Entertainment alle pijlers

gtst code app

05-07-2013 21:40 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor codes voor de app

Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?





Mijn bevinding nu



Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen



Code 2 is droom



Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?

wie valt er?

Totaal aantal stemmen: 94

Aysen (12%)
Rikki (3%)
Nuran (6%)
Wiet (10%)
Lorena (1%)
Maxime (11%)
Mike (41%)
Noud (10%)
Nina (6%)
Alle reacties Link kopieren
Maxime is wel een goede. Dat Ludo mikte op Mike maar dat door verwisseling het Maxime ia geworden. Wordt het leven voor Janine ook eens wat beter.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, dat mensen dit programma echt kunnen kijken..
@ Tomatensoep: Yep, mijn vriendin zei al tegen me: Goh, het houdt je bezig hè, voor iemand die niks om gtst geeft. (Zij is degene die het kijkt, ik zit meestal achter mijn laptop in de kamer en kijk met schuin oog mee).
Alle reacties Link kopieren
Mike is zoooo voorspelbaar,ik denk dat hij eerder 3 maand de gevangenis in moet wegens oplichting.

Ik ga voor Maxime,haar karakterrol is uitgespeeld....
Alle reacties Link kopieren
'' Marjolein Keuning (maxime) is sinds oktober 2008 te zien in de goedbekeken soap en kreeg bij aanvang geen vast contract aangeboden. Toch verlengde ze in 2009 en voor het laatst in april 2010 haar contract met telkens een jaar. Nu ze net als Mark niet voor de derde keer een contractverlening mag krijgen, zal ze de serie ook voor drie maanden moeten verlaten. En misschien wel voor voorgoed, want Keuning heeft de afgelopen jaren al in diverse interviews laten vallen niet lang de rol van Maxime Sanders te willen spelen. Aangezien Marjolein in oktober 2008 voor het eerst te zien was in GTST, kan ze, uitgaande van de Flexwet-regeling, dit seizoen nog wel afmaken en zullen we haar op tv pas rond de herfst voor het laatst zien. Maar misschien komt er wel eerder een abrupt einde aan haar personage Maxime, bijvoorbeeld tijdens de cliffhanger.''
Alle reacties Link kopieren
De naam van de app is springlevend... Wie weet komen ze er allemaal wel spring levend vanaf en beland het slachtoffer ( ik denk ook Mike ) in het ziekenhuis in een coma of iets met langdurige revalideren zodat hij in de musical kan shinen!
Alle reacties Link kopieren
Mike gaat er pas in 2014 (tijdelijk) uit..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat aysen die van bing saborteerd maar dat nuran met der domme kop die paracute pakt.. aysen zou bing maar al te graag te pletter zien vallen.



Mike moet zitten door dat gedoe met lorena.

Lucas verdenkt ludo maar die is iets anders van plan



Ludo en die nieuwe vind ik ook vreemd als of je elkaar de eerste x zonder gesprek ofzo zoent en zo...

Die moeten bijna een verleden hebben ofzo.



Of er gebeurd met wiet dat jack terug komt en het tusse nina en noud echt breekt door zijn verdriet om wiet..





wiet word wel weer slecht en wil nina wat aan doen en het is perongelijk noud ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Of idd dat maxime de verkeerde paracute heeft of de verkeerde gedaan is..



Dat zeikwijf der rol is wel op ze is alleen nog erritant



Maarja als het nuran is kan aysen toch iets los gaan laten over danny dor schuld gevoel of juist dat als zij het is zijn dood ook weer onderzocht word..



AYsen word slechter zeggen ze nou wat is er slechter dan iemand te pletter laten vallen?

Rick is dan bruid zoveel kwijt.

Maar hoeft vreemdgaan niet uit te leggen en wel depressief door schuldgevoel en haar dood..

Ludo word verdacht door lucas maarja wat is zijn motief dan. Niemand snapt waarom nuran dus een heel langdradig onderzoek volgt





Zo iets?
Ik denk dat Noud degene is die valt.



Het is iemand waar je het waarschijnlijk niet van verwacht of hoopt.



Wie weet hoeveel keer er al met de beruchte parachute is gerommeld, de kabels worden doorgeknipt, misschien wel 3 of 4 keer omgewisseld, zo weet je niet wie er op het eind de gesaboteerde parachute krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Er sprong nog iemand.... de instructeur. Die kan het ook zijn (?).
Alle reacties Link kopieren
Maar Janine is er nog steeds niet achter dat haar huwelijk door Maxime op de klippen is gelopen.



Pfff lastig hoor. Alsof ze geen rekening houden met het feit dat mensen gaan kijken wie de serie evt gaat verlaten.



Maar hoe dan ook... Bing krijgt natuurlijk de schuld, heeft al zo vaak geroepen dat het beter is zonder Aysen.



Bing zijn karakter is wel veranderd. Hij was eerst zon lief knuffelbeertje en nu zon agressief mannetje met een kort lontje.
Ik denk Mike, Aysen is te voorspelbaar omdat Bing alleen maar er over zeurt dat ze van hem te pletter mag vallen.



Mike wordt door zoveel mensen gehaat dat ze er een lekker lang draadje van kunnen maken wie het gedaan heeft.

Maar het lijkt me dan weer niet de huurmoordenaar van Ludo omdat degene die de draden doorknipte witte handschoenen aan had. Dus het moet iemand zijn die ook springt.



Nina zou ook nog kunnen door Mike of Wiet. Of Lorena door Mike, dan is hij tenminste van dr af.



Oftewel: geen idee hahaha



Maar ik vond het geen prettige scene om te zien. Doodseng eigenlijk ( heb giga hoogtevrees en het lijkt me zo eng om te pletter te vallen dus zat me helemaal in te leven)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Llaura achter dit alles zit. Ze is wel vaker een bloeddorstige fossiel gebleken.



Is jullie trouwens niet iets opgevallen? Voor wie het niet gezien heeft -> de hoogtemeter van Nuran was stuk.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77emma schreef op 06 juli 2013 @ 12:34:

Er sprong nog iemand.... de instructeur. Die kan het ook zijn (?).Ha. De piloot, die was de pechvogel.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ik heb de app nou op mijn telefoon staan, maar snap er echt geen snars van! Je moet die filmpjes kijken en dan een code invullen? Zitten er hints in verborgen ofzo? Wie o wie kan mij dit uitleggen?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik haal ook niks uit die filmpjes qwa codes :s
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook Maxime. Wel door een foutje dan, maar dat is de enige waar niet de focus op ligt en die niet in Zwart witte kleding te zien was bij de fotoshoot.

Mike ook niet, maar ik vind dat te voor de hand liggend. Denk wel dat het op hem gemund was.



Maar niet alle pakken zijn gepakt, die van Rik zou er ook nog moeten hangen.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
quote:lemonpie schreef op zondag 07 juli 2013 08:49 Wat bedoel je?



Quote werkte niet...



PiratorarT: wat bedoel je ermee wat ons niet is opgevallen?
Alle reacties Link kopieren
quote:lemonpie schreef op 07 juli 2013 @ 08:50:

[...]





Quote werkte niet...



PiratorarT: wat bedoel je ermee wat ons niet is opgevallen?



Ik heb het gezegd, in ´t wit. Selecteer de tekst als je het wilt lezen. Het is natuurlijk een detail om de kijker te verstrooien. Waarschijnlijk betekent het niets, maar het viel wel op. Zodat je denkt dat zij het slachtoffer is, wat dan vast weer niet zo is.



Handige jongens, die producenten. Dat mensen echt zo´n app gaan downloaden.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op 06 juli 2013 @ 08:47:

Jeetje, dat mensen dit programma echt kunnen kijken..



Hoe kom ik anders aan mijn dagelijkse (of nou ja, eens in de zoveel tijd, heel willekeurig) dosis zeik-tv?



Wat kan er nu kostbaar zijn aan de tijd tussen 20:00-20:30, ik heb dan geen leven.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Nee op facebook twitter en rtl boulevaar geloof ik kan je achter codes komen.

Eerste code was iets met 4575 en 2e is droom
Alle reacties Link kopieren
Mwah, daar zou ik echt niet aan meedoen. Kun je de hele zomer aan ´t lijntje gehouden worden door nepcodes.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:kindvandemaan schreef op 07 juli 2013 @ 12:57:

Nee op facebook twitter en rtl boulevaar geloof ik kan je achter codes komen.

Eerste code was iets met 4575 en 2e is droomWat die droom betekent weet je vast wel. -> Kierewiet had een droom.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven