Entertainment alle pijlers

Geen Flikken Maastricht meer?

24-02-2017 21:46 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik zaten er klaar voor vanavond. Maar er bleek geen Flikken Maastricht te zijn vanavond op NPO1.

Vorige week hebben we de aflevering gemist dus zojuist die terug gekeken. Einde was wel dramatisch en open, maar was dit dan ook de laatste aflevering dan van dit seizoen???

We kunnen nergens informatie hierover vinden.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week was inderdaad seizoensfinale.
Alle reacties Link kopieren
Ja
Jep. Even wachten dus maar weer
Ja. Slechte aflevering, vond ik. Maar ik ben ook geen fan.
Vorige week was de laatste aflevering.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Zag idd net via een site ook dat het de finale was.

Bizar einde, blegh.



Slotje!
Alle reacties Link kopieren
Zal toch wel een vervolg komen, met zo'n cliff-hanger?
Alle reacties Link kopieren
Hoe vinden jullie t seizoen? Ik vond t tegenvallen......
Ik vind het al een aantal seizoenen tegenvallen. Ook erg voorspelbaar dit keer. We zagen bijv al van mijlenver aankomen wie dat vierde lid van die terroristische cel was.
quote:MissFlowerPower schreef op 24 februari 2017 @ 23:02:

Hoe vinden jullie t seizoen? Ik vond t tegenvallen......

Ik ook wel een beetje, ik vond het wat langdradi, en de cliffhanger van vorige week was shocking en ook wel een beetje raar.

Ik vond seizoen 9 met de grootste engerd aller tijden Tony Verwoerd het beste denk ik....
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 24 februari 2017 @ 23:07:

[...]



Ik ook wel een beetje, ik vond het wat langdradi, en de cliffhanger van vorige week was shocking en ook wel een beetje raar.

Ik vond seizoen 9 met de grootste engerd aller tijden Tony Verwoerd het beste denk ik....Dat was toch die vriend van Esmee? Ik vind die aflevering waarin ze vermoord werd nog steeds de heftigste tot nu toe. Hoewel ik weet dat het gespeeld is, werd ik er helemaal naar van.
Ik vond dit seizoen juist wel beter maar werd echt misselijk van die Bols. Naar creap mannetje. Had echt gehoopt dat ze hem voor waren maar helaas.

Vond seizoen 9 ook erg sterk, met de hele verhaallijn van Tony Verwoerd.
Ik kijk mee, maar ik vond het dit seizoen tamelijk voorspelbaar. Daarnaast vond ik de finale onlogisch gewelddadig en de spanningsboog te lang.

Tony Verwoerd was echt een goede griezel.
quote:speldenkussen schreef op 24 februari 2017 @ 23:14:

[...]



Dat was toch die vriend van Esmee? Ik vind die aflevering waarin ze vermoord werd nog steeds de heftigste tot nu toe. Hoewel ik weet dat het gespeeld is, werd ik er helemaal naar van.

Ja idd, vind ik ook.

Voor mij is Tony echt de grootste griezel ever en die aflevering was superheftig.

En dit laatste seizoen was idd best wel voorspelbaar en neigde zelfs langdradig te worden, en het einde was onlogisch. Die schreeuw van Wolfs vond ik wel erg heftig.
Ja die schreeuw van Wolfs.. Kreeg echt een dikke laag kippenvel gewoon. Zó goed gespeeld.
quote:Kwebbeltje91 schreef op 25 februari 2017 @ 09:13:

Ja die schreeuw van Wolfs.. Kreeg echt een dikke laag kippenvel gewoon. Zó goed gespeeld.

Absoluut.



Dat vond ik van Tony ook, zo goed geacteerd.

Heb 9 op dvd en heb hem nu opstaan want daar had ik even zin in.

Je ziet niet Guzman die een engerd speelt, je ziet übergriezel Tony.

Bijna eng gewoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 25 februari 2017 @ 08:38:

Ik kijk mee, maar ik vond het dit seizoen tamelijk voorspelbaar. Daarnaast vond ik de finale onlogisch gewelddadig en de spanningsboog te lang.

Tony Verwoerd was echt een goede griezel.Een cliffhanger is vaak onlogisch en met veel actie.
quote:Raldy schreef op 25 februari 2017 @ 14:55:

[...]





Een cliffhanger is vaak onlogisch en met veel actie.



In de betere serie niet per se.

Maar goed, ik houd van Smeris. Ook niet hoogstaand en bepaald gewelddadig. Het heeft echter wel de humor die Flikken Maastricht zo ontbeert.
Smeris heb ik geprobeerd te volgen maar is gewoon niet mijn serie. Alhoewel ik wel van de politieseries ben hoor. Maar het lukt me niet om Jeroen van Koningsbrugge serieus te zien. Maar in de Surprise vond ik hem dan wel weer goed. Ach, ieder zn ding
Ik vond Thomas Acda ook geweldig een paar seizoenen geleden
Oh ja Thomas Acda! Dat vond ik al een creep maar Bols is nog veel erger. Maar Thomas was inderdaad geweldig ja!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Tony en Thomas Acda erg goed!! Die verhaal lijnen waren spannender in mijn beleving.



Bols speelt ook goed maar het trekt zich naar mijn smaak wat te lang...



Ben benieuwd naar t volgende seizoen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven