Entertainment alle pijlers

Gestalkt, wie kijkt er?

09-03-2014 20:43 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
SBS6, elke zondag avond om 20.30.



Het zou je maar gebeuren..

Vind deze aflevering erg spannend!

( Sorry als er al een topic is).
Alle reacties Link kopieren
Brrrrrr nee hoor, waarom kijken naar de ellende van een ander?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vind het juist goed dat de "stalkers" geconfronteerd worden met wat ze doen.



Uit directe kring weet ik hoe wanhopig iemand ervan kan worden als de politie bv niets doet.

Dus ellende, ja misschien wel, maar ook de realiteit helaas.
Alle reacties Link kopieren
Jaa die mensen stalken de buurman zelf ook.. Met het aangeven van het tuinhuisje enz.. Maar van de vergiftigde paarden is wel zielig
Ha Enn, wij noemen de zender hier sb-leedvermaak-6. Die hele zender zend alleen maar de ellende van anderen uit.



(ik kijk ook niet, snap niet wat daar leuk aan is)
Alle reacties Link kopieren
Jaa sbs 6 is kut, kut volk, voor laag opgeleiden... Nu we dat gehad hebben, de vraag van TO: wie kijkt ook.



Die gestalkte mensen bellen ook voor alles de politie, plus al kijkt mijn buurman elke dag over de schutting, laat maar lekker kijken, ik zou koffie brengen haha
Alle reacties Link kopieren
Plus het viva forum hier is voor 99% ook ellende van andere maar goed..
Alle reacties Link kopieren
Haha dat lulzwaaien..
Alle reacties Link kopieren
@ masque: Heb jij soms een knappe buurman?
Gos, dat zou mij niet kunnen schelen die blote billen. Ik zou telkens even mijn hand opsteken en verder gewoon mijn gang gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jaa 1 kant wel! Hahaha!



Maar die gast is wel weird, gaat hij alberto gijzelen..
Alle reacties Link kopieren
Wat triest die man. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n vent sla je toch op ze bek?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik word overvallen!!!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Wat een nette politie meneer.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Volgende wk ook heftig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gekeken. En t mag dan misschien wel de ellende van een ander zijn, ik vond het heel interessant om te zien en ik was ook heel benieuwd wat aan zo,n situatie nou te doen is, helaas was t een beetje een open einde dus ik hoop maar dat er nog duidelijkheid komt verderop in het seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest lachen om de reactie van Alberto. Dat die kerel 112 ging bellen; nee dat is het verkeerde nummer, je moet 0900-8844 hebben, dit is toch geen spoed



(normaal vind ik het echt een lullo, maar dit was wel droog)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gekeken, ben ik de enige die zich afvroeg wat zijn vrouw ervan dacht, dat hij zijn blote piemel aan de buurvrouw liet zien en haar begluurde? Ik bedoel, stel jou vent staat de hele dag naar de buurvrouw te kijken.....
Volgens mij dacht die vrouw niet zoveel. Anders had ze die jodokus al lang eens bij de tampeloerus gepakt en gezegd dat het nu klaar was met dat stomme gegluur naar de buuf en dat gezwaai met die ouwe verschrompelde leuter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op maandag 10 maart 2014 11:00 Volgens mij dacht die vrouw niet zoveel. Anders had ze die jodokus al lang eens bij de tampeloerus gepakt en gezegd dat het nu klaar was met dat stomme gegluur naar de buuf en dat gezwaai met die ouwe verschrompelde leuter.Whahahahahahahahahaha!
Alle reacties Link kopieren
Afschuwelijk, een stalker. Ik moet er niet aan denken. Ik raak al gestresst en geirriteerd als hier iemand langs komt lopen en naar binnen loert. Zo iemand maakt je kapot. Ik vind Alberto nou niet een van de handigsten in communicatie, maar wel goed dat ze dat soortidioten aanpakken. Ik heb ook erg te doen met de slachtoffers. Het lijkt mij je worst nightmare
Alle reacties Link kopieren
Wat gênant om je vader/schoonvader/man zo te zien
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Straks weer een nieuwe uitzending. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Wat een stereotiepe lesbienne
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven