Entertainment alle pijlers

Glee

09-09-2010 22:16 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf dinsdag is de serie Glee eindelijk in Nederland te zien en wel 2 afleveringen achter elkaar!



Ik heb inmiddels het hele eerste seizoen al gezien, en ik kan wel zeggen dat ik echt een fan ben! Wat een heerlijke foute serie is het zeg, en die muziek erbij maakt het helemaal af. Ik wacht weer op start van seizoen 2 over 1,5 week in Amerika.



Wie gaat er kijken en/of wie heeft er al wat gezien?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mr. Schuester wel een mooie man, lijkt op ex.
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 14 september 2010 @ 21:43:

"I don't have a gag reflex"..

"One day when you're older that will turn out to be a gift"



Dit is dus mijn soort humor
Ik vind het leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te wachten op het stukje waarin die nicht Beyoncé nadoet, waar je ook steeds een voorstukje van zag.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een heerlijke serie! Na een dag hard werken en bikkelen is dit een ideale afleiding. Gewoon kijken en niet teveel nadenken, lekkere feel good tv.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sam32 schreef op 14 september 2010 @ 21:46:

Hmmm... ik vind de muziek leuk, maar verder vind ik het toch wel kinderachtig.

Niet echt een serie voor mij denk ik...



Idem.

Vind het eigenlijk behoorlijk kinderachtig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk meer iets voor tieners...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt heel erg leuk en grappig. Heerlijk ontspannen na een dag drukte
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die gymjuf echt geweldig, maar ik volg de serie niet. De liedjes heb ik op mijn i-pod: helemaal te gek.



Ik vind die 30-jarige acteurs die highschool studenten moeten spelen, niet echt overtuigend.
Alle reacties Link kopieren
Het is een grappige serie.. en er komen nog veel meer leuke verwikkelingen.. maar dit zijn de eerste twee afleveringen.. moet je eerst de personages een beetje leren kennen enzo..
Alle reacties Link kopieren
en die cheerleader coach is geweldig inderdaad.. die is nu nog "lief".. ..



en die neurotische studieadviseur met die bambi ogen die die druifjes gaat zitten poetsen..
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook niet zo. Na een kwartier ben ik wat anders gaan doen..
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 14 september 2010 @ 22:15:

en die neurotische studieadviseur met die bambi ogen die die druifjes gaat zitten poetsen..





En dat is raar, omdat?



(Ik ben om, ik vind 't leuk!)
Alle reacties Link kopieren
Yay! Glee



Sue is zoooo grappig en ze wordt alleen maar grappiger. Puck is mjammie, Kurt is zoooo leuk en camp en lief.



Ik heb alle afleveringen al gezien en sommige zelfs 2 keer, maar ik zit gewoon weer te genieten. Valt me nu wel op dat deze eerste afleveringen echt inkomen zijn vergeleken bij later in het seizoen, maar who cares. Glee is tof.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 14 september 2010 @ 22:15:





en die neurotische studieadviseur met die bambi ogen die die druifjes gaat zitten poetsen..Ik vind het een beetje gek dat zij er net zo oud uitziet als haar leerlingen. Dat maakt het niet erg geloofwaardig. Verwarrend eerder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Seymour schreef op 14 september 2010 @ 22:11:

Ik vind die gymjuf echt geweldig, maar ik volg de serie niet. De liedjes heb ik op mijn i-pod: helemaal te gek.



Ik vind die 30-jarige acteurs die highschool studenten moeten spelen, niet echt overtuigend.nou volgens mij zijn ze echt niet 30 hoor, hooguit 20..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel geinig trouwens, een beetje ontspanning zonder nadenken.

Maar ik sta nog niet echt te springen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, eerste kwartier vond ik ook stom, La Vie. De halve eerste aflevering eigenlijk. Maar vind de overdrijving intussen alleen maar grappiger worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 14 september 2010 @ 22:15:

en die cheerleader coach is geweldig inderdaad.. die is nu nog "lief".. ..



en die neurotische studieadviseur met die bambi ogen die die druifjes gaat zitten poetsen..





Oh, Emma is echt té over the top.



Maar Sue is echt de heldin van de show, haar oneliners zijn echt killing. Ik kan nou al niet wachten op de Madonna episode, of Kurt's Single ladies.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reclame lang duren
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
Alle characters zijn geboren in de late seventies of early eighties, dus het zijn echt geen dertigers. Zelfs Will Shuester is irl pas 31 ofzo.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:dertigmin schreef op 14 september 2010 @ 22:19:

Ik vind de reclame lang durenEen voordeel is dat je veel kunt doen tijdens de reclame!
Alle reacties Link kopieren
Die Artie kan in het echt trouwens ook gewoon lopen, hij is ook zo leuk. Hij is irl pas 21 of 22 geloof ik, uit 88 of 89.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
leuk!
o die rolstoel erbij, geweldig!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven