Log nu in om te reageren
  1. @the-dowager
    Het was niet zozeer mijn mening.
    Maar wil je aub niet een quote zelf aanpassen?! Want "uit de Britse achterbuurten" heb ik niet geschreven.
    Dus wil je dat ook weer verwijderen?

Hups
  2. quote:
    kopjekoffie70 schreef op 20 april 2017 @ 10:26:
    @the-dowager
    Het was niet zozeer mijn mening.
    Maar wil je aub niet een quote zelf aanpassen?! Want "uit de Britse achterbuurten" heb ik niet geschreven.
    Dus wil je dat ook weer verwijderen?
    Uit de Britse achterbuurten schrijft ze zelf, dat staat niet in de quote. :lampje:
  3. quote:
    c_estelle schreef op 20 april 2017 @ 11:00:
    [...]

Uit de Britse achterbuurten schrijft ze zelf, dat staat niet in de quote. :lampje:
    Nee, ik had het in een ander font toegevoegd aan de quote, en eronder gezet dat ik de quote 'gefixt had', maar ik snap dat dat verwarrend over kan komen, dus is het aangepast, sorry koffiekopje!

I'm a woman, Mary. I can be as contrary as I choose.
  4. Het is aangepast, al vond ik het daarvoor ook wel duidelijk wie het geschreven had. :)
  5. Dank dowager :flower:

Hups
  6. Oprah heeft ook al van die lange oversized pijpen.

en Jessica Simpson

ourea wijzigde dit bericht op 21-04-2017 19:44 met 31%

wanhoop niet, straks is het allemaal weer anders... en misschien wel beter dan ooit
  7. Altijd mooi gekleed vind ik, Reese

wanhoop niet, straks is het allemaal weer anders... en misschien wel beter dan ooit
  8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. quote:
    ourea schreef op 21 april 2017 @ 19:44:
    Altijd mooi gekleed vind ik, Reese

[img]http://akns-images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2017320/rs_634x1024-170420170256-634.Reese-Witherspoon-Street-Style-NYC.ms.042017.jpg[/img]
    Inderdaad! :heart: Reese
  10. Wat heeft Jessica met haar gezicht gedaan! 8-. Die hamsterwangen, die ogen, die lippen??

I don't care, I love it!
  11. Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind die foto van Jim Carrey dus wel heel leuk. Een stuk ouder, maar wat een warme uitstraling. Zeker niet onflatteus.
  12. quote:
    EHR schreef op 21 april 2017 @ 20:15:
    Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind die foto van Jim Carrey dus wel heel leuk. Een stuk ouder, maar wat een warme uitstraling. Zeker niet onflatteus.
    agree

13. quote:
    Whomi schreef op 21 april 2017 @ 20:00:
    Wat heeft Jessica met haar gezicht gedaan! 8-. Die hamsterwangen, die ogen, die lippen??
    Nou die tepels vielen mij t meeste op.
  14. Die had ik nog niet gezien :rofl:

I don't care, I love it!
  15. Die doorman bij de foto van Jessica Simson is wel erg cool :flirting:

Hups
  16. Ja dat viel mij nou als eerste op aan de foto:)
    quote:
    kopjekoffie70 schreef op 21 april 2017 @ 23:30:
    Die doorman bij de foto van Jessica Simson is wel erg cool :flirting:
  17. Ik dacht dat het Britney Spears was. Vast dezelfde verbouwingarts.
  18. Ik kan geen plaatjes plakken, maar KimK had dit weekend weer iets fantastich (?!) aan. Het plaatje staat op de Instagram van poseanpout. Hoe krijgt ze het bij elkaar verzonnen?
  19. quote:
    mab schreef op 24 april 2017 @ 10:41:
    Ik kan geen plaatjes plakken, maar KimK had dit weekend weer iets fantastich (?!) aan. Het plaatje staat op de Instagram van poseanpout. Hoe krijgt ze het bij elkaar verzonnen?
    Deze?

The droid... stole a freighter?
  20. :no: :no: is toch geen porem!!!!

weet niet eens waar ik moet beginnen

Relax we're all crazy, it's not a competition
  21. Thanks KyloRen! Deze is het inderdaad.
  22. quote:
    EHR schreef op 21 april 2017 @ 20:15:
    Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind die foto van Jim Carrey dus wel heel leuk. Een stuk ouder, maar wat een warme uitstraling. Zeker niet onflatteus.
    Nee hoor, +1 ;-)
  23. quote:
    Whomi schreef op 21 april 2017 @ 20:00:
    Wat heeft Jessica met haar gezicht gedaan! 8-. Die hamsterwangen, die ogen, die lippen??
    Jessica had van zichzelf toch al een mooie mond met volle lippen. Er is wel wat met die foto, of Jessica is klem komen te zitten tussen schuifdeuren of de foto is zijwaarts wat in elkaar geduwd ( ken de term daar niet voor in photoshop ). Ze lijkt over de hele linie smaller, dat kan een plastisch chirurg niet voor elkaar krijgen.

Unbeschreiblich Weiblich
  24. quote:

Mensenkinderen, met dit soort kleding ben je niet sexy maar wanhopig.....
    Wat vreselijk jammer want ze heeft echt een mooi figuur vind ik. Maar wat ze aandoet is wanstaltig en doet haar echt te kort.

Just keep swimming.
  25. quote:
    SweetFirefly schreef op 24 april 2017 @ 13:33:
    [...]

Wat vreselijk jammer want ze heeft echt een mooi figuur vind ik. Maar wat ze aandoet is wanstaltig en doet haar echt te kort.

Afgrijselijk!
    Zou ze dat zelf ├ęcht niet (willen) zien?
  26. quote:
    SweetFirefly schreef op 24 april 2017 @ 13:33:
    [...]

Hoezo? Het is met afstand de meest charmante uitvoering van Spandex die ik ooit gezien heb... ;-)

I'm a woman, Mary. I can be as contrary as I choose.