Entertainment alle pijlers

Geslacht (hermafrodiet)

08-02-2017 17:18 123 berichten
https://www.nrc.nl/nieuws ... ma-maken-6598002-a1544998





Gisteravond opgenomen en vandaag bekeken.

Ryanne van Dorst (Elle Bandita) presenteert het.

Vond je haar ook zo leuk als presentator?



De motivatie om juist deze serie te willen maken, onthult Van Dorst in de tweede scène, midden op de Rotterdamse Lijnbaan: „Ik ben in 1984 geboren als hermafrodiet. Dat is iemand die zowel mannelijke als vrouwelijke lichamelijke eigenschappen heeft. De dokters vonden dat er een keuze gemaakt moest worden, dus hebben ze een meisje van me gemaakt.”
Alle reacties Link kopieren
Ik kom niet uit hetzelfde sientje als Ryanne, maar wel uit een vergelijkbaar sientje. En no way dat mensen zo tolerant zijn. Leuk als in ver van mijn bed show, dan wel. Maar ze zouden je niet in hun boetiekje hebben willen werken, god nee zeg, het idee alleen al.
quote:aquarium schreef op 09 februari 2017 @ 21:22:

Ik kom niet uit hetzelfde sientje als Ryanne, maar wel uit een vergelijkbaar sientje. En no way dat mensen zo tolerant zijn. Leuk als in ver van mijn bed show, dan wel. Maar ze zouden je niet in hun boetiekje hebben willen werken, god nee zeg, het idee alleen al.Herkenbaar hoor, mijn ex en ik zijn wel is gewoon een winkel uitgezet gewoon om hoe wij er uit zagen/zien
quote:aquarium schreef op 09 februari 2017 @ 21:22:

Ik kom niet uit hetzelfde sientje als Ryanne, maar wel uit een vergelijkbaar sientje. En no way dat mensen zo tolerant zijn. Leuk als in ver van mijn bed show, dan wel. Maar ze zouden je niet in hun boetiekje hebben willen werken, god nee zeg, het idee alleen al.Precies!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 09 februari 2017 @ 21:25:

[...]





Herkenbaar hoor, mijn ex en ik zijn wel is gewoon een winkel uitgezet gewoon om hoe wij er uit zagen/zienMijn man en ik hadden vroeger standaard de bewaking van een winkel onopvallend (kuch) achter ons aan lopen, want als je er zo uitziet, dan steel je ook vast. Sure
quote:aquarium schreef op 09 februari 2017 @ 21:31:

[...]



Mijn man en ik hadden vroeger standaard de bewaking van een winkel onopvallend (kuch) achter ons aan lopen, want als je er zo uitziet, dan steel je ook vast. Sure



Ja erg is dat he al die vooroordelen.



Op het schoolplein waar ik ook moet wachten op mijn kinderen kijkt iedereen me met de nek aan. Zo irritant
Alle reacties Link kopieren
quote:Magister schreef op 09 februari 2017 @ 19:10:

Ik denk dat een hoop mensen die Ryanne zo zichzelf vinden, zullen zeggen dat ze er veel beter uitziet dan 'eerst', als zich ooit een meer verzorgde look laat aanmeten... Sowieso zouden de meeste likers met een boog om haar heenlopen als ze haar tegenkwamen...



Dat weet ik niet, voor mezelf sprekend dan.

Ik vind vaak bij make-over programma's dat mensen er helemaal niet op vooruit gaan (als ik het al kijk dan, want ik vind het verschrikkelijke programma's) Vaak zijn ze dan zichzelf wat kwijt, wat mij betreft.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 09 februari 2017 @ 19:12:

[...]





Heb jij ooit wel eens echt vet haar gezien? Dat heeft Ryanne niet hoor. En verder ziet de er ook niet onverzorgd uit. Gewone kleding zonder vlekken, geen make-up en haar haar lekker los.



Of kun je er alleen verzorgd uitzien als je make-up draagt? Moeten vrouwen dat per se op hebben?! Mag ik je dan even heel hard uitlachen?



En haar in de plooi. En voor haar in de plooi, moet er dus continu een kapper naast staan, of je moet het volspuiten met troep, met sommige soorten haar.



mijn dochter merkte ooit op over mijn haar dat het zo makkelijk is, want je ziet nooit of het wel of niet geborsteld is
Later is nu
quote:Zinerva schreef op 09 februari 2017 @ 21:25:

[...]





Herkenbaar hoor, mijn ex en ik zijn wel is gewoon een winkel uitgezet gewoon om hoe wij er uit zagen/zienIk ben ooit eens in Het Huis (opticien) compleet genegeerd om hoe ik eruit zag. Want als je er zoals mij uitziet kun je natuurlijk noooooooit hun luxe, dure spul kopen.
quote:Felroze schreef op 10 februari 2017 @ 09:18:

[...]





Ik ben ooit eens in Het Huis (opticien) compleet genegeerd om hoe ik eruit zag. Want als je er zoals mij uitziet kun je natuurlijk noooooooit hun luxe, dure spul kopen. Dat is helemaal raar aangezien je daar toch overduidelijk komt omdat je het allemaal niet zo goed meer ziet. Of ging je voor een zonnebril
Ik zou gewoon gedacht hebben, dat mejuffrouwtje komt vast en zeker een bril scoren, ik ga haar redden!(@Felroze) ;)
Ik vind Ryanne leuk omdat ik met zo'n statement lekker tegen het systeem kan schoppen.... Da's hup...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond haar geweldig leuk.

Heel ontwapenend in haar eerlijkheid en ook stoer dat ze er zo open over is terwijl haar dat sterk afgeraden werd door familie en vrienden.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Carabosse schreef op 10 februari 2017 @ 10:35:

Ik vind Ryanne leuk omdat ik met zo'n statement lekker tegen het systeem kan schoppen.... Da's hup...Dacht al wie is er nou zo aan het schoppen, ben jij het
tvp
Weer een interessante aflevering.

Goed dat eens wordt uitgelegd wat een hermafroditisme is en wat voor gevolgen dit kan hebben bij een keuze meteen bij de geboorte .
Alle reacties Link kopieren
Oooh ik heb het gemist
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ryanne zo grappig!
Ryanne is brilliant grappig. Dooie dingen kijken die weg staan te rotten . Lekker droog. Wel interessant
Alle reacties Link kopieren
Up
Ik ken haar helemaal niet; leuk is ze.
Foute bril zeg
Alle reacties Link kopieren
Lisse, een anarchistisch bolwerk

gelukkig heeft ze zelf een vlag meegenomen
Nou in Lisse moeten we niet zijn.
Heel vreemd, dat besluit van de raad. Zelfs gemeente Katwijk hijst die vlag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven