Entertainment alle pijlers

Goh, nog geen topic over het gezicht van Yolanthe?

14-12-2014 01:22 365 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag op facebook foto's voorbijkomen van Yolanthe en herkende haar zowat niet.



Heb het t.v fragment van Late Night bekeken waar ze te gast was en waar de foto's van afkomstig warenen hoorde aan haar stem dat ze het wel was.



Weet iemand waarom/waardoor ze zo veranderd is?

Vind het nogal vreemd eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat was even schrikken ja.. Daar is wel wat aan gesleuteld denk ik
Alle reacties Link kopieren
eeuwig zonde!



ze heeft nu zo,n standaard plastisch gezicht.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds heel erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar nu eigenlijk mooier dan voorheen. Haar lippen waren minder eerst en haar neus ziet er ook beter uit.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand de foto hier plaatsen misschien. Ik heb geen facebook namelijk. Renee Zellweger is ook onherkenbaar geworden, zag ik laatst.pp
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
http://www.wtf.nl/spotlig ... met-yolanthe-gebeurd.html



NIet schrikken
Alle reacties Link kopieren
Kan het een kwestie zijn van enorm foute make-up door een visagist die is doorgedraaid met nieuwe shapingstechnieken en highlighters? Vanwege onrustige huid?Toch te hopen zeg. Heb de uitzending overigens niet gezien.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 14 december 2014 @ 02:51:

Kan het een kwestie zijn van enorm foute make-up door een visagist die is doorgedraaid met nieuwe shapingstechnieken en highlighters? Vanwege onrustige huid?Toch te hopen zeg. Heb de uitzending overigens niet gezien.Ik denk hetzelfde. Volgens mij komt het vooral door de TE (!!) erg aangezette wenkbrauwen. Ze heeft wel vaker zware lipmakeup op, maar dan in combi met 'rustige' ogen. Nu is het too much, een beetje dragqueen-achtig. En dan nog de te dikke laag foundation (ivm onrustige huid zo te zien idd).

Lees ook dat sommigen denken dat ze zwanger is, dat haar gezicht daardoor voller is, ik denk eerder aan de makeup.



Schijnt dat het giga before and after verschil in bewegend beeld minder erg is; vooral in screenshots lijkt het erg. Ik heb de uitzending ook niet gezien dus kan niet oordelen
Het verbaasde me ook dat er nog geen topic was.



Als je alleen de foto's bekijkt dan is de verandering zichtbaarder, en minder in haar voordeel, dan wanneer je de uitzending bekijkt vind ik.



Ik vermoed dat ze heel kort geleden iets aan haar gezicht heeft laten doen en dat het vooral daarom nogal onnatuurlijk overkomt. Vocht en pafferigheid moeten dan nog wegtrekken.



Kennelijk wilde ze het graag, haar feestje wat mij betreft. Ik vond haar mooi en vind haar nog steeds mooi, maar er is nu idd wel iets wat niet helemaal klopt zeg maar. Ze lijkt nu meer op een dertien-in-dozijn-midden-oosten-soapie.

Mijn eerste indruk was dat ze zich heeft laten leiden door de wensen van de producers van die Turkse ziekenhuisserie waar ze een rol in speelt.



Gek is dat eigenlijk. Bij plastisch gemodificeerde mensen heb ik vaak het idee dat er iets niet klopt, maar ik heb eigenlijk nooit een idee wát er dan niet klopt.
Yo wat heb je gedaan...?

Maar misschien is het allemaal niet zo erg als dat het lijkt. Las gisteren ergens (weet niet meer waar) dat ze zwanger zou zijn maar kan ook geroddel en achterklap zijn. Hoop het voor Yolanthe want als dit door plastische chirurgie komt dan is het geen verbetering. Ze was echt heel mooi, en superlief karakter weet ik via via. Zo zonde nu.
Alle reacties Link kopieren
Jammer hoor, op die leeftijd heb je helemaal geen plastische chirurgie nodig.

Ik denk ook dat er nog vocht in zit en dat het allemaal nog moet bijtrekken.



Ze gaat idd nu meer lijken op de vrouw van Andy van der Meijde.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het allemaal nogal overdreven. De foto's die op facebook staan zijn inderdaad erg onvoordelig, maar daar heb ik er ook plenty van Als je op youtube een stukje van de uitzending kijkt, vind ik haar er prima uitzien.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
De livebeelden zijn lang niet zo erg. Deze foto is gewoon genomen op een moment dat ze niet heel voordelig kijkt.



Naar mijn mening is ze nog steeds een prachtige en krachtige vrouw!



En dan nog, wat maakt het uit, als zij dit mooi vind....
Alle reacties Link kopieren
Een voordeel; ze kan nu wel onherkenbaar over straat.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie alleen dat ze wat dikker is.

Misschien is ze zwanger?

Ik vind t eerlijk gezegd wat mooier zo'n volle gezicht ipv die kaaklijnen.
Haar gezicht ziet er inderdaad wel anders uit, maar in het filmpje is het niet zo erg als in de screenshot.

Haar haar zit overigens ook anders dan ze het de laatste tijd droeg. Ze had het vaak strak in een staart of los en heel stijl. Het zat nu meer volumineus. Dat kan ook iets hebben bijgedragen aan het andere uiterlijk.
Volgens mij heeft ze haar lachrimpeltjes en de lijntjes bij de neus-lipplooi laten opvullen.

En natuurlijk haar lippen

Vind het zonde. Ze is pas 29 en door die veranderingen ga je denken dat ze veel ouder is. Want waarom zou je anders wat aan je uiterlijk doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht toen ik haar zag: kind wat heb je gedaan????

Waar het precies aan lag weet ik niet, vond haar make up in ieder geval veel te zwaar aangezet. Jammer, want vind haar een knappe vrouw als ze wat meer naturel is.



In de afl van RTL late night bleek ze trouwens wel zelfspot te beheersen, erg hard gelachen om de opmerking van haar: "nou alles wat ik uit Volendam heb meegenomen" toen haar werd gevraagd wat er in haar huis in Vleuten staat 😄😄😄
Wie wind zaait zal storm oogsten
Als je op je 29e al je snuit laat verbouwen, vraag ik me toch in alle ernst af of je echt wel gelukkig bent. Ik vind dit echt niet normaal. Dat een arts zich hiervoor leent. Die ziet waarschijnlijk alleen maar de pegels voor zijn ogen dansen. Heel bekend Nederland staat straks stijf van de botox. Het woordje BNer krijgt voor mij inmiddels een heel andere betekenis: Botox Ner. Tegenwoordig mag een rimpel niet meer. Het worden straks allemaal uitrdrukkingsloze maskers op een romp. Moet je deze eens zien.

https://www.youtube.com/watch?v=uzTIQRDNJ5o

Jammer , deze vrouw ziet er ook al zo uitdrukkingloos , zelfs eng uit. En het was zo'n prachtige vrouw destijds.
Ik vind haar nog steeds een mooie vrouw.



Eigenlijk vind ik de vraag van Humberto wat er anders is aan haar uiterlijk nogal onbeschoft. Het gaat niemand wat aan of ze plastische chirurgie heeft laten doen of niet. Ze hoeft bij niemand verantwoording af te leggen over haar veranderde uiterlijk. Haar geld, haar uiterlijk, haar zaken.



Laat Humberto nou maar gewoon verder gaan met onnozele pubers pesten die hysterisch worden om misgelopen concertkaartjes, dat is nuttiger en vermakelijker dan dit.
Alle reacties Link kopieren
humberto vraagt wat half Nederland denkt, draait er tenminste niet omheen.

Ze is BNer, dan zijn dat helaas haar zaken niet meer, geeft ze trouwens zelf ook toe
Wie wind zaait zal storm oogsten
Het maakt niet uit wat half Nederland denkt, want het gaat half Nederland niet aan. Hij probeert natuurlijk te scoren met kijkcijfers, maar dat maakt de vraag niet minder onbeschoft.



En in tegenstelling tot wat jij vindt, vind ik dat BNers altijd nog recht hebben op privacy over privézaken. Als ze over privézaken willen praten, prima. Als ze dat niet willen, ook goed. Maar dat maken ze altijd nog wel zelf uit.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, maar het zal je wel gevraagd worden...

Dat is nu eenmaal zo, of je het mee eens bent of niet.

en in geval yolanthe, die had een reality serie, dan haal je privé zelf binnen

En yolanthe snapt dat, want die klaagt er niet over.



Ik denk dat je vooral een humberto aversie hebt, mss daar topic over openen?
Wie wind zaait zal storm oogsten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven