Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Celebs en wannabe-Celebs

06-08-2014 16:29 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic dat weer volgeplakt kan worden met foto's van de celebs.



Kom maar op met die lekkere mannen-plaatjes en prachtige vrouwen-kiekjes, met de rode loper-verslagen, met onvoordelige, rare of ordinaire foto's, met fotoshoots en niet te vergeten met je commentaar op alles wat er te zien is in dit topic.



Ter ere van dit nieuwe topic stel ik voor de Miley-ban tijdelijk zo lang we het volhouden op te heffen.



Alle reacties Link kopieren
Jah! Die bedoel ik!
dat is het betere werk Laidan!!

En heel eerlijk, ik snap wel dat die Jamie Caviezel er niet tussen stond hij heeft zo'n rare mond...
Alle reacties Link kopieren
ik vraag me ook altijd af waarom mijn man er niet tussen staat... om dan te realiseren dat die natuurlijk niet bekend is... maar wel de knapste man van de wereld :-)



Maar in dat lijstje miste idd wel een paar knappe mannen.. waar is Ryan Reynolds???
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Sabia en Raf

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jim Caviezel op die laatste foto wel leuk, maar ik ken hem eigenlijk nergens anders van dan van The Passion of the Christ. Niet echt iets dat ik associeer met sexy.
Alle reacties Link kopieren
Ryan Reynolds voor jennie





Alle reacties Link kopieren
Mijn dag kan niet meer stuk liadan
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Na de bekendmaking dit jaar werd er ook gezegd dat ze een aantal keren Ryan Gosling hebben willen uitroepen tot Sexiest Man, maar hij wil het niet. Zijn fans daarentegen wel, er brak nog net geen rel uit.

Alle reacties Link kopieren
quote:jennie77 schreef op 21 november 2014 @ 14:59:

Mijn dag kan niet meer stuk liadan [afbeelding]Ik moet zeggen dat hij wel leuk opgedroogd is. In Two Guys and a Girl vond ik er dus echt helemaal niets aan.
Alle reacties Link kopieren
De Sexiest Man van vorig jaar

Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 20 november 2014 @ 18:46:

Scott Foley

[afbeelding]



Tim Tebow (footballspeler)

[afbeelding]



Idris Elba

[afbeelding]Idris... wat een boel mooiigheid...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst nog een film gezien van hem,the green latern geloof ik de film was bagger maar hij was fijn om naar te kijken.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
@noamski; Ja, maar Tom is nergens te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jennie77 schreef op 21 november 2014 @ 15:06:

Ik heb laatst nog een film gezien van hem,the green latern geloof ik de film was bagger maar hij was fijn om naar te kijken.Die film maakte op mij inderdaad ook geen indruk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 21 november 2014 @ 15:06:

@noamski; Ja, maar Tom is nergens te bekennen.Ach, Tom weet dat ik er altijd voor hem ben
Ik vind de meeste mannen op die lijst ook niet veel bijzonder. Mijn eye-candy crush is op dit moment Cesare Borgia uit de Borgia's. Hoeveel moorden hij ook pleegt (ontelbaar), ik kan er alleen maar verlekkerd naar staren...



http://www.pinterest.com/pin/528398968750968877/
Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 21 november 2014 @ 16:32:

Ik vind de meeste mannen op die lijst ook niet veel bijzonder. Mijn eye-candy crush is op dit moment Cesare Borgia uit de Borgia's. Hoeveel moorden hij ook pleegt (ontelbaar), ik kan er alleen maar verlekkerd naar staren...



http://www.pinterest.com/pin/528398968750968877/



Die bovenste. (dank Liadan!)



Alleen als Cesare vind ik hem geloof ik lekker, net als indertijd Aragorn. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet hou van baarden en lang haar.
(En ook niet van kuiltjeskinnen)
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 21 november 2014 @ 12:02:

Welke bekende vent vind jij wel leuk? U vraagt, wij draaien...



Pierce! Naar het schijnt is 'ie ook nog eens heel erg sympathiek.



Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 21 november 2014 @ 17:10:

Die bovenste. (dank Liadan!)



Alleen als Cesare vind ik hem geloof ik lekker, net als indertijd Aragorn. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet hou van baarden en lang haar.



Haha, helemaal eens met dat van Aragorn. Viggo Mortensen vind ik alleen lekker als Aragorn.



Ja:







Nee:







Sorry, Viggo!
Ik ga voor Tim Tebow
Alle reacties Link kopieren
Haha, kwam bij het zoeken deze tegen.... Viggo aan de zwier met Michael Fassbender

quote:Liadan schreef op 21 november 2014 @ 11:25:

Ik moet echt iedere keer lachen als ik deze foto zie

[img]http://d.ibtimes.co.uk/en/full/1389341/rock.jpg[/img]



Alle reacties Link kopieren
Jaja, hij hield erg van z'n heuptasje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven