Entertainment alle pijlers

Harry Potter Avontuur deel 3

05-05-2007 16:16 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook nog mensen die dit puzzelavontuur gaan doen?



Groetjes van Cat
Alle reacties Link kopieren
Ja ik!!!



Moet wel ergens de tijd vandaan zien te vinden.... maar vond deel 1 en 2 ook erg leuk om te doen!
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook begonnen maar al bij 1 loop ik vast
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand van jullie HPA 2 gedaan? Loop vast bij puzzel 14, over de computer. Tips?
Alle reacties Link kopieren
Het is een apparaat dat bij een pc hoort en dan moet je ook aan Harry Potter denken.... Dus wat hoort er allemaal bij een pc?
Alle reacties Link kopieren
Het is een apparaat dat bij een pc hoort en dan moet je ook aan Harry Potter denken.... Dus wat hoort er allemaal bij een pc?
toetsenbord, muis, beeldscherm..boxxen...webcam...muismat...kabels:P;)
Alle reacties Link kopieren
Nee, fout!:P Hij staat er vaak naast
Alle reacties Link kopieren
een pc kast:D maaruh waar ken deze harry potter fan dit bewuste spel ergens vinden?? ben er nu wle benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heet het Harrypotteravontuur.nl



Ik ben zelf nog niet begonnen heb nl niet echt veel tijd,van het weekend eens gaan kijken..
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is hem:D Dank je vriendelijk. straks na het sporten maar es ffkes op kijken.
Alle reacties Link kopieren




quote: mik25 reageerde



Het is een apparaat dat bij een pc hoort en dan moet je ook aan Harry Potter denken.... Dus wat hoort er allemaal bij een pc? toetsenbord, muis, beeldscherm..boxxen...webcam...muismat...kabels:P;)
Dank voor de tips, had hem inmiddels zelf gevonden.. ik dacht veel te moeilijk. Verslavend zeg, deze puzzels :)
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook begonnen maar al bij 1 loop ik vast
Ik wil beginnen met hpa 1...maar loop al vast bij vraag 1:o:$Wat mist Harry ana het begin van zijn avontuur?
Alle reacties Link kopieren




quote: lijniebeer reageerde



ik ben ook begonnen maar al bij 1 loop ik vast

Ik wil beginnen met hpa 1...maar loop al vast bij vraag 1:o:$Wat mist Harry ana het begin van zijn avontuur?
Er moet ergens een hulpforum zijn op die site waar elke vraag behandeld wordt..daar vind je niet de antwoorden maar wel hints.
Alle reacties Link kopieren
Kijk even bij dit topic op overige, daar staat voor vraag 1 van deel 1 een hint van mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik plak hem hier wel even:





Je bent met deel 1 begonnen begrijp ik? Dan moet

je denken aan het begin van de boeken, wat heeft Harry daar wat hij

later bijna nooit meer heeft? (of waar heeft hij last van)
Alle reacties Link kopieren
Ik plak hem hier wel even:



Je bent met deel 1 begonnen begrijp ik? Dan moet je denken aan het begin van de boeken, wat heeft Harry daar wat hij later bijna nooit meer heeft? (of waar heeft hij last van)

Dank je wel!!! het litteken stom dat ik daar niet aan gedacht heb!!!Ik zat al aan Draco(gladjakker)Malfidus te denken maar die was het ook niet

Dat hulpforum op die site, kan je die ook gewoon raadplegen tijdens het spelen van het spel? Ja ik ben overgens bij vraag 1 van puzzel 1:D

Alle reacties Link kopieren
Je kan altijd lezen op het hulpforum,avontuur 1 en 2 staan er nog op of je nieuwe dingen kan posten weet ik eigenlijk niet ik ben er met de hints die er staan ook uitgekomen...
Alle reacties Link kopieren
Nee het litteken is het niet, want daar krijgt hij meer last van in de boeken. In  boek 1 heeft hij in hoofdstuk 1 ergens behoorlijk last van, maar naarmate het boek verder vordert steeds minder zeg maar. Gelukkig kan hij het missen als kiespijn....
Alle reacties Link kopieren
Nee het litteken is het niet, want daar krijgt hij meer last van in de boeken. In  boek 1 heeft hij in hoofdstuk 1 ergens behoorlijk last van, maar naarmate het boek verder vordert steeds minder zeg maar. Gelukkig kan hij het missen als kiespijn....
Ik pak NU het boek uit mn kast en ga hfd 1 maar weer es ffkes lezen
Alle reacties Link kopieren
Ik hen 1ste vraag goed joehoeeeeeeeeee:Pnu nog de rest
Alle reacties Link kopieren
Kom nu wel heel dom over... zat net vast bij HPA 2 vraag 14 en nu bij vraag 15.. Die met die vergelijking. Ik ben best redelijk goed in wiskunde maar kan hem niet oplossen....



Ben ondertussen ook met HPA 3 begonnen die is ook superleuk maar ook ingewikkeld..



Maar goed, iemand een hint voor vraag 15 van HPA 2??
Alle reacties Link kopieren


Kom nu wel heel dom over... zat net vast bij HPA 2 vraag 14 en nu bij vraag 15.. Die met die vergelijking. Ik ben best redelijk goed in wiskunde maar kan hem niet oplossen....



Ben ondertussen ook met HPA 3 begonnen die is ook superleuk maar ook ingewikkeld..



Maar goed, iemand een hint voor vraag 15 van HPA 2??
Dan kunnen we samen dom zijn:@ik kom niet uit vraag 2 hpa 1

Alle reacties Link kopieren




quote: bibaatje reageerde



Kom nu wel heel dom over... zat net vast bij HPA 2 vraag 14 en nu bij vraag 15.. Die met die vergelijking. Ik ben best redelijk goed in wiskunde maar kan hem niet oplossen....



Ben ondertussen ook met HPA 3 begonnen die is ook superleuk maar ook ingewikkeld..



Maar goed, iemand een hint voor vraag 15 van HPA 2?? Dan kunnen we samen dom zijn:@ik kom niet uit vraag 2 hpa 1

denk eens aan het soort wachtwoorden dat Perkamentus altijd heeft voor zijn kamer.... Verder is het plaatje wel heel duidelijk. NIet te moeilijk denken!
Alle reacties Link kopieren
toch is hij niet zo heel moeilijk. vraag 15 deel 2 dus:

er staat letterlijk: 3+2+396=738.

Het zegt dus al dat iets plus iets 738 maakt. Dit is gewoon terug rekenen met een deel van de cijfers die je hebt
Alle reacties Link kopieren




quote: triesje_ reageerde





quote: bibaatje reageerde



Kom nu wel heel dom over... zat net vast bij HPA 2 vraag 14 en nu bij vraag 15.. Die met die vergelijking. Ik ben best redelijk goed in wiskunde maar kan hem niet oplossen....



Ben ondertussen ook met HPA 3 begonnen die is ook superleuk maar ook ingewikkeld..



Maar goed, iemand een hint voor vraag 15 van HPA 2?? Dan kunnen we samen dom zijn:@ik kom niet uit vraag 2 hpa 1





denk eens aan het soort wachtwoorden dat Perkamentus altijd heeft voor zijn kamer.... Verder is het plaatje wel heel duidelijk. NIet te moeilijk denken!

Het enigste w8woord wat ik van Perkamentus nog weet is zuurtje. Dat hulp forum kom ook niet echt verder mee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven