleblower
Alle reacties Link kopieren
Grappig, een tijdje geleden was het halve forum upset vanwege de (zieke) gedachten van een medeforummer. Nu vinden we het normaal dat er forummers (bewust kijken naar films met marteling en seks met kinderen).
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
O, en vrouwtje010, jouw reacties in dit topic en jouw eerdere eigen topic, ik kan ze niet rijmen. Je word er voor mij niet geloofwaardiger op.
Waar zit de any-key?
Misschien had ik dit filmpje beter niet kunnen kijken net. De laatste beelden van een meisje opgenomen door de beveiligingscamera in een lift voor ze onder mysterieuze omstandigheden zelfmoord pleegde. Wazige shit.
quote:Murdoch schreef op 26 oktober 2013 @ 20:48:

Misschien had ik dit filmpje beter niet kunnen kijken net. De laatste beelden van een meisje opgenomen door de beveiligingscamera in een lift voor ze onder mysterieuze omstandigheden zelfmoord pleegde. Wazige shit.ik zat de hele tijd te wachten op zo'n eng figuur dat ineens schreeuwend in beeld zou komen...maar die kwam niet. Tja, ik vind hier dus niks aan. Overigens doet het verhaal me heel erg aan Dark water denken. http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Water_(2002_film)
Ja maar dit is echt, dat meisje is later gevonden in een watertank op het dak. En de hotelgasten hebben van dat water gedronken en ermee gedoucht. En ze doet heel raar met haar armen. Ik vind het fucking eng.
quote:Murdoch schreef op 26 oktober 2013 @ 22:05:

Ja maar dit is echt, dat meisje is later gevonden in een watertank op het dak. En de hotelgasten hebben van dat water gedronken en ermee gedoucht. En ze doet heel raar met haar armen. Ik vind het fucking eng.Ik vond er weinig aan...heb ondertussen de tekst zitten lezen dat raar doen met die armen viel ook wel mee vond ik. Ik had adhv de beschrijving iets veel raarders verwacht eigenlijk.
Ik ben denk ik gewoon een pussy.
quote:Murdoch schreef op 26 oktober 2013 @ 22:10:

Ik ben denk ik gewoon een pussy. of ik ben te ongevoelig, dat kan ook!
Alle reacties Link kopieren
De trailer van The Human Centipide. In de krant stond een stuk over 'de meest walgelijke film ooit krijgt een vervolg'. Ik nieuwschierig natuurlijk en echt spijt dat ik het heb opgezocht. Walgelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 25 oktober 2013 @ 14:51:

Nu vinden we het normaal dat er forummers (bewust kijken naar films met marteling en seks met kinderen).



?



Ik vind dat zo politie agent achtig: zozo, wat zijn we aan het doen? Zeg gewoon dat je het zelf niet normaal vindt. Mag hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Mag een Youtube filmpje ook?



2 girls, 1 cup. Ik wilde dat ik het nooit gezien had. Ontzettend smerig filmpje en ik moet daar af en toe (tja, hoe kan het ook anders ) nog aan denken...
Als kind een deel zien van The Omen deed mijn nachtrust niet goed en dat van mijn ouders ook niet want wilde alleen nog bij hun in bed slapen.



The Others, brrrrr, die fotoalbums.



Vanilla sky, vanwege tijd en geldverspilling



Bij sixth sense zat ik af en toe ook tegen plafond van schrik. Ik kan gewoon niet goed tegen films met geesten.
Swinta : zo heb ik ooit eens 2 Japannertjes in een bad gezien die elkaar onder gingen kotsen en toen de stukjes op gingen eten

2 Girls 1 cup is fake trouwens, als dat het minder erg maakt. Anders ff 2 guys 1 cup kijken, misschien dat je er dan anders tegenaan kijkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven