Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Celebs en wannabe-Celebs

06-08-2014 16:29 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic dat weer volgeplakt kan worden met foto's van de celebs.



Kom maar op met die lekkere mannen-plaatjes en prachtige vrouwen-kiekjes, met de rode loper-verslagen, met onvoordelige, rare of ordinaire foto's, met fotoshoots en niet te vergeten met je commentaar op alles wat er te zien is in dit topic.



Ter ere van dit nieuwe topic stel ik voor de Miley-ban tijdelijk zo lang we het volhouden op te heffen.



quote:Liadan schreef op 24 oktober 2014 @ 17:43:

En ja, Renee Zellweger



Als ik zo kijk zie ik niet eens zoveel verschillen qua neus, lippen etc, maar rondom haar ogen ziet ze er anders uit. Haar wenkbrauwen niet bijgewerkt, ooglidcorrectie, wat meer rimpels omdat ze natuurlijk ouder is geworden. (en er zullen misschien wel fillers of iets aan te pas zijn gekomen)

[img]http://www.eonline.com/eol_images/Entir ... 4_copy.jpg[/img]



Dat deel van je gezicht maakt dus veel uit. De stand van de wenkbrauwen is anders, dus er zal wellicht een voorhoofdlift bij de ooglidcorrectie geweest zijn. Bij mij veranderde nl de stand van de wenkbrauwen niet met alleen een ooglidcorrectie....
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 24 oktober 2014 @ 17:49:



Demi Moore en dochter Tallulah

Hoe kan iemand nou in godsnaam denken dat zo'n broek met het kruis op je knieën flatteus is?
óu sont les neiges d'antan

Wat ziet ze er weer uit
Alle reacties Link kopieren
Lupita; de rok, de tas, de schoenen....prachtig. De top vind ik wat minder qua model.

Jennifer; gemiste kans. Deze outfit past niet bij haar type, maakt haar ordinair en goedkoop.

Kim; hoeveel rollen bodytape gebruikt ze om ervoor te zorgen dat er niks uit haar jurk valt. Ik vind het zonde hoor. Ze heeft een prachtig lijf maar ziet er zo goedkoop uit. En dan die vreselijke kerel van d'r..... Wie kent hun nou van persoonlijke prestaties. OK, hij zingt.... Maar ik zou geen titelsong van hem op kunnen noemen en dan ben ik toch redelijk bij qua muziek.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Cheryl Cole droeg deze jurk van Lanvin bij X-factor en werd in Engeland Kermit de Kikker genoemd





Koningin Mäxima droeg onlangs dezelfde jurk

Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 20 oktober 2014 @ 15:30:

Xander, no!

[img]http://ll-media.tmz.com/2014/10/18/1018 ... shot-2.jpg[/img]



Nicolas Brendon werd gearresteerd nadat hij dronken de orde verstoorde en daarna niet mee wilde werken met de politie.Hij is wel sexy grijs!
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
De jurk staat Maxima veel beter
Alle reacties Link kopieren
Maxima heeft mooiere rondingen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Nieuwe coupe voor Jessica Simpson



quote:Star schreef op 26 oktober 2014 @ 08:48:

[img]http://amradaronline.files.wordpress.co ... 828418.jpg[/img]Door met haar kleding nog eens extra nadruk te leggen op haar prominente borst- en bilpartij, lijkt haar hoofdje zo inieminie klein. Maar daar zit ook niet zo heel veel in natuurlijk
Alle reacties Link kopieren




Lupita Nyong'o. Prachtige vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de foto niet, minnimouse, maar ben het wel met je eens dat Lupita heel mooi is.



Jessica trekt een stom pruilmondje.



De jurk van Cheryl en Maxima is in een lastige kleur, waar je niet makkelijk mee weg komt.



Over het drama Kim Kardashian heb ik gewoon even niets te zeggen.
quote:koekkoekje schreef op 26 oktober 2014 @ 16:00:

De jurk staat Maxima veel beter Vind ik dus totaal niet. Kleur staat Cheryl vele malen beter.
Alle reacties Link kopieren
En Maxima combineert hem met koninklijke juwelen. Kijk, daar valt niet tegenop te concurreren natuurlijk
Ga in therapie!
quote:misschicken schreef op 26 oktober 2014 @ 16:30:

Nieuwe coupe voor Jessica Simpson



[afbeelding]Wat een rare foto.. Zie niet waar de armen zijn gebleven of is het een (hoge) borst??
Alle reacties Link kopieren
Imho erger dan de 'Kermit'-jurk van een paar posts geleden:





Dan toch liever Mel B's outfit, zonder de rare pose

Alle reacties Link kopieren
Fergie met man Josh Duhamel en zoon Axl







Zij schijnt 39 te zijn. Ik dacht dat ze ouder was.
Alle reacties Link kopieren
Gaga





Kristen Stewart





Taylor Swift

Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 27 oktober 2014 @ 11:35:

[...]





Wat een rare foto.. Zie niet waar de armen zijn gebleven of is het een (hoge) borst??je ziet haar schouder die naar voor is gedraaid. niets raars aan
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
wat is Taylor Swift toch een prachtige vrouw!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
en kristen stewart lijkt net een vent
quote:biol schreef op 27 oktober 2014 @ 17:21:

wat is Taylor Swift toch een prachtige vrouw!+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven