Log nu in om te reageren
  1. Puur natuur of niet, Blake vind ik prachtig en ze heeft een fijne uitstraling.

Kate van William rammelt van de honger.

Het maakte Lucebert niets uit, als het maar een hondje was en geen vuilnisbakkenras.
  2. Ik kan niet alle plaatjes zien

Edit: nu wel
    anoniem2212017 wijzigde dit bericht op 17-05-2016 08:16 met 21%
  3. AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
  4. Het is pas crisis als de wijn op is.
  5. !2 uur geleden was 'NBC Universal Upfront 2016 presentation' en hier de red carpet:

Mozhan Marno (Blacklist). Wat een vreselijke jurk.

Arnie met een foute ring.

Alicia Keys

Kristen Bell

Elizabeth Hurley

J-Lo

Kourtney & Khloe

Oh, dear, what an awkward situation
  6. Maria Carey

Famke Janssen

Ian Ziering

Mariah kwam ook nog op het podium in een soort turnpakje

7. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

8. quote:
    [afbeelding]

Sjors en Amal, lekker casual
    Jemig, wat een kort jurkje.

Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
  9. Wat een vreemde outfits op de rode loper!

Dat jurkje van Mozhan (wie?) is geen gezicht en de outfits van Kourtney en Khloe vind ik ook niet mooi. Wat is er trouwens met de benen van Famke Jansen aan de hand? Misschien is de schaduw wat onflatteus, maar haar benene ogen vreemd.

Het maakte Lucebert niets uit, als het maar een hondje was en geen vuilnisbakkenras.
  10. quote:
    Mejuffrouwmuis schreef op 17 mei 2016 @ 09:09:
    Wat is er trouwens met de benen van Famke Jansen aan de hand? Misschien is de schaduw wat onflatteus, maar haar benene ogen vreemd.
    Ik denk dat het een combinatie is van heel slank zijn en dat ze niet meer de jongste is.

11. quote:
    Maleficent schreef op 17 mei 2016 @ 08:57:
    Maria Carey

[[url="http://www.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2016416/rs_634x1024-160516082442-634.Mariah-Carey-NBCUNIVERSAL-2016-UPFRONT-PRESENTATION-JR-051616.jpg"]afbeelding

Mariah kwam ook nog op het podium in een soort turnpakje

[afbeelding]
    Mariah is afgevallen en daar loopt ze enorm mee te pronken, maar ik vind het zó ordinair!
  12. ooh nieuw topic tvp :cheer2:
  13. kijk Kim zo kan het ook en Mariah is gewoon ordinair :whistle:
  14. Wat een lelijk decolleté van Jennifer Lopez! Zonde, want verder ziet ze er mooi uit.

15. Kim met eindelijk eens een mooi outfit :applause:
    Lotslove wijzigde dit bericht op 17-05-2016 13:29 met 11%
  16. The droid... stole a freighter?
  17. Mooie outfit van Kim! Het is wel eens anders :rolling:
  18. Inderdaad de mooiste outfit die we sinds lange, lange tijd hebben gezien bij Kim.

en TVP.
  19. quote:
    Taralina schreef op 17 mei 2016 @ 09:44:
    [...]

Mariah is afgevallen en daar loopt ze enorm mee te pronken, maar ik vind het zó ordinair!
    Ik denk eerder dat ze een corset oid draagt. Maar zoals ik al vaker zeg: veel geld hebben heeft niks met klasse en smaak te maken.

Het leven is zwaar, maar een blok beton is nog veel zwaarder.
  20. Tsja...
  21. Ik vind er niks aan, die rommelige lappen stof van Kim K.
    Maaaaaarrrr voor háár doen ziet ze er geweldig gekleed uit.
    Kennelijk heb ik niet zulke hoge verwachtingen wat betreft haar kledingsmaak @-(
  22. Mijn God, wat is er met Famke Jansen gebeurd :-O ! Die outfit is natuurlijk op zich al verschrikkelijk, maar ze heeft ook een heel raar hoofd op die foto, ik herken haar bijna niet.
    Liz Hurley daarentegen blijft maar mooi.
    Ze zijn bijna even oud trouwens.

Nothing happens for a reason
  23. Aan het typen...............