Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Momma June (Honey BooBoo) is fiks afgevallen



Alle reacties Link kopieren
Wat goed voor d'r gezondheid en wat een mooi gezicht heeft ze. Heel knap.
quote:Pikkie22 schreef op 10 maart 2017 @ 15:19:

Momma June (Honey BooBoo) is fiks afgevallen



[afbeelding]



Wow!!! Echt een wereld van verschil.

De after foto is duidelijk met een filter bewerkt, maar evengoed ziet ze er goed uit.





Geen Sketti with butter meer...
Alle reacties Link kopieren
Alleen nu is Honey Booboo verdubbeld...



Alle reacties Link kopieren
Mama June is nog steeds verrot van binnen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren




Leuke foto
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Vreselijke outfits dit











Scarlet Johansson
Stressed is just desserts spelled backwards
oh ik vind die eerste outfit wel leuk van Scarlet. wel erg onhandig om zo van beneden af gefotografeerd te worden.







Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat Victoria Beckham altijd van die te lange broeken draagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 18 maart 2017 @ 11:33:

Ik snap niet dat Victoria Beckham altijd van die te lange broeken draagt.

Lijken je benen langer!?

Snap t ook niet hoor
quote:SanPellegrino schreef op 10 maart 2017 @ 15:56:

Wat goed voor d'r gezondheid en wat een mooi gezicht heeft ze. Heel knap.Vind ik niet.
quote:SanPellegrino schreef op 10 maart 2017 @ 15:56:

Wat goed voor d'r gezondheid en wat een mooi gezicht heeft ze. Heel knap.Vind ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 08 maart 2017 @ 17:05:

Doutzen en Lara



[img]https://scontent.cdninstagram.com/t51.2 ... 6368_n.jpg[/img]Huh dat stuk been bij doutzen onder d'r bil ziet er heel raar uit, totaal geen overloop naar haar bil?
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 18 maart 2017 @ 11:40:

[...]



Vind ik ook niet.Nee, inderdaad. Flets bekkie. Een andere haarkleur misschien? Blond flatteert niet altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 18 maart 2017 @ 11:33:

Ik snap niet dat Victoria Beckham altijd van die te lange broeken draagt.Daar kun je niet in lopen. Bij iedere stap blijven je schoenen in je broekspijp hangen en val je op je bek.
quote:soetkees schreef op 04 maart 2017 @ 19:13:

Bron: AD



Adele woest na vergelijking met Shrek-prinses Fiona



De Britse hitzangeres Adele (28) heeft na afloop van een concert in Australië fel uitgehaald naar iedereen die haar recent vergeleek met Shrek-prinses Fiona. De Chasing Pavements-vocaliste droeg in februari bij de uitreiking van de Grammy's een groene jurk die volgens critici zo in de garderobe van de voluptueuze Fiona uit de animatiefilms zou kunnen hangen. ,,I don't fucking care. It was Givenchy couture'', aldus Adele.



Adele vertelde in Australië dat ze een beetje had moeten afvallen om in de best strakke groene jurk te passen. ,,Ik heb dagelijks twee keer getraind, maar ik ben en blijf een volle vrouw die houdt van af en toe iets te veel eten.'' De altiujd wat met haar gewicht worstelende zangeres ging verder niet in op de ophef over haar Fiona-japon.



[afbeelding]tssk, Fiona is een supercoole prinses. Dus Adele kan met de vergelijking ook gewoon blij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar zo mager. Echt te mager.

Niet heel vrouwelijk meer.
Ik vind de eerste outfit van Scarlett ook mooi, had er alleen wat hogere hakken onder aangetrokken.












Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier stil.



En dat terwijl Max gisteren zo'n prachtige jurk aan had van Jan Tamineau. Met een knoepert van een ketting met werkelijk knoeperts van diamanten die wij als gepeupel voor het laatst in 1970 bij Juul hebben kunnen bewonderen. Meer dan 40 jaar in de kluis van de Oranjes gelegen en eindelijk krijgen we weer eens waar voor ons geld.



Bea hield niet van grote kettingen maar Max is een ekster. En verder begreep ik dat de kenners met ingehouden adem zitten te wachten tot ze ook de bij deze ketting passende knoepert van een tiara zal gaan dragen want die is ook nooit meer gespot.



Gisteren, staatsbanket met presidentspaar van Argentinie was geen goede gelegenheid want de andere dame droeg geen tiara (voorbehouden aan de royals) en dus hield Max het op haar hoofd bescheiden.







Alle reacties Link kopieren
Plaatje inderdaad Max! Heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Mooi! Vrouw met stijl en klasse.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja, best knap dat als je zo'n couturejurk draagt en zo'n enorme halsketting en tiara met knoeperts van echte diamanten en hetgeen dat dan het meest opvalt en glimt en straalt is je lach
Prachtige vrouw, ben echt trots dat zij onze koningin is.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 28 maart 2017 @ 22:31:

Ja, best knap dat als je zo'n couturejurk draagt en zo'n enorme halsketting en tiara met knoeperts van echte diamanten en hetgeen dat dan het meest opvalt en glimt en straalt is je lach Heel mooi gezegd! Ik ben het er helemaal mee eens!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven