Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft wel mooie Harries.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 03 maart 2017 @ 18:15:

[afbeelding]



zal wel weer bedacht zijn door manliefWow, sexy hoor!
In het duet van Birgitte Kaandorp met Herman Finkers zegt hij: 'Mooie riem'. Zegt zei: 'Riem? Dat is mijn rokje!'.

In die categorie past de outfit van zangeres Halsey bij de iHeartRadio Music Awards.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 04 maart 2017 @ 19:15:

Alweer AD



Nicki Minaj met één blote borst naar Fashion Week



Nicki Minaj (34) baarde opzien op de Fashion Week in Parijs door met één ontblote borst te verschijnen op de modeshow van de Colombiaanse modeontwerper Haider Ackermann.



Vandaag plaatste de Amerikaanse rapper foto's van haar halve outfit op Instagram. Schaamteloos en zelfverzekerd toont ze haar linkerborst. Alleen haar tepel is bedekt met een soort zilverkleurige tape. Ook haar enorme paarse bril maakte de tongen los op sociale media. Een goudkleurig kort broekje maakt haar uitdossing compleet.



Ik weet niet of ik de foto erbij mag plakken, maar voor de foto klikNicki dacht, ik doe even een Lil Kim
Relax we're all crazy, it's not a competition
Adele zag er prachtig uit, wat lijkt me dat k*t als je steeds op je gewicht wordt bekritiseerd juist voor de uitreiking van de Grammy's zal ze heus wel haar best hebben gedaan om wat kilo's kwijt te raken door sport of wat dan ook. Beetje makkelijk scoren van de critici
Alle reacties Link kopieren
Dochter van Olivia Newton-John klapt uit de school over plastische chirurgie



http://www.grazia.nl/show ... over-plastische-chirurgie



De 67-jarige actrice Olivia Newton-John ken je waarschijnlijk van haar rol als Sandy in Grease. Haar dochter Chloe Lattanzi wilde het succes van haar moeder evenaren en probeerde een tijdje aan de weg te timmeren als model en zangeres. Helaas voor Chloe leverde dat weinig succes op, maar dat betekent niet dat ze gestopt is met zichzelf in de schijnwerpers te zetten.



Plastische chirurgie

De inmiddels 30-jarige Chloe laat zich graag zien op social media en post dan ook regelmatig wat pikante kiekjes van zichzelf. De dochter van de Grease-actrice krijgt niet alleen maar lovende reacties. Veel mensen reageren dat ze te mager is, te grote siliconen borsten heeft en dat ze haar lippen te vol heeft laten opspuiten. Hoewel de foto’s er niet om liegen, bleef Chloe toch standvastig ontkennen dat ze plastische chirurgie heeft gehad en ze vindt zichzelf allesbehalve 'te' mager. De blondine worstelde jarenlang met anorexia, maar vertelde vorig jaar weer helemaal de oude te zijn. “Ik ben gezond en heb weer wat vet”, vertelde ze toen. Toch denken haar volgers er bij het zien van haar foto’s heel ander over. Ze vinden het vooral heel erg zonde, omdat Chloe voor alle plastische chirurgie een prachtige vrouw was.



De waarheid

Omdat er flink wordt gespeculeerd over haar nieuwe appearance klapt Chloe nu eindelijk uit de school. Aan Australia’s Woman’s Day vertelt ze dat ze op haar 18e haar eerste borstvergroting heeft gehad, maar dat het resultaat er niet mocht weten en haar lip fillers waren niet veel beter. "Het was een ramp", aldus Lattanzi. "De lip fillers zagen er belachelijk uit en door de borstvergroting leek ik wel verminkt." Ze legt vervolgens uit dat ze alle ingrepen zag als een beloning, nadat ze een drugs- en drankverslaving en eetstoornis overwon. De zangeres ging na de mislukt boob job opnieuw onder het mes en telde daar $10,000 voor neer. "Ik heb nu cup dubbel D. Ik hou van mijn lichaam en ik pronk graag met mijn borsten. Mijn moeder staat vierkant achter mijn keuzes, omdat ze wist hoe ongelukkig ik voorheen was. Mensen claimen overigens ook dat ik een rib heb laten verwijderen om er slanker uit te zien, maar daar is niets van waar. Ik draag een waist trainer en ik train om in shape te blijven.





nou...
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook flauw om Adele met Fiona te vergelijken.



Vreselijke outfits van Halsey en Nicki Minaj. Van Kim K overigens ook, die ene glimp die ik opving voordat ik een plaatje van een kat te zien kreeg door die extensie op m'n browser (bedankt voor de tip hier trouwens! Ik weet niet meer wie het was).
Alle reacties Link kopieren
Kristen Stewart heeft een nieuw kapsel (voor een film)



Alle reacties Link kopieren
Doutzen en Lara



Alle reacties Link kopieren
quote:Rouge__ schreef op 07 maart 2017 @ 21:30:

Dochter van Olivia Newton-John klapt uit de school over plastische chirurgie



http://www.grazia.nl/show ... over-plastische-chirurgie



De 67-jarige actrice Olivia Newton-John ken je waarschijnlijk van haar rol als Sandy in Grease. Haar dochter Chloe Lattanzi wilde het succes van haar moeder evenaren en probeerde een tijdje aan de weg te timmeren als model en zangeres. Helaas voor Chloe leverde dat weinig succes op, maar dat betekent niet dat ze gestopt is met zichzelf in de schijnwerpers te zetten.



Plastische chirurgie

De inmiddels 30-jarige Chloe laat zich graag zien op social media en post dan ook regelmatig wat pikante kiekjes van zichzelf. De dochter van de Grease-actrice krijgt niet alleen maar lovende reacties. Veel mensen reageren dat ze te mager is, te grote siliconen borsten heeft en dat ze haar lippen te vol heeft laten opspuiten. Hoewel de foto’s er niet om liegen, bleef Chloe toch standvastig ontkennen dat ze plastische chirurgie heeft gehad en ze vindt zichzelf allesbehalve 'te' mager. De blondine worstelde jarenlang met anorexia, maar vertelde vorig jaar weer helemaal de oude te zijn. “Ik ben gezond en heb weer wat vet”, vertelde ze toen. Toch denken haar volgers er bij het zien van haar foto’s heel ander over. Ze vinden het vooral heel erg zonde, omdat Chloe voor alle plastische chirurgie een prachtige vrouw was.



De waarheid

Omdat er flink wordt gespeculeerd over haar nieuwe appearance klapt Chloe nu eindelijk uit de school. Aan Australia’s Woman’s Day vertelt ze dat ze op haar 18e haar eerste borstvergroting heeft gehad, maar dat het resultaat er niet mocht weten en haar lip fillers waren niet veel beter. "Het was een ramp", aldus Lattanzi. "De lip fillers zagen er belachelijk uit en door de borstvergroting leek ik wel verminkt." Ze legt vervolgens uit dat ze alle ingrepen zag als een beloning, nadat ze een drugs- en drankverslaving en eetstoornis overwon. De zangeres ging na de mislukt boob job opnieuw onder het mes en telde daar $10,000 voor neer. "Ik heb nu cup dubbel D. Ik hou van mijn lichaam en ik pronk graag met mijn borsten. Mijn moeder staat vierkant achter mijn keuzes, omdat ze wist hoe ongelukkig ik voorheen was. Mensen claimen overigens ook dat ik een rib heb laten verwijderen om er slanker uit te zien, maar daar is niets van waar. Ik draag een waist trainer en ik train om in shape te blijven.





nou... Onzin dat ze te mager zou zijn nu. Op zich ziet ze er mooi uit maar wat ongelooflijk nep en alleen maar seks wat ze uitstraalt. Is dit nou een vrouw die gelukkig is met zichzelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 08 maart 2017 @ 17:05:

Doutzen en Lara



[afbeelding]Wat zijn ze 'zacht' gefotoshopped. Normaal zijn ze veel gespierder en afgetrainder, toch?
quote:Vicky schreef op 09 maart 2017 @ 01:07:

[...]





Onzin dat ze te mager zou zijn nu. Op zich ziet ze er mooi uit maar wat ongelooflijk nep en alleen maar seks wat ze uitstraalt. Is dit nou een vrouw die gelukkig is met zichzelf?

Op zich ziet ze er mooi uit? Daar ben ik het niet mee eens. Die lippen zijn veel te groot en je ziet gewoon dat ze vanalles heeft laten doen. Echt heel zonde, want ze was voorheen zoveel mooier.



Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo jammer dat deze look in is. Het maakt de meeste vrouwen ouder en minder mooi. Het ziet er ook uit alsof het voort komt uit onzekerheid. Terwijl de vrouwen die het laten doen stuk voor stuk van zichzelf mooi zijn en daarmee bedoel ik Farah, Estelle en Yolante. Gelukkig zijn al die fillers afbreekbaar en tijdelijk.



This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Moeder Olivia is mooier dan haar dochter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 09 maart 2017 @ 09:42:

Moeder Olivia is mooier dan haar dochter.Ik denk dat dat nu juist het grootste pijnpunt is en veel onzekerheid geeft...
Alle reacties Link kopieren
De dochter van Olivia was voor al haar plastic toevoegingen en operaties niks minder mooi dan haar moeder. Haar "verbeterde" uiterlijk is vele malen minder appetijtelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg dat! Ik vind Yolanthe nog steeds mooi, maar eerst mooier. Ze had haar neus met rust moeten laten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Whomi schreef op 09 maart 2017 @ 08:00:

[...]



Op zich ziet ze er mooi uit? Daar ben ik het niet mee eens. Die lippen zijn veel te groot en je ziet gewoon dat ze vanalles heeft laten doen. Echt heel zonde, want ze was voorheen zoveel mooier.



[img]http://latestplasticsurgery.com/wp-cont ... Photos.jpg[/img]Maar links is ze toch veeeeeeeeeeeeeeel jonger dan rechts?
Op deze foto ziet ze er echt erg uit:



Foto dochter Olivia Newton John
Alle reacties Link kopieren
Ja vind ik ook.



Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Olivia ziet er ook niet meer uit, met al die botox
Alle reacties Link kopieren
quote:Rouge__ schreef op 07 maart 2017 @ 21:30:

Dochter van Olivia Newton-John klapt uit de school over plastische chirurgie



http://www.grazia.nl/show ... over-plastische-chirurgie



De 67-jarige actrice Olivia Newton-John ken je waarschijnlijk van haar rol als Sandy in Grease. Haar dochter Chloe Lattanzi wilde het succes van haar moeder evenaren en probeerde een tijdje aan de weg te timmeren als model en zangeres. Helaas voor Chloe leverde dat weinig succes op, maar dat betekent niet dat ze gestopt is met zichzelf in de schijnwerpers te zetten.



Plastische chirurgie

De inmiddels 30-jarige Chloe laat zich graag zien op social media en post dan ook regelmatig wat pikante kiekjes van zichzelf. De dochter van de Grease-actrice krijgt niet alleen maar lovende reacties. Veel mensen reageren dat ze te mager is, te grote siliconen borsten heeft en dat ze haar lippen te vol heeft laten opspuiten. Hoewel de foto’s er niet om liegen, bleef Chloe toch standvastig ontkennen dat ze plastische chirurgie heeft gehad en ze vindt zichzelf allesbehalve 'te' mager. De blondine worstelde jarenlang met anorexia, maar vertelde vorig jaar weer helemaal de oude te zijn. “Ik ben gezond en heb weer wat vet”, vertelde ze toen. Toch denken haar volgers er bij het zien van haar foto’s heel ander over. Ze vinden het vooral heel erg zonde, omdat Chloe voor alle plastische chirurgie een prachtige vrouw was.



De waarheid

Omdat er flink wordt gespeculeerd over haar nieuwe appearance klapt Chloe nu eindelijk uit de school. Aan Australia’s Woman’s Day vertelt ze dat ze op haar 18e haar eerste borstvergroting heeft gehad, maar dat het resultaat er niet mocht weten en haar lip fillers waren niet veel beter. "Het was een ramp", aldus Lattanzi. "De lip fillers zagen er belachelijk uit en door de borstvergroting leek ik wel verminkt." Ze legt vervolgens uit dat ze alle ingrepen zag als een beloning, nadat ze een drugs- en drankverslaving en eetstoornis overwon. De zangeres ging na de mislukt boob job opnieuw onder het mes en telde daar $10,000 voor neer. "Ik heb nu cup dubbel D. Ik hou van mijn lichaam en ik pronk graag met mijn borsten. Mijn moeder staat vierkant achter mijn keuzes, omdat ze wist hoe ongelukkig ik voorheen was. Mensen claimen overigens ook dat ik een rib heb laten verwijderen om er slanker uit te zien, maar daar is niets van waar. Ik draag een waist trainer en ik train om in shape te blijven.





nou... Jeetje..... het enige wat ik kan zeggen....meisje toch wat een gruwelijk vertekend beeld heb je dan van jezelf. Ze was voor al die enge ingrepen beeldscoon.
Wat verschrikkelijk zeg al die plastische chirurgie.
quote:pearle schreef op 09 maart 2017 @ 13:09:

Olivia ziet er ook niet meer uit, met al die botox



Is het zo dat als vrouwen in het begin Botox gebruiken het resultaat wel mooi is maar als er routine gaat plaats vinden in de behandelingen dat je dan het effect krijgt zoals bij Marijke van Helwegen, Monique van de Ven en Meg Ryan?

Ik vind het in ieder geval oerlelijk, ( ook die open gesperde ogen, waar komt dat door? ) de frisheid in het gezicht wordt op die manier vervangen door een soort van was-achtige teint. Niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
TVP!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven