Entertainment alle pijlers

gtst code app

05-07-2013 21:40 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor codes voor de app

Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?





Mijn bevinding nu



Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen



Code 2 is droom



Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?

wie valt er?

Totaal aantal stemmen: 94

Aysen (12%)
Rikki (3%)
Nuran (6%)
Wiet (10%)
Lorena (1%)
Maxime (11%)
Mike (41%)
Noud (10%)
Nina (6%)
Alle reacties Link kopieren
Het wordt er allemaal niet duidelijker op, maar een handige gimmick is het wel van die producenten.



Ik had zo gehoopt op Poephoofd.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Ssssttt... niet verder vertellen, alleen selecteren als je het wilt zien:



http://www.mediacourant.nl/?p=150327
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Dat zegt niks he. Hij zou er dan tijdelijk uitgaan en gok dat de gene die uit een vliegtuig valt wel dood is?
Alle reacties Link kopieren
Nou, de app werkt voor geen meter bij mij. Helaas. Hij blijft hangen alles. Ik kom niet verder dan het invullen van mijn naam..
Ik gok op Noud. En denk dat Ludo er achter zit, uit wraak voor zijn uitspraken bij de rechter. Hoewel ik mij echt niet kan voorstellen dat iemand zoiets zou doen, al helemaal niet voor de ogen van je dochter...
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 05 juli 2013 @ 22:14:

Ik gok op Noud. En denk dat Ludo er achter zit, uit wraak voor zijn uitspraken bij de rechter. Hoewel ik mij echt niet kan voorstellen dat iemand zoiets zou doen, al helemaal niet voor de ogen van je dochter...





Hij probeerde nina thuis te houden...



Maar ook wel vreemd dat aysen gaat zoeken hoe je paracute onklaar kan maken
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!!!

Ik ga voor mike door ludo
Alle reacties Link kopieren
Vandaag werkte ik en toen zei een client (gegandicaptenzorg) ik denk dat het Nina is die te pletter valt. Toen ik vroeg waarom? Zei ze: dan heeft Mike alles. Het hotel en volledig vaderschap! Ik vind hem goed!
Alle reacties Link kopieren
Of het is Nuran die valt. De ultieme wraakactie van Bing ok Aysen te pakken! Nuran is de enige waarom ze nog geeft
Alle reacties Link kopieren
Mike moet toch uit de serie geschreven worden? Dan is het vast Mike.
quote:ophetrandje schreef op 05 juli 2013 @ 22:42:

Vandaag werkte ik en toen zei een client (gegandicaptenzorg) ik denk dat het Nina is die te pletter valt. Toen ik vroeg waarom? Zei ze: dan heeft Mike alles. Het hotel en volledig vaderschap! Ik vind hem goed!Ja, dat vind ik ook wel goed bedacht! Zeker nu het ouderschap door de rechter aan Mike is toegekend.
Alle reacties Link kopieren
ik denk iemand die in de flexwet zit. Die moet er namelijk tijdelijk uit.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
en dan komt ie over een tijd weer terug als kwelgeest.
it's a big club and you ain't in it
quote:vogelbekdiertje schreef op 05 juli 2013 @ 22:57:

Mike moet toch uit de serie geschreven worden? Dan is het vast Mike.Ik las vandaag dat hij tijdelijk weggaat uit GTST. Hij zal 't wel zijn dan..
Alle reacties Link kopieren
Mike door Ludo.



Iemand anders wordt niet zomaar een moordenaar, Ludo was al niet helemaal zuiver.



Ik vond het wel heftig om die scène te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 05 juli 2013 @ 23:13:

[...]





Ja, dat vind ik ook wel goed bedacht! Zeker nu het ouderschap door de rechter aan Mike is toegekend.



Alleen zit Nina niet in het vliegtuig..



Maarrrrr het lijk kan wel op Nina's kop vallen! Alles is mogelijk in soapland xD
Alle reacties Link kopieren
Nina zie je springen, die geeft een gilletje
Alle reacties Link kopieren
Nina zit wel in het vliegtuig..



Ik vind mike te voor de hand liggen..

En er word zo nadruk op juiste nummer pakken gelegd dat het best kan dat iemand toch daar de fout maakt...



Er zijn er meer die onder die flex wet vallen iet alleen mike

En er staat ook bij dat hij zoizo terug komt en denk als je uit een vliegtuig valt je wel dood bent...
Alle reacties Link kopieren
1 ding is zeker, Aysen is het in elk geval niet. Stond vandaag in de metro/spits/whatever een interview met haar waarin ze aangeeft dat haar karakter nog meer evil gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Ah my bad, heb Nina compleet gemist:O
Alle reacties Link kopieren
Als jullie het bericht lezen van Piratoart zien jullie dat Mike pas begin 2014 uit de serie wordt geschreven..



Ik denk dat Aysen de parachute van Bing onklaar heeft gemaakt, maar omdat Nuran er niet helemaal bij is, zij per ongeluk die parachute pakt en dus valt..
Ik denk inderdaad ook iets met een verkeerd gepakte parachute. Het zal waarschijnlijk niet meteen duidelijk zijn waarom juist degene is neergestort. We zullen wel in spanning gehouden worden.



Kan mij ook niet voorstellen dat iemand gesaboteerd heeft die zelf mee heeft gesprongen. Zelfs bij de meest haatdragende karakters kan ik me niet voorstellen dat ze iemand letterlijk voor hun eigen ogen te pletter willen zien vallen. Ook vond ik het saboteren zelf heel snel gaan, niet iemand die 's goed moest kijken wat hij/zij precies moest doen.



Telefoontje van Ludo heeft er denk ik toch niks mee te maken. Voor de hand liggend. En hij zei ook nog iets als: "Laat je het weten als het gebeurd is?" Dat zou eigenlijk niet hoeven want als het "gebeurd" is (en het slaat op het te pletter vallen) dan is dat gauw genoeg bij iedereen bekend. Dat zal dus een andere verhaallijn zijn.



Wie weet heeft die Femke die nieuw in de serie zit er iets mee te maken. Er zal zich vast weer een nieuwe verhaallijn (met een verleden ofzo) rondom het drama ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
Lorena heeft het gedaan, Mike zijn parachute was echter door bing verwisseld met die van aysen..
Alle reacties Link kopieren
Nout,Aysen,Nuran,Wiet,Nina,Lorena en Ricky zijn het in ieder geval niet die heb ik al op tv gezien in hun zwart/witte kleding voor de nieuwe GTST foto



Het is Mike of Maxime,Mike moet er tijdelijk uit en Lorena en Ludo hebben het op hem voorzien maar de rol van Maxime is een beetje uitgespeeld en ik denk dat ze ook wel toe is aan wat nieuws,misschien dat de huurmoordenaar van Ludo het verkeerde pak onklaar heeft gemaakt.

Mike is te voorspelbaar ivm Ludo en Lorena maar ja hij moet er wel tijdelijk 3 maand uit...niet dood maar in coma en dan weer bij kennis...wie is de dader,Lucas verdenkt Ludo natuurlijk maar het zal Lorena wel zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven