Entertainment alle pijlers

Geslacht (hermafrodiet)

08-02-2017 17:18 123 berichten
https://www.nrc.nl/nieuws ... ma-maken-6598002-a1544998





Gisteravond opgenomen en vandaag bekeken.

Ryanne van Dorst (Elle Bandita) presenteert het.

Vond je haar ook zo leuk als presentator?



De motivatie om juist deze serie te willen maken, onthult Van Dorst in de tweede scène, midden op de Rotterdamse Lijnbaan: „Ik ben in 1984 geboren als hermafrodiet. Dat is iemand die zowel mannelijke als vrouwelijke lichamelijke eigenschappen heeft. De dokters vonden dat er een keuze gemaakt moest worden, dus hebben ze een meisje van me gemaakt.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 09 februari 2017 @ 13:37:

[...]





Fijn voor je. Heb je nog wat inhoudelijks te melden over haar programma bijvoorbeeld?Lees het topic even zou ik zeggen....
Ik moest laatst iets ophalen en ik had een dunne joggingbroek aan met wat gaatjes erin. Vroeg m'n vriend: "Ga je zo de deur uit?" Ik (lachend): "Ja hoor waarom niet?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 09 februari 2017 @ 12:12:

[...]





Dat ís Ryanne. Ze heeft schijt aan hoe je eruit zou moeten zien als vrouw.Heeft niks met man of vrouw zijn te maken, maar met regelmatig je haar wassen en naar de kapper gaan en je haar elke dag kammen. !!
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 09 februari 2017 @ 16:25:

[...]





Heeft niks met man of vrouw zijn te maken, maar met regelmatig je haar wassen en naar de kapper gaan en je haar elke dag kammen. !!



Hoe kun je nu weten door naar de tv te kijken dat haar haren vies zijn, dat ze niet naar de kapper gaat en dat ze het niet iedere dag kamt?

Verzorging is m.i. vooral hygiëne dus schoon zijn en dat kun je vanaf de tv niet ruiken. Uiterlijk is persoonlijk en iemand zijn smaak en dat is dus voor iedereen verschillend. En wederom gaat het hier om hokjes. Iemand komt zonder make-up op tv en is dus onverzorgd. Onzin. Echt, laat iedereen in zijn waarde en zijn wie hij/zij wil zijn.
quote:aquarium schreef op 09 februari 2017 @ 13:38:

[...]



Lees het topic even zou ik zeggen....Heb ik gedaan. Ik had het over jou en je inhoudloze gezanik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 09 februari 2017 @ 18:11:

[...]





Hoe kun je nu weten door naar de tv te kijken dat haar haren vies zijn, dat ze niet naar de kapper gaat en dat ze het niet iedere dag kamt?

Verzorging is m.i. vooral hygiëne dus schoon zijn en dat kun je vanaf de tv niet ruiken. Uiterlijk is persoonlijk en iemand zijn smaak en dat is dus voor iedereen verschillend. En wederom gaat het hier om hokjes. Iemand komt zonder make-up op tv en is dus onverzorgd. Onzin. Echt, laat iedereen in zijn waarde en zijn wie hij/zij wil zijn.



Haar haar ziet er vies uit, dus ze doet iets niet goed.

En ik heb het niet over make-up, maar gewoon haarverzorging.
Iets niet goed doen? echt?



Och nog zo een. Pff.



Vind het een mooi programma met een tof wijf die het presenteert. Gelukkig kunnen veel mensen wel verder kijken dan hun kortzichtige neus.
quote:Dreamer schreef op 09 februari 2017 @ 11:41:

[...]





Ah.. want vrouwen mogen alleen op tv als hun haar op en top is, haar kleding volgens dé lijn zus en zo en ze strak in de make up zit en geheel volgens de heersende ideeën onthaard uiteraard. Volgens mij mis je het punt een beetje van 'jezelf zijn'. (maar ik kan me vergissen, want heb het programma nog niet gezien)

Wat ik ook typerend vond ze was bij haar ex schoonmoeder Patricia Paay en die zei ook dat ze het zo heerlijk vond dat Ryanne zo zichzelf was.

Even verder in het gesprek zegt Ryanne ja jij probeerde ook wel eens mijn haar te doen of een makeuppie

Grappig dat iemand die zelf altijd tot in de puntjes verzorgd is het toch ook niet helemaal kan accepteren dus.
quote:Fee-de-Goede schreef op 09 februari 2017 @ 18:24:

Iets niet goed doen? echt?



Och nog zo een. Pff.



Vind het een mooi programma met een tof wijf die het presenteert. Gelukkig kunnen veel mensen wel verder kijken dan hun kortzichtige neus.Inderdaad vond haar al leuk sinds jouw vrouw mijn vrouw ook zo lief en zorgzaam naar dat kindje .
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 09 februari 2017 @ 18:24:

[...]



Wat ik ook typerend vond ze was bij haar ex schoonmoeder Patricia Paay en die zei ook dat ze het zo heerlijk vond dat Ryanne zo zichzelf was.

Even verder in het gesprek zegt Ryanne ja jij probeerde ook wel eens mijn haar te doen of een makeuppie

Grappig dat iemand die zelf altijd tot in de puntjes verzorgd is het toch ook niet helemaal kan accepteren dus.Omdat het er onverzorgd uitziet.Daarom
quote:miedo schreef op 09 februari 2017 @ 18:26:

[...]





Omdat het er onverzorgd uitziet.Daarom

Zegt wie ?

Wie weet staat ze drie keer per dag onder de douche .
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 09 februari 2017 @ 18:28:

[...]



Zegt wie ?

Wie weet staat ze drie keer per dag onder de douche .Dat is zeker niet te zien!
Alle reacties Link kopieren
Heb het net teruggekeken. Leuk programma, leuke vrouw ook die Ryanne.
Alle reacties Link kopieren
Leuk programma, jammer van het taalgebruik,vrij grof gebekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 09 februari 2017 @ 16:25:

[...]





Heeft niks met man of vrouw zijn te maken, maar met regelmatig je haar wassen en naar de kapper gaan en je haar elke dag kammen. !!Nooit geweten dat je haar kammen een verplichte activiteit is, en maak me er bij andere mensen echt niet druk over of ze hun haar wel vaak genoeg kammen. Sowieso is er met dun steil haar meestal weinig aan te doen, je haar gaat vanzelf weer hangen, en moet je dan echt een kam mee in je broekzak zodat je het elk half uur kan fatsoeneren om de gevoelige medemens gelukkig te maken?
Ik denk dat een hoop mensen die Ryanne zo zichzelf vinden, zullen zeggen dat ze er veel beter uitziet dan 'eerst', als zich ooit een meer verzorgde look laat aanmeten... Sowieso zouden de meeste likers met een boog om haar heenlopen als ze haar tegenkwamen...
quote:miedo schreef op 09 februari 2017 @ 18:28:

[...]





Dat is zeker niet te zien!



Heb jij ooit wel eens echt vet haar gezien? Dat heeft Ryanne niet hoor. En verder ziet de er ook niet onverzorgd uit. Gewone kleding zonder vlekken, geen make-up en haar haar lekker los.



Of kun je er alleen verzorgd uitzien als je make-up draagt? Moeten vrouwen dat per se op hebben?! Mag ik je dan even heel hard uitlachen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 09 februari 2017 @ 18:24:

Iets niet goed doen? echt?

Gelukkig kunnen veel mensen wel verder kijken dan hun kortzichtige neus.



Nee hoor, dat kunnen veel mensen niet. In mijn twintiger jaren als verpleegkundige mocht in niet werken als mijn naturelle zelf. Ik heb veel tatouages en piercings en ik had net zulk "onverzorgd" haar als Ryanne. Wel gewassen, dus het was zeker niet vies. Maar onverzorgd in de zin van hangend, uitgroei van oude verf, half geschoren, etc. En ook buiten het ziekenhuis om kom en kwam ik niet aan de bak met dat soort kleren en "verzorging". Tenzij je in een of andere rockwinkel werkt, verwacht men van praktisch iedereen een bepaalde mate van presentatie.

Goed hoor dat er een aantal presentatoren buiten vallen, maar nu ik ouder ben, vind ik het toch wel een bepaalde mate van onverzorgdheid hebben om je haar zo langs je hoofd te hebben hangen. Ik zie graag een (fris) gezicht zonder allemaal druiphaar. Net als dat ik het niet fris vind als een ander naar rook ruikt bijvoorbeeld. Al heb je die ochtend een uur onder de douche gestaan.



Maar goed, verder doet het weinig af aan het programma. In vind het onderwerp leuk en spreekt me aan. En ik vind het op een bepaalde manier grappig dat dit type het presenteert. Maar als presentator an sich vind ik haar nog niet zo weggelegd. Beter kan ze bij haar stiel blijven denk ik. Ik vind dat ze matig de diepgang zoekt en erg onvoorbereid haar vragen stelt. Krijg het gevoel dat ze heel impulsief te werk gaat en daardoor veel kansen laat liggen om er meer uit te halen. Dat zie ik door een Sofie Hylbrandt (weet niet hoe je het schrijft) beter gedaan worden. Heb het idee dat ze van te voren beter nadenkt over wat ze van een ander beantwoord wil krijgen (en ook bij haar zeg ik, doe een elastiek in dat haar)
Alle reacties Link kopieren
quote:Magister schreef op 09 februari 2017 @ 19:10:

Ik durf te wedden dat een hoop mensen die Ryanne zo zichzelf vinden, zullen zeggen dat ze er veel beter uitziet dan 'eerst', als zich ooit een meer verzorgde look laat aanmeten... Sowieso zouden de meeste likers met een boog om haar heenlopen als ze haar tegenkwamen...Wat een vooroordelen. Waarom? Ken jij mij? Waarom vul jij voor anderen in hoe zij zullen reageren? Houd het gewoon bij je eigen mening.
quote:Magister schreef op 09 februari 2017 @ 19:10:

Ik durf te wedden dat een hoop mensen die Ryanne zo zichzelf vinden, zullen zeggen dat ze er veel beter uitziet dan 'eerst', als zich ooit een meer verzorgde look laat aanmeten... Sowieso zouden de meeste likers met een boog om haar heenlopen als ze haar tegenkwamen...



Je kan echt alleen maar vanuit je eigen sneue refentiekader denken.



En dat mag ook maar praat dan ook alleen voor jezelf zeg. Ik ben al fan van haar als persoon en artiest toen ze in Bad Candy zat en daarna de Riplets. Ze is gewoon tof. Lekker boeien of ze wel of niet vet haar heeft volgens een aantal dames. Serieus. Hoe sneu ben je dan.
quote:Magister schreef op 09 februari 2017 @ 19:10:

Ik durf te wedden dat een hoop mensen die Ryanne zo zichzelf vinden, zullen zeggen dat ze er veel beter uitziet dan 'eerst', als zich ooit een meer verzorgde look laat aanmeten... Sowieso zouden de meeste likers met een boog om haar heenlopen als ze haar tegenkwamen...



Dat zie je echt verkeert hoor, ik oordeel niet over haar uiterlijk en als ik haar tegen kom dan loop ik zeker niet met een grote boog om haar heen.



Dat jij dat wel doet moet jij weten, wel een beetje kortzichtig om te denken dat iedereen het zelfde zou reageren
quote:Fee-de-Goede schreef op 09 februari 2017 @ 19:58:

[...]





Je kan echt alleen maar vanuit je eigen sneue refentiekader denken.



En dat mag ook maar praat dan ook alleen voor jezelf zeg. Ik ben al fan van haar als persoon en artiest toen ze in Bad Candy zat en daarna de Riplets. Ze is gewoon tof. Lekker boeien of ze wel of niet vet haar heeft volgens een aantal dames. Serieus. Hoe sneu ben je dan.

Of je begrijpt me verkeerd, of je bent een beamer (want projectie). Ik noem ten eerste je naam niet, ten tweede zeg ik 'de meeste mensen'.

Check social media en zie mensen haar eens leuk vinden. Hippe poppetjes, bijdetijdse journalistjes, etc. Komt hypocriet op mij over...

Ik kom zelf uit de scene waar Ryanne uit voortkomt. Sterker nog, ik kom haar regelmatig tegen, al ken ik haar niet persoonlijk. Totaal geen probleem met haar voorkomen, integendeel...

En nu nog eens herlezen...
quote:Magister schreef op 09 februari 2017 @ 20:36:

[...]



Of je begrijpt me verkeerd, of je bent een beamer (want projectie). Ik noem ten eerste je naam niet, ten tweede zeg ik 'de meeste mensen'.

Check social media en zie mensen haar eens leuk vinden. Hippe poppetjes, bijdetijdse journalistjes, etc. Komt hypocriet op mij over...

Ik kom zelf uit de scene waar Ryanne uit voortkomt. Sterker nog, ik kom haar regelmatig tegen, al ken ik haar niet persoonlijk. Totaal geen probleem met haar voorkomen, integendeel...

En nu nog eens herlezen...Ik ben verre van een hip poppetje en toch vind ik Ryanne leuk, het zijn dus aannames van jou dat mensen haar alleen maar leuk zouden vinden omdat je dan hip zou zijn
Gefeliciteerd Zinerva!...
quote:Magister schreef op 09 februari 2017 @ 20:46:

Gefeliciteerd Zinerva!...Ach laat ook maar, verspilde moeite

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven