Entertainment alle pijlers

Glee

09-09-2010 22:16 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf dinsdag is de serie Glee eindelijk in Nederland te zien en wel 2 afleveringen achter elkaar!



Ik heb inmiddels het hele eerste seizoen al gezien, en ik kan wel zeggen dat ik echt een fan ben! Wat een heerlijke foute serie is het zeg, en die muziek erbij maakt het helemaal af. Ik wacht weer op start van seizoen 2 over 1,5 week in Amerika.



Wie gaat er kijken en/of wie heeft er al wat gezien?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het eerste seizoen al online gekeken, ik wacht ook op het nieuwe..



Leuk zeg! Ik denk dat ik de Nl-se uitzendingen ook ga kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken! Ik volg al veel series online maar Glee nog niet, lijkt me erg leuk! Ben momenteel met Dollhouse bezig, ook al zo'n goede serie en jammer genoeg gecancelled.
Alle reacties Link kopieren
Vind Glee geweldig! Nog 2 weken wachten en dan weer kijken via de pc!!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me op zich wel leuk, maar is het niet wat kinderachtig? De voorstukjes zien er een beetje uit als een tienerserie. Al kijk ik ook naar 90210 en Gossip Girl, dus een beetje jong vind ik niet zo erg. Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Het is wel een serie over een high school Glee team, maar kinderachtig is het niet. Althans, ik vind het in ieder geval een stuk minder kinderachtig van 90210.



Stiekem heb ik ook wat muziek van Glee op mijn PC staan hahaha, heel fijn bij het schoonmaken en om mee te blèren met alle bombastische uitvoeringen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook fan, heb een paar afleveringen in het vliegtuig gekeken!



Wie weet waar ik ze online kan kijken??
Alle reacties Link kopieren
Glee is tof! 21e start seizoen 2 in de US weer - ben érg benieuwd!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook bijna de eerste serie gekeken en erg genoten maar het is wel een serie die je niet te serieus moet nemen... Erg amerikaans.



Je kan de serie bekijken op :

www.cucirca.com
Alle reacties Link kopieren
quote:Bubbles_ schreef op 13 september 2010 @ 22:48:

Ik ga ook kijken. Geen idee wat ik kan verwachten, maar daar kom ik morgen snel genoeg achter Ben benieuwd.Same here! Ben ook benieuwd..
is dit weer een serie over glibberige extreem vroege wijze amerikaanse tieners?
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 20:30 uur een dubbel aflevering op RTL5 ..



Ik heb het hele eerste seizoen al gezien en ik vind het een geweldig leuke serie.. Maar goed, ik hou van dat soort humor, krijg kippevel van lekkere nummers in films en series en hou van de 'typetjes' die erin spelen, want het is geweldig gecast..



Vooral de ontzettend bitchy cheerleadercoach Sue Sylvester en de neurotische studieadviseur Emma Pillsbury zijn geweldig..
Alle reacties Link kopieren
Voor mensen die nog niet snappen wat het is, hier effe een trailer..



http://www.youtube.com/watch?v=sefQqCMusJI
Alle reacties Link kopieren
Ja, Glee is erg leuk!! Ben de afleveringen nu online aan het kijkken, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Rachel Berry wel een schatje.. ze is wel helemaal vol van zichzelf, maar ze kan wel zingen!



RTL5 doet de komende weken elke keer 2 afleveringen achter elkaar.. dus dan kom je wel lekker snel in de serie..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken straks. Ben heel benieuwd, er zijn zoveel mensen enthousiast over deze serie.
Alle reacties Link kopieren
Wat ík erg jammer vind is dat het tegelijk komt met de nieuwe afleveringen van Desperate housewives.

Ben geneigd om toch DH te gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
ok... begint..
Alle reacties Link kopieren
ik zit er ook klaar voor
Alle reacties Link kopieren
hoe vinden jullie het? Best leuk tot nu toe
Alle reacties Link kopieren
Helemaal leuk...weer een serie om te volgen!ik krijg het nog druk *denk erover om een tv-schema te maken*
Alle reacties Link kopieren
bambi oogjes is leuk he..
Alle reacties Link kopieren
"I don't have a gag reflex"..

"One day when you're older that will turn out to be a gift"



Alle reacties Link kopieren
Hmmm... ik vind de muziek leuk, maar verder vind ik het toch wel kinderachtig.

Niet echt een serie voor mij denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven