Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:minnimouse schreef op 30 april 2017 @ 13:16:

Is een oude jas van Maxima dacht ik.Ja, volgens mij ook.
Alle reacties Link kopieren
AMali draagt veel te veel make-up. Ze lijkt wel 30. Alexia heeft prachtig haar en ziet er altijd authentiek uit. Zij heeft al die make-up niet nodig om er prachtig uit te zien.
quote:Dr_Phileine schreef op 30 april 2017 @ 13:40:

AMali draagt veel te veel make-up. Ze lijkt wel 30. Alexia heeft prachtig haar en ziet er altijd authentiek uit. Zij heeft al die make-up niet nodig om er prachtig uit te zien.Ze is 13 dus daar is niets mis mee. Er mag al zo weinig, lijkt me. Ik denk tenminste niet dat haar ouders zouden accepteren dat ze haar haar zwart of blauw verft.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 30 april 2017 @ 13:42:

[...]



Ze is 13 dus daar is niets mis mee. Er mag al zo weinig, lijkt me. Ik denk tenminste niet dat haar ouders zouden accepteren dat ze haar haar zwart of blauw verft.Ik zou ook niet accepteren als mijn dochters hun haar in een onmogelijke kleur verven. En er is niks mis met make-up, maar als je het er nu al zo dik opsmeert vraag ik mij af wat je er allemaal opsmeert als je 18 bent. Denk dat ze dan toe is aan haar eerste botox spuit.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 30 april 2017 @ 13:42:

[...]



Ze is 13 dus daar is niets mis mee. Er mag al zo weinig, lijkt me. Ik denk tenminste niet dat haar ouders zouden accepteren dat ze haar haar zwart of blauw verft.Waarom niet? Omdat ze een prinses is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dr_Phileine schreef op 30 april 2017 @ 13:49:

[...]

Ik zou ook niet accepteren als mijn dochters hun haar in een onmogelijke kleur verven. En er is niks mis met make-up, maar als je het er nu al zo dik opsmeert vraag ik mij af wat je er allemaal opsmeert als je 18 bent. Denk dat ze dan toe is aan haar eerste botox spuit.Je overdrijft.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:gedanst schreef op 30 april 2017 @ 13:52:

[...]





Waarom niet? Omdat ze een prinses is?Ja. Mijn kinderen mogen vanaf de brugklas zoveel make-up als ze willen en elke haarkleur. De oudste heeft eigenlijk nooit make-up op maar wel al paars haar gehad. Leuk toch, als ze eenmaal een serieuze baan heeft kan dat eigenlijk ook niet meer in de meeste branches.
quote:MinkeDeWit schreef op 30 april 2017 @ 13:11:

Arme Ariane altijd in de afdragertjes van haar zussen. Dat je dat naar school doet snap ik wel, maar nu is het zo overdreven 'kijk ons eens zuinig omspringen met belastinggeld'.'T is ook nooit goed hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetFirefly schreef op 30 april 2017 @ 13:53:

[...]



Je overdrijft.We shall see over 5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat Amalia met make-up naar school gaat.

Ze draagt make-up omdat het feest is want pa wordt 50, leuk toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik veroordeel dat dragen van make-up ook niet. Ik zou het ook leuk hebben gevonden als 13 jarige om zo naar een feest te gaan. Ik vraag mij wel af waar het heen gaat met een moeder die er ook altijd tiptop uit ziet. In dat gezin draait het wel heel erg om uiterlijk denk ik zo. Wat dat betreft kan je beter zoons hebben; die hebben al die problemen niet.

Misschien dat ze dan ook even tegen pa kunnen zeggen dat iedereen tegenwoordig zijn tanden bleekt.
Er zijn zat foto's van Maxima zonder make-up. Als ze in functie gaat ziet ze er leuk en opgetut uit. Dat is toch logisch?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dr_Phileine schreef op 30 april 2017 @ 14:06:

Ik veroordeel dat dragen van make-up ook niet. Ik zou het ook leuk hebben gevonden als 13 jarige om zo naar een feest te gaan. Ik vraag mij wel af waar het heen gaat met een moeder die er ook altijd tiptop uit ziet. In dat gezin draait het wel heel erg om uiterlijk denk ik zo. Wat dat betreft kan je beter zoons hebben; die hebben al die problemen niet.

Misschien dat ze dan ook even tegen pa kunnen zeggen dat iedereen tegenwoordig zijn tanden bleekt.

Rare conclusie. Je weet toch helemaal niet of het heel erg om het uiterlijk draait in dat gezin?

9 van de 10 keer zien wij de Koning en de Koningin in functie, dan lijkt het me logisch dat je je optut.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal geen rare conclusie als je in een gezin opgroeit met zussen in dezelfde leeftijd en een moeder die er altijd tiptop uit moet zien, bekritiseerd wordt om wat ze aanheeft en toegang heeft tot de beste spullen op modegebied.
quote:maylina schreef op 30 april 2017 @ 13:58:

[...]





'T is ook nooit goed hè?



Ik zou het andersom bovendien juist logischer vinden. Alledaagse kleding van de Zara zou ik eerder wegdoen dan een feestjurk van duizenden euro's die pas 1x gedragen is door een oudere zus.

Trouwens, Maxima draagt ook wel eens tweedehands jurken van Beatrix. Zelfs al heb je miljoenen, dan nog hoef je het niet normaal te vinden om zoveel geld uit te geven aan iets dat je na een paar uur in de prullenbak kan gooien.
Wat een gezeur weer.



Oh, en van make-up krijg je geen rimpels, dus met die botox op haar 18e zal het ook wel mee vallen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur weer om die meisjes zeg, ze zien er alle drie prima uit. Heel knap hoe ze hun gezicht nog best redelijk in de plooi houden met die bagger, bij mij kinderen was er waarschijnlijk minimaal een op de grond gaan liggen met zoveel slechte stukjes. En kleding doorgeven gebeurd in de meeste gezinnen die een uitkering ontvangen dus zo gek is dat niet.



Wat heeft Jennifer L nou aan? Nou doe inderdaad maar niets aan dan, wat ordinair en zo onnodig.



Zou het aan de naam Kim liggen? Zowel Kim K als Lil Kim hebben zich zo laten toetakelen dat ze misvormt lijken.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dr_Phileine schreef op 30 april 2017 @ 14:06:

Ik veroordeel dat dragen van make-up ook niet. Ik zou het ook leuk hebben gevonden als 13 jarige om zo naar een feest te gaan. Ik vraag mij wel af waar het heen gaat met een moeder die er ook altijd tiptop uit ziet. In dat gezin draait het wel heel erg om uiterlijk denk ik zo. Wat dat betreft kan je beter zoons hebben; die hebben al die problemen niet.

Misschien dat ze dan ook even tegen pa kunnen zeggen dat iedereen tegenwoordig zijn tanden bleekt.

Ze moeten er wel tiptop uitzien, want anders worden ze afgemaakt door het halve volk dat het kind te dik zou zijn ofzo, of omdat ze een keertje make-up op heeft. Of dat de jongste een tweedehandse cape aanheeft. Gezanik!



Alexia is wederom de bikkel, die staat daar weer met korte mouwtjes. En dat enkelbandje, enig!
Alle reacties Link kopieren
.
quote:Pikkie22 schreef op 30 april 2017 @ 16:09:

[...]



Ze moeten er wel tiptop uitzien, want anders worden ze afgemaakt door het halve volk dat het kind te dik zou zijn ofzo. Of dat de jongste een tweedehandse cape aanheeft. Gezanik!



Alexia is wederom de bikkel, die staat daar weer met korte mouwtjes. En dat enkelbandje, enig!Dacht ik tijdens Koningsdag al te zien; leuk idd!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de prinsessen er leuk opstaan. Mooie foto.

Het is ook leuk dat je steeds meer een eigen stijl en persoonlijkheid bij die meiden kunt zien. Dat heeft Maxima ook in haar manier van kleden en dat weet ze blijkbaar op haar dochters over te brengen. Amalia draagt vaker dat soort lange jassen en ze lijkt vaak donkere jurkjes te dragen waarbij haar zussen eerder kiezen voor een kleurtje. En Alexia inderdaad met die blote armen steeds.



Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Ariane gedwongen steeds in die cape loopt. Ze zal hem zelf wel erg leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Leuke meiden, de drie prinsesjes. Ze zagen er lief uit, maar ook laconiek en een tikkie eigenwijs.

Amalia vind ik een knappe griet. Prachtige ogen en mooi haar. Die gele jas stond haar goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dr_Phileine schreef op 30 april 2017 @ 13:40:

AMali draagt veel te veel make-up. Ze lijkt wel 30. Alexia heeft prachtig haar en ziet er altijd authentiek uit. Zij heeft al die make-up niet nodig om er prachtig uit te zien.nou nou overdrijven is ook een vak
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Bobby-Pin schreef op 30 april 2017 @ 13:15:

[...]





Russian embroidery coat



Ja mooi, maar je moet er wel een stukje voor reizen Monsoon levert gewoon in NL hoor
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben allemaal wel eens leukere kleren aangehad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven