Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Celebs en wannabe-Celebs

06-08-2014 16:29 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic dat weer volgeplakt kan worden met foto's van de celebs.



Kom maar op met die lekkere mannen-plaatjes en prachtige vrouwen-kiekjes, met de rode loper-verslagen, met onvoordelige, rare of ordinaire foto's, met fotoshoots en niet te vergeten met je commentaar op alles wat er te zien is in dit topic.



Ter ere van dit nieuwe topic stel ik voor de Miley-ban tijdelijk zo lang we het volhouden op te heffen.



Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 22 november 2014 @ 22:16:

Ik roep altijd: Ik klim er zo in! Oh die is ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
De meest onflatteuze foto (of eigenlijk jurk!) die ik in tijden gezien heb:



(Roselyn Sanchez van Devious Maids)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt wel of zij de onderjurk is vergeten. Wat jammer zeg, verder leuke make-up en haren mooi gedaan...
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Onflatteus?



Als je zo'n jurk kunt dragen heb je toch wel een perfect lichaam.



Ik vind de jurk niet mooi, maar hij staat haar niet onflatteus hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dat je zo'n jurk kunt dragen, wil niet zeggen dat hij mooi of flatteus is
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
quote:a_nick_is_crini schreef op 23 november 2014 @ 17:00:

Dat je zo'n jurk kunt dragen, wil niet zeggen dat hij mooi of flatteus is Dat zeg ik ook niet. Ik vind de jurk niet mooi. Maar dat een jurk niet mooi is, betekent niet dat hij onflatteus is.
Alle reacties Link kopieren
Zo met de onderbroek zichtbaar vind ik toch echt wel onflatteus, mooi figuur of niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vind een dergelijke jurk bij iedereen onflatteus, hoe goed je figuur wel niet is. Ik vind het echt getuigen van wansmaak als je zoiets draagt, of je bent gewoon aandachtsgeil. Ik vind het geen gezicht dat de onderbroek zichtbaar is en het decolleté is zodanig, dat ze net zo goed geen top had kunnen dragen, hoe mooi haar boezem misschien ook is. Bovendien is het tegen de 'fashionregels' : te veel bloot. Als je een dergelijk decolleté hebt, moet je niet ook nog een doorschijnende jurk dragen. Heb ik al gezegd dat ik het een ontieglijk lelijke, onflatteuze jurk vind ?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Doutzen Kroes achter de schermen tijdens de repetities voor de show van Victoria's Secret 2014 met Lily Aldridge, Candice Swanepoel, Behati Prinsloo en Adriana Lima.

Alle reacties Link kopieren
Niet sexy, Doutzen.
Alle reacties Link kopieren
Jezus is Doutzen aan het meedingen voor "Hollands Next Bodybuilder?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 22 november 2014 @ 18:07:

Jesse Williams, yum



[afbeelding]Wat een bijzondere en lichte ogen heeft deze man, wauw.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt wel alsof Doutzen geen taille heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:a_nick_is_crini schreef op 23 november 2014 @ 17:32:

Nou, ik vind een dergelijke jurk bij iedereen onflatteus, hoe goed je figuur wel niet is. Ik vind het echt getuigen van wansmaak als je zoiets draagt, of je bent gewoon aandachtsgeil. Ik vind het geen gezicht dat de onderbroek zichtbaar is en het decolleté is zodanig, dat ze net zo goed geen top had kunnen dragen, hoe mooi haar boezem misschien ook is. Bovendien is het tegen de 'fashionregels' : te veel bloot. Als je een dergelijk decolleté hebt, moet je niet ook nog een doorschijnende jurk dragen. Heb ik al gezegd dat ik het een ontieglijk lelijke, onflatteuze jurk vind ?Ik vind het ook idioot dat de onderbroek zichtbaar is, echt, het is geen gezicht!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:lala87 schreef op 23 november 2014 @ 15:55:

De meest onflatteuze foto (of eigenlijk jurk!) die ik in tijden gezien heb:

[afbeelding]

(Roselyn Sanchez van Devious Maids)





Zie net nog een toppertje, op de AMA's, ene TV personality Bleona





Nog veel andere AMA-foto's maar ik ken bijna niemand van al die jonge Disney-sterren. Dus plak alleen even paar bekende:



J-Lo als Angelina.





Rita Ora in mooi geel.





Diana Ross





Heidi Klum

Alle reacties Link kopieren
quote:evygreat schreef op 23 november 2014 @ 22:16:

Doutzen Kroes achter de schermen tijdens de repetities voor de show van Victoria's Secret 2014 met Lily Aldridge, Candice Swanepoel, Behati Prinsloo en Adriana Lima.

[afbeelding]



Ik snap helemaal dat fotomodellen heel slank moeten zijn. Ik vind het ook heel elegant en mooi.

Maar dit???? Het ziet er niet uit!!!!!!! Ze zijn niet meer mooi en jong en slank, ze zien er over datum en uitgemergeld uit.
Alle reacties Link kopieren
Jezus, die Bleona, wie dat dan ook is! Dat is toch geen gezicht.



Ook een aparte foto van JLo trouwens. Misschien komt het door de lichtval en de kleur van de jurk, maar het ziet eruit alsof ze van top tot teen wit gepoederd is.



Foto van de Vicoria's Secret modellen is ook niet heel flatteus, eigenlijk. Rare poses van Candice Swanepoel en Adriana Lima. De buikspieren van Doutzen. Dat dunne armpje van Lily Aldridge. Behati Prinsloo ziet er nog het beste uit op deze foto.
Alle reacties Link kopieren
AMA's red carpet



Fergie





Kate Beckinsale





Nick Jonas

Alle reacties Link kopieren
Hier is de lichtval al beter

Alle reacties Link kopieren
Kendall





Khloe





Kylie

Alle reacties Link kopieren
Rita Ora - was volgens mij al voorbij gekomen, maar ach





DWTS-danseres en actrice Julianne Hough





Zangeres Christina Milian

Alle reacties Link kopieren
1 Direction





Elizabeth Banks





Nicki Minaj - best nog leuk voor haar doen!

Alle reacties Link kopieren
Actrice Taylor Schilling, bekend van Orange Is The New Black





Actrice Dianna Agron, bekend van Glee





Selena Gomez

Alle reacties Link kopieren
Jordin Sparks





Actrice Olivia Munn - maar heel weinig mensen komen weg met die kleur lippenstift, vind ik, en zij is niet 1 van die mensen. En die schoenen zijn ook lelijk.





Jenny McCarthy en Donnie Wahlberg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven