Entertainment alle pijlers

Harry Potter expositie

10-02-2017 12:44 119 berichten
In Utrecht is op dit moment een expositie over de films van Harry Potter. Zit er aan te denken om eens een kijkje te gaan nemen, lijkt me leuk om al die props van dichtbij te bekijken.

Zijn er nog meer van jullie die gaan?





http://www.ad.nl/show/mag ... tter-levensecht~af9eac48/



http://harrypotterexpo.nl/
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gaan met de koters, lijkt me leuk!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik wil wel gaan ook.
Is het! Kan me ook voorstellen dat het met kinderen veel leuker is, ik zie die smoeltjes al, maar helaas, mijn koter is al 35.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar de expositie in Brussel geweest, op zich wel leuk. Was er denk ik met anderhalf uur doorheen, en dan kon ik op mijn eigen tempo omdat het de laatste week was dat die daar open was. Als het druk is zal je veel moeten wachten om de bordjes te kunnen lezen en activiteiten te doen gok ik. Veel kostuums, en een aantal decors, de acteurs deden het erg leuk en maakten de ervaring wel echter vond ik. Als je nog wat wilt weten hoor ik het graag!
Ik wil ook gaan, maar wacht tot de laatste maand. Man heeft al toegezegd om mee te gaan
Ik heb al kaartjes!!
quote:Star schreef op 10 februari 2017 @ 12:48:

Ik wil wel gaan ook.Het is een eenmalige kans voor Nederland, dus inderdaad leuk om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook in Brussel geweest, ga in Utrecht zeker nog een keer.

Denk persoonlijk dat het voor de hele kleintjes niet heel leuk is, daar het voornamelijk decorstukken en kleding uit de film en dergelijke is.
.
quote:Xervy schreef op 10 februari 2017 @ 12:50:

Ik wil ook gaan, maar wacht tot de laatste maand. Man heeft al toegezegd om mee te gaan Ja, de laatste maand is het beste plan, dan kan je de sfeer ook beter proeven zonder al te grote drukte.
quote:Cateautje schreef op 10 februari 2017 @ 12:51:

[...]



Het is een eenmalige kans voor Nederland, dus inderdaad leuk om te gaan. Is tot juni toch geloof ik? Ik hoef niet per se in het eerste weekend; zal wel druk zijn.
Ik heb ook al kaartjes Ga in mei
quote:Star schreef op 10 februari 2017 @ 12:54:

[...]





Is tot juni toch geloof ik? Ik hoef niet per se in het eerste weekend; zal wel druk zijn.Tot 30 juni ja, dus nog voldoende tijd om de massa voor te laten gaan.
quote:Cateautje schreef op 10 februari 2017 @ 12:53:

[...]



Ja, de laatste maand is het beste plan, dan kan je de sfeer ook beter proeven zonder al te grote drukte.Jep en ik moet tussendoor nog bevallen. Dus t gaat juni worden.
Ik ook met een groepje vrienden. Allemaal HP fans dus we hebben er zin in.
quote:Xervy schreef op 10 februari 2017 @ 13:05:

[...]





Jep en ik moet tussendoor nog bevallen. Dus t gaat juni worden. Even tussendoor? Okay, haha. Je zet even een nieuwe Potterfan op de wereld.
quote:Bosbessen schreef op 10 februari 2017 @ 13:06:

Ik ook met een groepje vrienden. Allemaal HP fans dus we hebben er zin in. Super leuk!!! Helaas ben ik de enige in de omgeving. Maar mijn man heeft zich al "opgeofferd".
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook, met mijn beste vriendin. Ze weet het nog niet, maar ik denk dat ze het geweldig gaat vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 10 februari 2017 @ 13:09:

[...]





Super leuk!!! Helaas ben ik de enige in de omgeving. Maar mijn man heeft zich al "opgeofferd".Dan doe je hier toch een oproep? Vast genoeg die met je mee willen!
Ja ik ga morgen, de openingsdag, samen met mijn zoon van 7. Hij is ook gek op Harry Potter, net als ik. Hij kent alleen de boeken (tm deel 4) overigens, de films vind ik te spannend voor hem. De acteurs die Fred en George Wemel spelen zijn er morgen. Ik heb er superveel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Tvp. Ik wil misschien ook gaan. Ben benieuwd of het de moeite waard is
Ik ga in april met mijn zusje. We hebben de boeken gelezen. We hebben samen alle films gezien dus dit lijkt me ook leuk om samen te doen. Ben erg benieuwd!
quote:Xervy schreef op 10 februari 2017 @ 13:09:

[...]Super leuk!!! Helaas ben ik de enige in de omgeving. Maar mijn man heeft zich al "opgeofferd".Oh jammer! Wel lief dat je man zich heeft opgeofferd
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben van de partij, uiteraard wil ik dit niet missen.

Vriend gaat mee, we maken er een dagje weg van.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maanden geleden al kaarten gekocht voor in Juni nu al zin in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven