Entertainment alle pijlers

Hartstocht!

08-03-2007 10:18 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand het nieuwe programma Hartstocht bij net5 gezien?

Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond. Dat het uiteindelijk om een trouwerij gaat zegt me niet zo veel (heb niet zo veel met het huwelijk) maar het feit dat het in Australie speelt vind ik geweldig en op zich vond ik de opdrachten tot nu toe wel leuk! Een beetje een combinatie tussen expeditie Robinson en Peking Express maar toch ook weer heel anders.

Ga het zeker volgen. Nog meer mensen??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gekeken, maar vond er niet zoveel aan. Het boeit me niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Leuk programma, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook kijk omdat het in australie is en ik hoop zoveel mogelijk beelden te zien.



De koppels zijn ook wel leuk, moet nog een beetje "in komen"wie wie is. Maar Peking expres blijft leuker!:D
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er ook nog wel inkomen. Ik heb dus ook helemaal niks met trouwen. Dat die stellen helemaal lyrisch zijn over hun aankomende huwelijk vind ik gewoon niet herkenbaar en interessant. Dat het zich in Australië afspeelt vind ik leuk, en dat de stellen opdrachten moeten doen ook. Regina als presentatrice vind ik ook prima.



Ach, ik zie het wel. Ik blijf wel kijken, en dat huwelijksgeneuzel neem ik dan maar voor lief...



Vinden jullie die rossige vrouw ook net een omgebouwde kerel? Ze komt ook een beetje hekserig over. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar ik heb echt antipathie tegen haar. En dat stel wat vis moest gaan schoonmaken vond ik ronduit saai. De rest is volgens mij wel leuk.



Maar toch, vooralsnog blijft Peking Express toch een stuk spannender! Ik vind deze opdrachten kinderspel vergeleken met wat de kandidaten in PE allemaal moeten doorstaan.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, wel erg veel 'ik vind, vind ik' in een stukje... :$
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je die Janet bedoelt. Ze heeft inderdaad een vrij grof gezicht.

Ik ben juist een beetje peking express moe. Maar aan de andere kant, ik zag het einde van peking express (dus voor hartstocht begon) en toen dacht ik 'mm misschien moet ik toch weer gaan kijken.

Maar goed, hartstocht ga ik volgende week lekker weer kijken, als je de voorstukjes moet geloven staat er ons wel wat te wachten, met name op relationeel gebied.
Alle reacties Link kopieren
En? Wie heeft het weer gekeken? Ik heb het nog een kans gegeven... Zo'n minuut of vijf, maar vind het niks...



Ik vind het jammer voor die presentatrice als dit programma geen succes gaat worden. Ik vind haar namelijk wel heel leuk en hoop voor haar dat het (of eigenlijk zijzelf) succesvol wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er ook niet zoveel aan. Ben even gaan kijken omdat ik een van de deelnemers ken maar het programma kon me niet boeien. Toen ben ik maar weer Harry Potter op SBS6 gaan kijken :P
Alle reacties Link kopieren
Ben ik toch benieuwd wie jij kent! Ik "ken" Natasja namelijk. Althans, ik heb haar wel eens in het dagelijks leven gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien en vind het op zich wel aardig en ben dan toch op net5 aan het kijken en hoef dan niet te zappen

:P



Vind die Rachid trouwens wel een grote eikel de rest van de mensen lijken me tot nu toe wel ok.
Alle reacties Link kopieren
Op zich vind ik het wel een aardig programma maar ik word zo moe van al dat gore kleffe gedoe tussendoor. En dat dat ene stel zo moest janken omdat ze elkaar een nacht en een dag niet hebben gezien...??!! Sorry hoor, dan spoor je toch niet? :P
Alle reacties Link kopieren
Moet zeggen dat de tweede aflevering mij  echt niet tegenviel! Ik had Peking Express ervoor ook nog even opgenomen omdat de voorstukjes veelbelovend waren maar na tien minuten had ik dat echt wel weer gezien. Hier ligt het tempo iets lager maar dat vind ik juist wel leuk. Leuke opdrachten weer!

En ja, die Janet die helemaal emotioneel werd omdat ze haar mannetje een dag en een nacht niet zag..ik kan me daar ook niet zoveel bij voorstellen. Maar ja, je zit daar wel helemaal aan de andere kant van de wereld. Mee te doen aan zo'n spel met allemaal onbekende mensen enzo. Dat zal ook wel een rol hebben gespeeld. Geen makkelijke tante overigens denk ik. Die blik toen bleek dat zij de 'taak' moesten gaan doen!

Maar goed, als het viva-forum een graadmeter is dan wordt dit programma echt geen succes...
Alle reacties Link kopieren
Ben ik toch benieuwd wie jij kent! Ik "ken" Natasja namelijk. Althans, ik heb haar wel eens in het dagelijks leven gezien.
Wie is dat ook al weer???
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er nu niemand meer? ;)



Ik vind het programma op zich wel leuk. Maar ik snap nou niet zo goed waarom Daniël naar huis wil. En Mara slikt dat allemaal maar. Waarom heeft hij zich ooit opgegeven? Ik neem aan dat hij wel de opzet wist voor hij eraan begon. Een beetje flauw om er dan nu niet verder voor te gaan, terwijl zijn vriendin het wel leuk vindt. Trouwens echt goed van haar, dat ze zoveel karakter toonde met dat zagen!



Janet en Milo vind ik te klef. En het is heel zielig voor haar dat ze gepest is vroeger, maar ik vind haar echt irritant om naar te kijken. (Best lullig om te zeggen, maar ja.) Ik weet niet wat het is, wat die irritatie opwekt.



Die Rachid met zijn vriendin vind ik nog erg jong en vol bravoure. Heel anders dan de rest in ieder geval. Ik zou niet met ze bevriend kunnen zijn. Maar ze geven wel een beetje tegengas aan die groep.



Ik heb nog geen favoriet. Heb echt geen flauw idee wie er kan gaan winnen.
Alle reacties Link kopieren
Janet en Milo vind ik te klef. En het is heel zielig voor haar dat ze gepest is vroeger, maar ik vind haar echt irritant om naar te kijken. (Best lullig om te zeggen, maar ja.) Ik weet niet wat het is, wat die irritatie opwekt.





Nou, toevallig, dat had ik nou ook. Op ene gegeven moment tijdens zo'n gesprekje trok ze ook zo'n raar gezicht.

Iets irriteert aan haar, maar ik weet ook niet wat.



Vind dat er trouwens wel veel wordt geroddeld. Dat Daniél en Mara ruzie zouden hebben, wat helemaal niet zo was.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ja precies, die gezichten van haar! :(



Dat geroddel is wel heel erg ja. Of ze moeten het zo gemonteerd hebben dat het lijkt alsof er alleen maar over die twee afvallers van vorige week, Daniël en Mara, en Rachid en Inez wordt gesproken. Maar het lijkt wel alsof het echt zo is. En iedereen doet het. Erg!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het ook en vind het best een leuk programma, om te zien dan want zou zelf nooit aan zoiets meedoen.



Wat me wel opvalt is dat ze heel erg oordelen over elkaar vooral als ze even voor de camera een praatje moeten doen. Waarschijnlijk moeten ze dat ook doen om een soort en met van spanning erin te brengen ofzo, maar toch valt het me op dat vooral dat lesbische stel(ben de namen kwijt) het heel erg doet en overal snel een oordeel over heeft.



Maar desondanks best een leuk programma voor de zondagavond.
Alle reacties Link kopieren
Het is mij ook opgevallen dat die twee vrouwen het CONTINU over anderen hebben.. vind het dan ook dikke stokers...
Alle reacties Link kopieren
Leuk programma, kijkt lekker weg op de zondagavond :). Ik ben het gaan kijken omdat ik in Oz geweest ben, lekker herkenbaar! Ik erger me dood aan Inez en Rachid en ik hoop heeeeeeel erg dat ze de volgende keer eruit gaan...vond het jammer dat zij dat andere koppel de vorige keer versloegen.
Ik vind het een leuk programma. De opdrachten zijn misschien een beetje simpel, maar het hoeft toch niet altijd per defintie moeilijk te zijn???



Het viel me trouwens op dat die 2 vrouwen en nog een stel in de 1e aflevering gelijk wisten wie zij eruit gingen stemmen.....Dat waren dat stel (sorry, weet de namen niet meer) die kat uit de boom keken en rustig zijn. Dit vind ik toch erg kortzichtig!!! Ik begrijp wel dat ze op het eerste opzicht niet zo extravert of zich gelijk "in de groep" gooien. Maar daar is toch niets mis mee??? Vind het ook zo sneu voor ze, omdat ze gelijk de 1e dag "de" opdracht moesten doen om te voorkomen dat ze een dag gescheiden zouden worden. Ze zeiden al dat ze bang waren wat  de gevolgen waren voor het groepsgevoel.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, ik ben niet de enige die het wel een leuk programma vindt!

Het tempo is niet superhoog en alhoewel de opdrachten idd goed te doen zijn vind ik ze wel leuk. De stellen zijn niet heel erg uitgesproken maar toch vind ik het leuk om naar te kijken (en ooh, wat lijkt Australie me te gek om naar toe te gaan!!!).
Alle reacties Link kopieren
Net als jullie erger ik me ook aan die 2 vrouwen. In de eerste aflevering vroegen ze zichzelf af hoe de andere stellen tegenover lesbiennes aankeken. Toen bleek dat iedereen het goed opnam, waren ze toch zo blij. Zou je toch zeggen dat je zelf totaal onbevooroordeeld bent? En wat doen ze? Niks anders dan roddelen en over andere stellen oordelen. Zij zijn nog niet klaar voor het huwelijk, zij moeten eruit. Vind het erg vreemd. Wordt tijd dat die 2 er zelf eens uit gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. Lekker in bed. Rachid is echt zo'n stoer jochie, maar als het er op aan komt weet ik niet of hij ook zo stoer is. Ik vind zelf Laura en Sebastiaan het leukste, maar dat kan ik de loop van de tijd ook nog veranderen.
Het is mij ook opgevallen dat die twee vrouwen het CONTINU over anderen hebben.. vind het dan ook dikke stokers...
Nou precies. Dat stoort mij ook mateloos. Je hoort ze steeds zaniken over iedereen. Ik hou niet van zulke negatieve factoren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuk programma om te kijken, lekker romantisch met leuke opdrachten. Het einddoel daar zou ik zelf niet voor mee doen maar vindt het wel heel leuk hoe de stellen er naar toe leven.

Vindt het erg jammer voor Mara dat Daniel zo graag naar huis wil maar ik kan der wel gelijk geven dat ze voor de relatie kiest en niet voor Australie.

Wel wordt er veel geroddeld maar ik geloof dat SBS dat ook expres zo uitvergroot, ieder week is er wel een stel waar flink over geroddeld wordt. Beetje sensatie maken denk ik dan maar.

Ik heb nog niet echt een favoriet stel, ben gewoon benieuwd wat er de komende weken nog gebeurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven