Entertainment alle pijlers

Gaming ladies.

07-09-2013 11:33 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu vraag ik mijzelf al een poosje af of er hier dames zijn op het forum die wel van een goede game houden.

Zelf ben ik er niet vies van om een avondje voor mijn Xbox te vertoeven of achter mijn laptop.

Kortom laat je horen !
Alle reacties Link kopieren
Pepe meld zich.

Al jaren een gameverslaving en dan voornamelijk de Ps3, heb ook een Wii.

Speel op het moment Remember me en heb laatst The last of us uitgespeeld.

Ik houd voornamelijk van survival horror en adventure games.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Pepe ik ben bij mijn vriend the last of us begonnen helaas niet kunnen afmaken maar Jezus wat een fantastische graphics ! Heb er erg van genoten :-) ! Those darned clickers.

Ik speel voornamelijk op mijn Xbox . Heb red dead redemption voor een 2e keer helemaal uitgespeeld. Blijft ver weg een van mijn favoriete games .
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik hou er ook an spellen als assasins creed speel ik
Alle reacties Link kopieren
Yep ik speel : lol, ps 3 en een tijdje geleden wow...zeer verslavend
Alle reacties Link kopieren
Welkom allen :-) ! Assasins creed blijft ook wel gouwe ouwe hoor.

En ja het is inderdaad verslavend als je er mee begint ...
Alle reacties Link kopieren
Jaaa zeker. Devil may cry, Battlefield online, Bayonetta enz,enz..



We hebben een Xbox 360, ps3 en een wiiU. Verveel me nooit :-)
Alle reacties Link kopieren
Halo, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Is Assasins Creed echt een leuk spel?
Alle reacties Link kopieren
quote:betoverend schreef op 07 september 2013 @ 12:05:

Is Assasins Creed echt een leuk spel?Ik vind het persoonlijk een goed spel. Maar smaken verschillen dus ik zou zeggen bekijk een gameplay op youtube , en ga het spelen om echt te ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het al de gameplay moet denken aan prince of persia reeks uit 2003



Ik moet nog Oblivion uitspelen en eens keer beginnen aan de opvolger Skyrim
Alle reacties Link kopieren
quote:betoverend schreef op 07 september 2013 @ 12:17:

Ik zie het al de gameplay moet denken aan prince of persia reeks uit 2003Ik weet niet of je Angry Joe kent, maar misschien is dit voor jou de moeite waard om even te kijken hahah http://www.youtube.com/watch?v=SA7mnoeXe3I
Alle reacties Link kopieren
Sowieso een advies voor iedereen hier : Angry Joe op youtube. Beste game reviews ooit haha.
Alle reacties Link kopieren
Al jaren verslaafd aan World of Warcraft
Alle reacties Link kopieren
Valisha ik ben zelf nooit echt begonnen aan World of Warcraft. Op mijn laptop speel ik Skyrim. Zou misschien ook wel wat voor je zijn?
Heel lang world of warcraft gespeeld, maar toen een groot gedeelte van de guild stopte, de motivatie niet meer gevonden om een andere guild te zoeken e.d. Nog een poosje Skyrim en Lord of the rings geprobeerd, maar dat was het ook niet

Speel nu voornamelijk the Sims 3.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat er zoveel reacties komen op deze topic trouwens. Leuk om te zien dat veel dames een goede smaak hebben qua games.
Alle reacties Link kopieren
quote:betoverend schreef op 07 september 2013 @ 12:17:

Ik zie het al de gameplay moet denken aan prince of persia reeks uit 2003



Ik moet nog Oblivion uitspelen en eens keer beginnen aan de opvolger SkyrimWat vind je van Oblivion ? Ik vond het wel oke...Moet zeggen dat de opvolger mij meer beviel.
Alle reacties Link kopieren
Skyrim is volgens mijn man leuk om te spelen maar nog niet geprobeerd ;) Heb mij wel ingeschreven voor de beta van de nieuwe mmo the elder scrolls.
Alle reacties Link kopieren
Ah kijk eens aan cool ! Ben benieuwd wat je er van gaat vinden.
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf nog Terra online geprobeerd en ik speel af en toe The sims 3
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op gamen,wel op de Mac en i-pad.

De play-station is meer iets voor vriend,ik onthoud gewoon die knoppen alllemaal niet zo.

Favorite games: hay-day en sims 3 (straks sims 4).

Heb een Mac die speciaal geschikt is om te gamen, met een super grafische kaart, en een fusion-drive.
Ik vind gamen op z'n tijd ook wel leuk, maar doe het niet heel vaak. Ik speel vooral graag Diablo 3, en soms speel ik eens een spelletje op de PS3 met mijn vriend (maar niet echt noemenswaardige dingen, Brave, Ducktales, dat soort dingen ). In het verleden speelde ik graag Realm of the Mad God. Vriend is wel een echte gamer, dus ik krijg er wel het e.e.a. van mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel leuk op zijn tijd. Vroeger heel veel need for speed underground, C&C generals zero hour, trackmania gespeeld. Nog een tijdje LoL gespeeld, maar daar speel ik het niet vaak genoeg voor om alles te onthouden . Nu speel ik op de computer wel is world of tanks. Op de xbox plants vs zombies, bomberman, guitar hero, fifa en op de wii mario spelletjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op 07 september 2013 @ 13:03:

Ik vind gamen op z'n tijd ook wel leuk, maar doe het niet heel vaak. Ik speel vooral graag Diablo 3, en soms speel ik eens een spelletje op de PS3 met mijn vriend (maar niet echt noemenswaardige dingen, Brave, Ducktales, dat soort dingen ). In het verleden speelde ik graag Realm of the Mad God. Vriend is wel een echte gamer, dus ik krijg er wel het e.e.a. van mee.



Krul er is niks mis met Ducktales Jeugdsentiment. Ik was al wel flink aan het gamen voordat ik mijn vriend tegen kwam , maar hij en zijn broer ( game journalist ) hebben me toch wel aardig hooked gekregen haha.

Diablo is trouwens echt heel goed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven