Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

02-09-2014 21:22 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Vind maar raaaaar allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik



Hij houdt niet meer van haar
Ik vind het vooral heeeeel voorspelbaar allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Zit je dan met je goede gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden het beter grenzeloos verdriet kunnen noemen
Watvis er voorspelbaar dan, ik heb niet alles gezien.



Wat is zij sterk!! Vroeger al gekwetst. Echt dumpen die hap.
Hij heeft een ander.
Alle reacties Link kopieren
Wat een loser
Alle reacties Link kopieren
Meid niet smeken, hou de eer aan jezelf!
En wat is hij een triest figuur. Wat een puber.
Alle reacties Link kopieren
Naaar... Ze verliest volledig haar waardigheid.. Arme meid.
Ik vind haar wel een beetje naïef. Iemand 8 maanden niet zien en dan gelijk trouwen.
Ik vind het wel meevallen met smeken. Ze wil wat van hem horen. Misschien niet boos genoeg. Nou, poeh.
ZE zouden na een half jaar trouwen
Oh ik dacht gelijk....ik vind het sneu voor haar.
quote:coolpack2 schreef op 02 september 2014 @ 21:27:

Watvis er voorspelbaar dan, ik heb niet alles gezien.



Wat is zij sterk!! Vroeger al gekwetst. Echt dumpen die hap.Nou, voorspelbaar in die zin dat ik het altijd een bepaald type meisje vind dat op een bepaald type jongen verliefd wordt, terwijl je zó al ziet dat het niet gaat werken. Cultuurverschillen worden te groot, jongen leidt vaak nog helemaal niet het leven van een serieuze volwassen man, ziet zo'n meisje alleen maar als interessant voor een paar maanden en het meisje geeft alles op om daar haar leven te gaan leiden maar word eenzaam, voelt zich buitengesloten, niet serieus genomen etc. Zie je vrijwel in al die afleveringen terug.
Eens met NYC. Het zijn eigenlijk bijna altijd dezelfde types die in zo'n programma zitten. Toch wat naïeve, onopvallende meisjes. En ja daar weet zo'n praatjesmaker idd wel raad mee.
Ik had ook verwacht dat ze bozer zou reageren. Ik vond die jongen echt niet normaal! Hoe kun je nou 1 of 2 dagen van te voren zeggen dat ze niet meer moet komen en dat je niet meer van haar houdt . Ik dacht meteen die heeft een andere vrouw ontmoet.
Wel sneu voor dat meisje en zijn familie wist ook niet precies hoe het zat.

Edit: Ik vond het wel opmerkelijk dat ze al zo snel wilden gaan trouwen, je kent elkaar nog niet zo goed e.d.
Heel sneu. Ik vond juist wel dat ze heel rustig was. Zo'n gesprek had ik niet kunnen voeren
Alle reacties Link kopieren
Wèl een sterke update online bij net5. Lekker terug in NL, nieuwe baan, appartement, etc.

Hopelijk komt ze de teleurstelling/liefdesverdriet snel te boven.
Snel trouwen zie je vaak bij internationale liefdes. Soms ook omdat het anders überhaupt moeilijk gaat lukken elkaar te leren kennen. Maar dit was wel heel snel. En sneu ook. Maar ergens kan ik me niet voorstellen dat hier geen alarmbellen van tevoren af hadden moeten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heeft ze haar draai hier weer gevonden. Nu nog een leuke liefde en t plaatje is compleet.
Wat ik mij vaak heb afgevraagd bij dit programma (niet per se deze uitzending) is wat het is waarom de meisjes op dit soort jongens vallen. Zou zo'n type in Nederland zou rondlopen dan zouden ze er niet naar omkijken. Jongens zonder fatsoenlijke opleiding/werk, rondlopend in een trainingspak, tanden missend, heel erg vasthouden aan de eigen cultuur en de invloed van mama, met zeven broers en zussen nog in huis wonen, religieus zijn etc.



Was het een Nederlandse jongen uit een Nederlands gezin geweest dan had zo'n meisje iets gehad van dikke doeiiii! Maar in Zuid-Afrika, Brazilië, Indonesië, Egypte en Ghana zijn het ineens spannen voor wie ze hun leven compleet opgeven. Ik snap daar echt niks van. Komen ze dus ook vaak van terug, denk dat ze gewoon meer een soort van spanning of avontuur in hun leven zoeken dan dat ze werkelijk "grenzeloos verliefd" zijn.
Maar die jongens die in NL wonen kijken denk ik ook niet om naar zo'n meisje he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven