Log nu in om te reageren
  1. quote:
    EHR schreef op 21 april 2017 @ 20:15:
    Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind die foto van Jim Carrey dus wel heel leuk. Een stuk ouder, maar wat een warme uitstraling. Zeker niet onflatteus.
    Nee hoor, +1 ;-)
  2. quote:
    Whomi schreef op 21 april 2017 @ 20:00:
    Wat heeft Jessica met haar gezicht gedaan! 8-. Die hamsterwangen, die ogen, die lippen??
    Jessica had van zichzelf toch al een mooie mond met volle lippen. Er is wel wat met die foto, of Jessica is klem komen te zitten tussen schuifdeuren of de foto is zijwaarts wat in elkaar geduwd ( ken de term daar niet voor in photoshop ). Ze lijkt over de hele linie smaller, dat kan een plastisch chirurg niet voor elkaar krijgen.

Unbeschreiblich Weiblich
  3. quote:

Mensenkinderen, met dit soort kleding ben je niet sexy maar wanhopig.....
    Wat vreselijk jammer want ze heeft echt een mooi figuur vind ik. Maar wat ze aandoet is wanstaltig en doet haar echt te kort.

Just keep swimming.
  4. quote:
    SweetFirefly schreef op 24 april 2017 @ 13:33:
    [...]

Wat vreselijk jammer want ze heeft echt een mooi figuur vind ik. Maar wat ze aandoet is wanstaltig en doet haar echt te kort.

Afgrijselijk!
    Zou ze dat zelf écht niet (willen) zien?
  5. quote:
    [...]

Hoezo? Het is met afstand de meest charmante uitvoering van Spandex die ik ooit gezien heb... ;-)

I'm a woman, Mary. I can be as contrary as I choose.
  6. quote:
    the-dowager schreef op 24 april 2017 @ 16:00:
    [...]

Hoezo? Het is met afstand de meest charmante uitvoering van Spandex die ik ooit gezien heb... ;-)

+1!
    Plastic fantastic.
  7. Kim in bikini.Die kont daar blijf ik mij over verbazen.De verhoudingen zijn zo raar.

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
  8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. Ze doet me toch altijd aan Saartjie Baartman denken.

10. cash me outside how bout that
  11. Melania is toch first lady? Ik zie overal ivanka opduiken.

cash me outside how bout that
  12. cash me outside how bout that
  13. Kim k heeft de plank mis geslagen.

cash me outside how bout that
  14. Ivanka dacht: ik ga naar Duitsland, ik trek een vintage DDR-bloemetjesgordijn aan? Mooie jurk van Maxima!

15. quote:
    Nou, dat valt me tegen van Maximá, dat ze vrolijk lachend op de foto gaat met die despoot.
  16. quote:
    Kootsies schreef op 25 april 2017 @ 16:11:
    Ze doet me toch altijd aan Saartjie Baartman denken.

[afbeelding]
    De spijker op zijn kop!
  17. quote:
    maylina schreef op 25 april 2017 @ 16:45:
    [...]

Nou, dat valt me tegen van Maximá, dat ze vrolijk lachend op de foto gaat met die despoot.
    Je bedoelt in tegenstelling tot gezellige leiders en aanhang waarmee ze normaal gesproken rondhangt?

Met de vrouw van de sjeik van Qatar

Met Putin

Met Chinese president Xi Jinping

Je kan zeggen wat je wil van de Trumps, maar in de VS worden homo's tenminste nog niet gestenigd en 'verdwijnen' er niet dagelijks journalisten, schrijvers en tegenstanders van het regime. Maar om on-topic te blijven: ze ziet er wel altijd mooi uit, vind ik! :-d

18. quote:
    Ttass30 schreef op 25 april 2017 @ 16:13:
    Melania is toch first lady? Ik zie overal ivanka opduiken.
    Lees het nieuws eens.
  19. quote:
    maylina schreef op 25 april 2017 @ 16:45:
    [...]

Ik denk dat Maxima daar niet veel over te zeggen heeft.
  20. quote:
    Ttass30 schreef op 25 april 2017 @ 16:13:
    [img]http://tpo.nl/wp-content/uploads/2017/04/maxima-trump-611x328.jpg[/img]
    Die Ivana is model geweest, maar Maxima is mooier. Ondanks het leeftijdsverschil.
  21. quote:
    Ttass30 schreef op 25 april 2017 @ 16:14:
    [img]https://images0.persgroep.net/rcs/9jDM794uKsaTNkRigDA3_UAmU-w/diocontent/79082627/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9[/img]

Ah gossie Angela Merkel weer in de bekende pose met de duimen en wijsvingers tegen elkaar :)

Do,.. do,.. do,.. do not play with ......

Unbeschreiblich Weiblich
  22. quote:
    [...]

Ik vind haar figuur helemaal niet mooi, maar wanstaltig. Ze heeft echt een heel lelijk achterwerk. In bikini is het nog erger.
  23. Cara Delevingne is kaal voor een filmrol

24. quote:
    gedanst schreef op 25 april 2017 @ 17:33:
    [...]

Ik denk dat Maxima daar niet veel over te zeggen heeft.
    Hmm, dat vraag ik me af. Maar dan nog, dan hoeft ze er toch niet zo lief bij te lachen. Wat mij betreft heeft Ivanka daar helemaal niks te zoeken en ik vind dat je haar dus ook geen bevestiging hoeft te geven.