Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Celebs en wannabe-Celebs

06-08-2014 16:29 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic dat weer volgeplakt kan worden met foto's van de celebs.



Kom maar op met die lekkere mannen-plaatjes en prachtige vrouwen-kiekjes, met de rode loper-verslagen, met onvoordelige, rare of ordinaire foto's, met fotoshoots en niet te vergeten met je commentaar op alles wat er te zien is in dit topic.



Ter ere van dit nieuwe topic stel ik voor de Miley-ban tijdelijk zo lang we het volhouden op te heffen.



Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 06 augustus 2014 @ 16:34:

Zo, ook weer geregeld.....



[afbeelding]



Ik werk in de geboortezorg, en ik kan mededelen dat de naam Miley sterk in opkomst is...





Nu nog deze schrijfwijze, maar het zal slechts een kwestie van onbenul tijd zijn voor we andere schrijfwijzen zien a la Mailie/Meilie e.d
quote:pearle schreef op 06 augustus 2014 @ 17:37:

[...]





Ik werk in de geboortezorg, en ik kan mededelen dat de naam Miley sterk in opkomst is...





Nu nog deze schrijfwijze, maar het zal slechts een kwestie van onbenul tijd zijn voor we andere schrijfwijzen zien a la Mailie/Meilie e.dMei Lee
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 06 augustus 2014 @ 17:39:

[...]

Mei Lee Dan staat het opeens weer chique
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de naam Miley op zich niet zo lelijk, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je kind noemt naar iemand die zich zo gedraagt als zij. Volgens mij is de naam tenminste 'in' sinds zij opdook?



Trouwens, bij haar geboorte heette ze Destiny Hope. Precies de tokkienaam die past bij haar huidige imago.
Alle reacties Link kopieren
Ook even foto waar ze niet als een tokkie/persoon met 1 hersencel staat

Alle reacties Link kopieren
Zullen we bij deze de Mei Lee ban weer instellen? Hahaha



Benedict Cumberbatch... lekker flatteus







Mos Def, geweldige outfit, hehe



Alle reacties Link kopieren
Haha, Queen Onflatteus Mei Lee verdient toch wel een plekje in dit topic, toch. Misschien een maximale dosis vaststellen? Alles daarboven is slecht voor de volksgezondheid. :-)
Wat een goede OP! Dwayne Johnson, het snoepje van het topic en dan ook nog Christian Bale en Jensen Ackles op de eerste pagina, dit topic kan nu al niet meer stuk!
Die Dylan McDermott, wist nooit wie het was maar herken hem nu uit American horror story vind het maar een engerd sinds seizoen 2 haha! Is dat familie van Dean trouwens?

Edit : lama, nee dus
Alle reacties Link kopieren
Ha leuk zeg een nieuw topic met leuke plaatjes en Miley
Happy new topic! Bedankt voor alle lekkere mannen, zucht, Joaquin Phoenix Alhoewel ik er zelf ook mag zijn, natuurlijk



Lourdes, dochter van Maddonna (17)







Madonna (56) zelf voelde nog even de behoefte om haar bikinilijn (?) tw showen aan de wereld via Instagram





Britje met haar boyfriend





Voor haar doen heeft ze leuke kleren aan!

Alle reacties Link kopieren
Oooh de eerste pagina! ( ik heb geen hekel aan Mei Lee maar ben haar meteen vergeten) wat een heerlijke mannen! Mijn hele go for it lijstje staat er volgens mij op. ( Hormoonalert!!!)
Wibi Soerjadi met nieuw imago en zijn vriendin

Whahaha macho-Wibi. Nu die Disney dierentuin zijn huis nog uit hahahaha
Alle reacties Link kopieren
WannaWibbi Depp is het zeg... pffff
Alle reacties Link kopieren
OMFG, hilarische foto van Wibi. Zelden zo'n non-stoere maar wel stoer bedoelde foto gezien.
Alle reacties Link kopieren
Zou het niet een grapje zijn? Zo van haha sarcastisch?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Zit ik hier niksvermoedend kwijlend achter mijn pc ( Oeh Benedict, toch aantrekkelijk <3 )

En dan die foto van Wibi Surejapi Nou jaaaaaaaaa koffie tegen het scherm
whahahah Wibi, dit kán niet serieus zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
Vast wel, hij wil vast van zijn zielige jongetjes imago af en slaat nu de plank faliekant mis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 08 augustus 2014 @ 02:50:

OMFG, hilarische foto van Wibi. Zelden zo'n non-stoere maar wel stoer bedoelde foto gezien. hilarisch is de juiste omschrijving
Alle reacties Link kopieren
quote:Supersoulfighter schreef op 08 augustus 2014 @ 13:57:

whahahah Wibi, dit kán niet serieus zijn toch?Ik heb geen plaatjesplakrechten, maar op zijn Twitter staan nog meer van dit soort 'stoere' foto's. Ben bang dat dit zijn nieuwe iemaagoooo is.
Alle reacties Link kopieren
http://instagram.com/p/raWkqgDDjs/



Kijk maar uit dat hij niet achter dit topic komt... #mortalkombat
Alle reacties Link kopieren
http://instagram.com/p/q11b20DDoz/



Whoehahaha!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:paque_pink schreef op 08 augustus 2014 @ 16:11:

http://instagram.com/p/q11b20DDoz/



Whoehahaha!!!!hahaha en dan die achtergrond erbij,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven