Entertainment alle pijlers

Glee

09-09-2010 22:16 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf dinsdag is de serie Glee eindelijk in Nederland te zien en wel 2 afleveringen achter elkaar!



Ik heb inmiddels het hele eerste seizoen al gezien, en ik kan wel zeggen dat ik echt een fan ben! Wat een heerlijke foute serie is het zeg, en die muziek erbij maakt het helemaal af. Ik wacht weer op start van seizoen 2 over 1,5 week in Amerika.



Wie gaat er kijken en/of wie heeft er al wat gezien?
Alle reacties Link kopieren
Vast wel.

Google eens op Glee online kijken.

Of iets in die trant.
Alle reacties Link kopieren
Misschien surf the channel?



Ik heb Glee al een tijdje niet meer gekeken, maar ga er vanavond eens lekker voor zitten.
Alle reacties Link kopieren
Via deze site kan je heel veel series kijken. Bij sommige (oa megavideo) kan je niet uren achter elkaar kijken, dan moet je even pauze inlassen. Maar 1 aflevering is geen probleem.



Succes ermee: http://watch-series.com/letters/A



Het gaat trouwens om aflevering 11, hairography. Veel kijkplezier.



Mocht het niet lukken hier een 2e optie: http://www.tv-dome.net/tv-shows/
he bedankt! ik ga morgen alle linkjes uitproberen!



ik snap er niks van dat bittorent het niet meer doet, ik haalde er vaak series vanaf, maar al een tijdje geeft hij bij elke download een error.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt een verschrikkelijk programma
dan moet je niet kijken
Alle reacties Link kopieren
http://www.playmyvid.com/search_result.php?query=glee+



hier kun je alles zien, zonder pauze
Alle reacties Link kopieren
quote:zonneschijn10 schreef op 02 november 2010 @ 23:33:

Ik vind het echt een verschrikkelijk programma jammer, want sue sylvester is brilliant!
Heerlijk, via MR's link kunnen kijken.

Leuke aflevering weer (vorige week miste ik Sue echt). Het dovenkoor vond ik geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de links! Ik ga vanavond lekker een paar afleveringen achter elkaar kijken.
Mis ik nu een stukje of let ik gewoon niet op?
Alle reacties Link kopieren
Kijk het al vanaf het begin via torrents, en ben inmiddels verslaafd aan Sue Sylvester. Jammer dat we hier geen Halloween vieren, want de Sue Sylvester kostuums schijnen in Amerika een regelrechte hit te zijn geweest.
Oh wacht het lag toch aan mij denk ik :P vond het alleen wat abrupt, die overgang na de reclame.
Dit is echt een leuke aflevering :D
Weet iemand iets over ondertiteling?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, ik had kippevel toen Mercedes haar ballad song! Leuke aflevering!
Alle reacties Link kopieren
Was dit nu de laatste aflevering van dit seizoen
wel een leuke show, van de 'meisjes' vind ik brittany het grappigst, vanwege die domme gezichtsuitdrukking en de hilarisch domme opmerkingen.. ze valt niet zo op, maar als je er op gaat letten... 'dolphins.. are like.. gaysharks' en dan ook gewoon paf boem midden in een normale conversatie. :-D



van de gozers vind ik Kurt wel het geinigst.. het is wel een onzettende huilie .. net of ie chronisch verkouden is ofzo, hij houd gewoon zijn ogen open.. beetje fake acting.. maar wel een verdomd goede stem heeft die gast.
ik ben nu helemaal 'bij'. Hoe verder seizoen 2 vordert, hoe 'heftiger' het wordt... het begint een wat meer serieuzere ondertoon te krijgen, en er zijn een paar aparte plottwisten...
Alle reacties Link kopieren
@biobitch: viel mij ook op idd van Brittany. Keek zonet een aflevering en toen zei ze out of the blue: I think my cat reads my diary...
vanavond komt de madonna aflevering erop! die is wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ja, veel plezier vanavond met kijken. Ik kan niet vanavond dus heb even 'voor' gekeken. Hij is heel goed vind ik.
ik heb ze allemaal al gezien, vanavond (of nou ja morgenochtend voor ons denk ik) wordt aflevering 9 van seizoen 2 uitgezonden in de VS, dus morgenavond kan ik die downloaden!
Nou die van vanavond vond ik niet heel boeiend (misschien ook omdat ik niet zo weg ben van Madonna). Ben zelfs in slaap gevallen dus heb het stukje na de laatste reclame gemist. Iemand die me kan bijpraten over wa er toen nog is gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze aflevering dan juist weer briljant!! Die Sue in die video clip van Voque van Madonna, hoe briljant! Hij was echt identiek! Maar is ze nou echt 29, of moet ze dat voorstellen, dat is een grapje toch? Zeg het me. Ze is eerder en vrouw van middelbare leeftijd met een fout kapsel, dan een vrouw van eind 20.



Voor de rest vind ik het perfect gecaste typetjes. Hoe ze allemaal van bil probeerden te gaan op Like A Virgin van Madonna. Hehehehehe. Ik heb weer genoten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven