Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

02-09-2014 21:22 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Vind maar raaaaar allemaal
quote:NYC schreef op 02 september 2014 @ 21:49:

Wat ik mij vaak heb afgevraagd bij dit programma (niet per se deze uitzending) is wat het is waarom de meisjes op dit soort jongens vallen. Zou zo'n type in Nederland zou rondlopen dan zouden ze er niet naar omkijken. Jongens zonder fatsoenlijke opleiding/werk, rondlopend in een trainingspak, tanden missend, heel erg vasthouden aan de eigen cultuur en de invloed van mama, met zeven broers en zussen nog in huis wonen, religieus zijn etc.



Was het een Nederlandse jongen uit een Nederlands gezin geweest dan had zo'n meisje iets gehad van dikke doeiiii! Maar in Zuid-Afrika, Brazilië, Indonesië, Egypte en Ghana zijn het ineens spannen voor wie ze hun leven compleet opgeven. Ik snap daar echt niks van. Komen ze dus ook vaak van terug, denk dat ze gewoon meer een soort van spanning of avontuur in hun leven zoeken dan dat ze werkelijk "grenzeloos verliefd" zijn.Heb dit mij ook wel eens afgevraagd. Vrienden van mij snappen dit ook niet. Het zal idd wel aan de spanning/sfeer van het buitenland liggen.
@ Matroesjka, ja dat is ook wel weer zo.



Het zal denk ik ook wel te maken hebben met de gevoelens van het onbekende, avontuurlijke, de spanning en geluk die het maken van zo'n reis met zich meebrengen. Ook vraag ik mij af of ze wel écht zo verliefd zijn als ze zeggen/denken dat ze zijn... Nogal lastig om dat voor een ander te bepalen maar ik denk echt dat het meer iets met het reizen/trekken door het buitenland etc. te maken heeft dan met de jongens zelf. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wel een sterk begin van het seizoen...

Kan alleen maar beter worden
Alle reacties Link kopieren
Dit soort relaties zijn toch heel vaak gedoemd te mislukken...



Ik heb trouwens ook het gevoel dat het vaker dames zijn die op mannen uit het buitenland vallen dan andersom..



Is dat zo? en ja enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Dat is mij ook vaak opgevallen, Anthonius.



Denk dat daarbij ook wel meespeelt dat de heren uit die andere landen meer vrijheid hebben dan bijvoorbeeld hun zussen om in contact te komen met de toeristen die hun land bezoeken.



Ook heb ik vaak het idee dat wanneer het wel een Nederlandse jongen met een buitenlandse dame betreft, dat het vaak een meisje uit een behoorlijk ontwikkeld milieu is, iemand die een gedegen opleiding heeft gevolgd, de Engelse taal goed beheerst, goed verzorgd is, waar Nederlandse meisjes soms nog wel in the middle of nowhere belanden met een jongen die nog geen tien woorden Engels spreekt en rottende tanden heeft.
Alle reacties Link kopieren
"waar Nederlandse meisjes soms nog wel in the middle of nowhere belanden met een jongen die nog geen tien woorden Engels spreekt en rottende tanden heeft."





Maar wat trekt ze dan toch nog zo aan vraag je je af....?
quote:Anthonius schreef op 03 september 2014 @ 10:18:

Dit soort relaties zijn toch heel vaak gedoemd te mislukken...



Ik heb trouwens ook het gevoel dat het vaker dames zijn die op mannen uit het buitenland vallen dan andersom..



Is dat zo? en ja enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?

haha nooit kerels gezien met een Russisch of Thais poppetje?



en dan huilen als ze bij je weg gaat na dat ze haar verblijfsvergunning heeft gekregen...al drie keer mee gemaakt en telkens halen ze een nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 03 september 2014 @ 11:54:

"waar Nederlandse meisjes soms nog wel in the middle of nowhere belanden met een jongen die nog geen tien woorden Engels spreekt en rottende tanden heeft."





Maar wat trekt ze dan toch nog zo aan vraag je je af....?



Je zult maar net je hart gebroken hebben door zo'n geweldige Nederlander- na een relatie van zoveel jaar zonder enige tekst en uitleg wordt je aan de kant gezet.



Dan is inderdaad een of andere gast met die tien mooie woorden engels en zonder tanden de next best thing! Je krijgt op dit moment namelijk wel opeens weer aandacht/ bevestiging van iemand die het 'meent'!



Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost
Alle reacties Link kopieren
wel sneu dit. en Naief? ze heeft alles geregeld. hij heeft haar ten huwelijk gevraagd en ze zouden dit na een half jaar pas doen ook.

baan opgezegd en dergelijke en dan gaat zo,n sukkel verwachten dat als jij 4 dgn voor vertrek zegt kom maar niet etc etc..dat zij dan braaf thuis blijft? ik vind het wel stoer dat ze gewoon gegaan is. Ikzelf had mss als ik toch al van plan was te blijven toch geprobeerd met eventueel een baan en een andere weg voor verblijfsvergunning. wellicht bij het bedrijf waar ze toch al een gesprek had.en dan lekker een lange neus naar de sukkel. die jongen heeft gewoon een ander denk ik. en denk dat de helft en de echte ruzies niet in beeld zijn gebracht..
Puck
Ik vind die meiden vaak een beetje "apart".En dan zeg ik het vriendelijk.Maar ik kijk wel altijd naar dat programma.
Alle reacties Link kopieren
Up!



Wie kijkt er nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Ik.



Nu eens geen Piedro in een plaggenhut.
Waar wonen ze? Heb het begin gemist.
Vind haar een beetje verwend en iver kritisch .
Alle reacties Link kopieren
Een beetje maar
Santiago de Chile
Alle reacties Link kopieren
Santiago de Chile, in een ruikeluiswijk
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Bazig...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar terug sturen! Wat een vermoeiend type
quote:AlejandraLaura schreef op 09 september 2014 @ 21:09:

Santiago de Chile, in een ruikeluiswijk ruikeluiswijk. Weer wat anders dan een prachtwijk....
Alle reacties Link kopieren
Ze zei al van zichzelf dat ze altijd al drammerig is geweest....



Het komt allemaal niet 'warm' over.
Gaat ze nog werken of zo?
quote:NYC schreef op 03 september 2014 @ 10:26:

Dat is mij ook vaak opgevallen, Anthonius.



Denk dat daarbij ook wel meespeelt dat de heren uit die andere landen meer vrijheid hebben dan bijvoorbeeld hun zussen om in contact te komen met de toeristen die hun land bezoeken.



Ook heb ik vaak het idee dat wanneer het wel een Nederlandse jongen met een buitenlandse dame betreft, dat het vaak een meisje uit een behoorlijk ontwikkeld milieu is, iemand die een gedegen opleiding heeft gevolgd, de Engelse taal goed beheerst, goed verzorgd is, waar Nederlandse meisjes soms nog wel in the middle of nowhere belanden met een jongen die nog geen tien woorden Engels spreekt en rottende tanden heeft.

Eh.



Genoeg mannen met onontwikkelde importbruiden.
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk appartement
Hij lijkt op Nick....van Simon...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven