Log nu in om te reageren
  1. Dat soort onhandigheid (baardman) vind ik dan wel weer charmant ;)

Hij moet gewoon gitaarles nemen en liedjes gaan maken :)

Drink up me hearties
  2. Ja heel leuk programma. Kijk elke week.
  3. Ja wat een sukkel zeg. Als dat meisje al dik was ben ik een olifant.. ze zag er supergoed uit.
  4. quote:
    Saz schreef op 20 april 2017 @ 22:38:

Ik heb een zwak voor rooie Britten. Vind die baardman leuke gast, wel heel verkeerd gekozen shirt aan. Jammer dat ie weer ge-friendzoned werd.

Heerlijk programma :heart:
    Die met die rode baard, verkeerd shirt, verkeerde broek (leek wel een legging?), en overgewicht. Als hij aan die dingen gaat werken ziet hij er een stuk leuker uit.

'later' is al lang begonnen!
  5. quote:
    Beter.Laat schreef op 21 april 2017 @ 09:45:
    [...]

Die met die rode baard, verkeerd shirt, verkeerde broek (leek wel een legging?), en overgewicht. Als hij aan die dingen gaat werken ziet hij er een stuk leuker uit.
    Zat 'm voornamelijk in zijn nogal puberale grapjes. Hoe wil jij je ei in de ochtend?? Bevrucht? Volgens mij is er geen enkele vrouw die dat enorm opwindend vindt. Ik denk dat hij nog wat volwassener moet worden.

Everything you see I owe to spaghetti!
  6. quote:
    Annapicobella schreef op 21 april 2017 @ 10:07:
    [...]

Zat 'm voornamelijk in zijn nogal puberale grapjes. Hoe wil jij je ei in de ochtend?? Bevrucht? Volgens mij is er geen enkele vrouw die dat enorm opwindend vindt. Ik denk dat hij nog wat volwassener moet worden.

Ja hij zegt tegen die meisjes allemaal dingen die hitsige puberjongens misschien onder elkaar zeggen, maar waar meisjes ontzettend op afknappen. En hij durft niet zichzelf te zijn en werpt een rookgordijn op van stoere woorden en seksueel getinte grapjes. Past gewoon niet bij een maagd. (Hij heeft nog nooit een vriendinnetje gehad of een meisje gezoend.)
    Terwijl hij me in wezen een hartstikke lieve gozer lijkt waar je wel mee kan lachen. Als hij nou eens wat meer zelfvertrouwen kreeg en die stoere praat achterwege liet.

Wat was nou die laatste grap waardoor dat meisje dus echt mega afknapte? Zo iets? "You're like the 20 letters in the alphabet. No wait, there are 26. I forgot the letters, U R A Q T (you are a cutie)."
    (tot zover nog te doen)
    "Oh wait, that makes 25 letters. I'll give you the D later."
    Zij keek geschokt, dus ik neem aan dat die D staat voor dick?

You can never have too many hats, gloves and shoes
  7. quote:
    [...]

Nee, daar wordt geen enkele vrouw opgewonden van.
    Dunkt me :no:

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
  8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. quote:
    [...]

Heb het gevoel dat dat wat anders gemonteerd was. Misschien hadden ze het over slechte openingszinnen en noemde hij deze als voorbeeld. Het is maar net hoe dat gemonteerd wordt. Heb wel het idee dat de makers daar soms mee spelen.

Drink up me hearties