Entertainment alle pijlers

Harry Potter expositie

10-02-2017 12:44 119 berichten
In Utrecht is op dit moment een expositie over de films van Harry Potter. Zit er aan te denken om eens een kijkje te gaan nemen, lijkt me leuk om al die props van dichtbij te bekijken.

Zijn er nog meer van jullie die gaan?





http://www.ad.nl/show/mag ... tter-levensecht~af9eac48/



http://harrypotterexpo.nl/
quote:Cateautje schreef op 10 februari 2017 @ 13:08:

[...]



Even tussendoor? Okay, haha. Je zet even een nieuwe Potterfan op de wereld.



Hahaha . Ja, zeker een nieuwe potterfan.

Ben nog naarstig op zoek naar rompertjes gebaseerd op Harry Potter. Kan via Google niet echt wat vinden (tenzij 16,- verzendkosten ed.).
quote:Xervy schreef op 10 februari 2017 @ 14:25:

[...]





Hahaha . Ja, zeker een nieuwe potterfan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 10 februari 2017 @ 14:25:

[...]





Hahaha . Ja, zeker een nieuwe potterfan.

Ben nog naarstig op zoek naar rompertjes gebaseerd op Harry Potter. Kan via Google niet echt wat vinden (tenzij 16,- verzendkosten ed.). aliexpress misschien? anders echt iets om zelf te gaan maken en verkopen zal diegene goed geld aan kunnen verdienen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ja dacht ook al om ze ergens te laten bedrukken.



Ooo Aliexpress hélemaal niet aan gedacht, dom van mij. Thx!!! Fantastisch!!!
quote:Xervy schreef op 10 februari 2017 @ 14:32:

Ja dacht ook al om ze ergens te laten bedrukken.



Ooo Aliexpress hélemaal niet aan gedacht, dom van mij. Thx!!! Fantastisch!!!Volgens mij heeft de Action een stje Pottertoestanden, met een sjaal en een toverstok en een bril. Daar kan je in ieder geval al de kamer mee opfleuren.

Anders even kijken bij attitude, die heeft het zeker. Van rompertjes weet ik helaas niets meer tegenwoordig.



Edit: Het is niet de Action waar ik het heb gezien, maar bij Attitude. Dit is het setje:





Thx voor de tips ik ga meteen kijken. Mijn man zal me wel voor gek verklaren
quote:Xervy schreef op 10 februari 2017 @ 14:46:

Thx voor de tips ik ga meteen kijken. Mijn man zal me wel voor gek verklaren Kijk nog even naar de post boven je, ik heb iets bijgevoegd.
Hebben wel al een sticker met baby muggle on board voor op de auto
Leuk Xervy
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de kaarten ook al maanden in huis, voor 2e paasdag.
Such a beautiful place to be with Friends.
quote:Cateautje schreef op 10 februari 2017 @ 14:49:

[...]



Kijk nog even naar de post boven je, ik heb iets bijgevoegd.Die is leuk!!! Bedankt!
Och wat leuk Xervy! Heb je al een knuffel Hedwig? En een toverstokje kan je ook zelf maken. Pak een rond stukje hout, doe er hete lijm om en verder kan je hem dan verven en versieren zoals je wilt. Kijk ook op Etsy. Er zijn zooo veel mogelijkheden!
Ja heb 2 uiltjes (Hedwigs) .
quote:Xervy schreef op 10 februari 2017 @ 15:41:

Ja heb 2 uiltjes (Hedwigs) .Volgens de Indiaanse horoscoop ben ik een uil. Zal ik dan maar met je kindje komen kroelen? Dan mag je me Hedwig noemen.
Hahaha ja zeker!!!



Maarre voor diegene die op korte termijn gaan, een kort "verslag" van de harry potter ervaring zou ik erg op prijs stellen.
quote:Xervy schreef op 10 februari 2017 @ 14:32:

Ja dacht ook al om ze ergens te laten bedrukken.



Ooo Aliexpress hélemaal niet aan gedacht, dom van mij. Thx!!! Fantastisch!!!En Etsy!
https://www.etsy.com/sear ... ery&ship_to=NL&explicit=1
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook! Met m'n zusje. (Klinkt net alsof ze nog heel klein is maar we zijn beide al in de 20hahaha) we maken er ook een dagje weg van!

Wij gaan begin maart.
krullen-bol wijzigde dit bericht op 10-02-2017 17:18
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Tralalalala
Ik ga ook. Zin aan!! Met een vriendin/forumster.



Nog geen datum geprikt. Dus als je dit leest Tonks we moeten echt even agenda's trekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen, met dochter en een vriendin van dochter. Zij zijn helemaal Pottergek. Met mijn dochter ben ik ook al eens bij de studio's geweest, vlakbij Londen.
quote:Star schreef op 10 februari 2017 @ 15:56:

https://www.etsy.com/sear ... ery&ship_to=NL&explicit=1Leuk! Ik heb er al een paar besteld via Ali
Oooooooooo, wat leuk! Ik ga ook meelezen en misschien kaartjes bestellen!
Ik ben naar die in Zweden geweest en het was geweldig. Dus ik zou zeker aanraden om te gaan als je de kans hebt.
Alle reacties Link kopieren
O leuk. Puber vond die van the Hungergames ook erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier ook plannen om met de kinderen te gaan, nu 7 en 8. Ze hebben alleen nog niet de laatste 2 films gezien
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven