Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Celebzzz

09-08-2012 08:58 2830 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw, vers topic!



Veel , en allemaal!
quote:Supersoulfighter schreef op 25 april 2013 @ 23:09:

Heel naar natuurlijk dat ze borstkanker heeft gehad. Ik hoop dat ze weer helemaal genezen is. Als dat de reden is dat ze zo vermagerd is, dan heb ik niks gezegd. Maar als ze denkt dat het mooi is en bewust naar zo'n dun lichaam streeft, dan vind ik get echt niet mooi...



Nee, dat is alweer twee jaar geleden. En als ik de kiekjes van vroegah terug kijk zie ik dat ze altijd maatje skelet heeft gehad.

Blijkbaar vindt ze dat mooi, brrrr.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens gelezen dat ze aankomen heel moeilijk vond. Ook vanwege haar werk. Ze moest ooit aankomen om de kans op een zwangerschap te vergroten.



Van Kim K las ik ergens dat zij het grote stijlicoon wilde worden voor zwangere vrouwen. Die missie is helaas niet geslaagd als ik al die foto's hier voorbij zie komen.
Sophia Loren veenlijk?





Grrrrr, deze prachtige vrouw is van 1934.



















quote:Supersoulfighter schreef op 25 april 2013 @ 18:46:





Kanye wil niet dat iemand z'n vriendin kust, óf hij heeft gewoon jeuk aan z'n neus

[afbeelding]hij fluistert: hé je jurk schijnt door.
quote:Diztel schreef op 26 april 2013 @ 10:17:

Sophia Loren veenlijk?

Ik zal mezelf nuanceren: er stond een stuk uit een interview bij mijn foto, en dat ging erover dat ze nét genoeg eet om niet dood te gaan. Want dik zijn is zo erg. Nou, volgens mij is heel dun zijn als je ouder wordt juist heel lelijk, dan kan je beter wat voller zijn, anders zie je eruit als... juist

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven