Entertainment alle pijlers

Hartstocht!

08-03-2007 10:18 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand het nieuwe programma Hartstocht bij net5 gezien?

Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond. Dat het uiteindelijk om een trouwerij gaat zegt me niet zo veel (heb niet zo veel met het huwelijk) maar het feit dat het in Australie speelt vind ik geweldig en op zich vond ik de opdrachten tot nu toe wel leuk! Een beetje een combinatie tussen expeditie Robinson en Peking Express maar toch ook weer heel anders.

Ga het zeker volgen. Nog meer mensen??
Alle reacties Link kopieren
Net als jullie erger ik me ook aan die 2 vrouwen. In de eerste aflevering vroegen ze zichzelf af hoe de andere stellen tegenover lesbiennes aankeken. Toen bleek dat iedereen het goed opnam, waren ze toch zo blij. Zou je toch zeggen dat je zelf totaal onbevooroordeeld bent? En wat doen ze? Niks anders dan roddelen en over andere stellen oordelen. Zij zijn nog niet klaar voor het huwelijk, zij moeten eruit. Vind het erg vreemd. Wordt tijd dat die 2 er zelf eens uit gaan!
helemaal mee eens maar de ene zie ik nooit zo praten die staat een beetje schuin achter haar lief met grote ogen. Wat mij verbaasd is dat er zo weinig op ze gestemd wordt.
Alle reacties Link kopieren
ik vind die twee meiden juist wel leuk! Doorzetters, vond ook dat ze die taak op de boerderij goed deden (hoewel het ook niet echt moeilijk was)

Ik vind Milo en Janet echt vreselijk. Milo niet echt, maar Janet.... ik weet het niet (net als jullie) ze irriteert me vreselijk....ik vind haar een heel raar hoofd hebben en de vorige keer dat dramatische gedoe omdat ze één nachtje zonder haar vriend moest... ik heb een jaar in het buitenland gewoond toen mijn vriend en ik ook nog zo'n walgelijk verliefd stel waren (waren pas een maand samen toen ik wegging) en zij wordt hysterisch van ééééén nachtje.... :@

Maar ik vind het wel een leuk programma... eerst peking express, dan hartstocht, en daarna lekker slapen (nu dus) Trusten!
Alle reacties Link kopieren




quote: sillebil reageerde



Net als jullie erger ik me ook aan die 2 vrouwen. In de eerste aflevering vroegen ze zichzelf af hoe de andere stellen tegenover lesbiennes aankeken. Toen bleek dat iedereen het goed opnam, waren ze toch zo blij. Zou je toch zeggen dat je zelf totaal onbevooroordeeld bent? En wat doen ze? Niks anders dan roddelen en over andere stellen oordelen. Zij zijn nog niet klaar voor het huwelijk, zij moeten eruit. Vind het erg vreemd. Wordt tijd dat die 2 er zelf eens uit gaan! helemaal mee eens maar de ene zie ik nooit zo praten die staat een beetje schuin achter haar lief met grote ogen. Wat mij verbaasd is dat er zo weinig op ze gestemd wordt. 



Ik snap er ook n iks van. Die tamara is wel aardig volgens mij, maar die kim. Bahbah, denkt dat ze iedereen doorheeft en maar oordelen. En de rest van de groep trapt er met open ogen in.
Alle reacties Link kopieren
vooral ook die stem en dat accent van die Kim.....*ril*
Alle reacties Link kopieren
Wat is het nu voor iets belachelijks om het tijdstip van uitzendigen te verplaatsen naar donderdagavond 22.20 uur? Dat is toch geen tijd meer? Opnemen gaat niet, want ik neem ER al op. Kijken ook niet, want de wekker gaat om 5 uur, dat wordt me dan toch te laat.



Eerst Rome al verplaatst, nu dit weer. Belachelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn humeur niet opperbest was gisteravond maar mennnn wat een types in dat programma :?. Vooral die twee dames zijn echt ongelofelijk, hoe zij reageren op dat jongere stel Rachid en Inez. Tuurlijk moet ie misschien ff vaker zijn mond houden maar de manier waarop zij ze beoordelen ging mij echt veel te ver. Ik vind het sowieso heel sneu om hen kinderachtig te noemen en zelf met vier koppels hen eruit te werken. Die reacties na het verkopen van de tekeningen; ik citeer: 'Ze heeft zeker geil met haar haar geschud' 'ze heeft zeker haar tieten in de auto gegooid' 'hij spreekt geen engels dus hoe kan hij het verkopen'' Je kunt ook gewoon denken 'goh knap dat zij minstens 15 dollar meer hebben gekregen' en dus kortweg gezegd verdiend hebben gewonnen. Het is gewoon genant hoe ze alle zes met open mond stonden te kijken en zeiken toen de bedragen bekend werden. En dan die twee dames 'zij zijn veel te kinderachtig en nog láng niet klaar voor het huwelijk', wie is zij om dat bepalen? Man ze werd al hysterisch bij de gedachte aan een nachtje apart slapen; dat hadden ze sinds hun relatie 1x gedaan en toen lagen ze beiden in bed te janken vertelde ze. Sorry maar dat werkt op mijn irritatiemetertje, een soort pot verwijt de ketel gevoel kwam bij mij op.



Programma opzet leuk, presentatrise leuk maar gros van deelnemers beneden elk niveau!
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn humeur niet opperbest was gisteravond maar mennnn wat een types in dat programma :?. Vooral die twee dames zijn echt ongelofelijk, hoe zij reageren op dat jongere stel Rachid en Inez. Tuurlijk moet ie misschien ff vaker zijn mond houden maar de manier waarop zij ze beoordelen ging mij echt veel te ver. Ik vind het sowieso heel sneu om hen kinderachtig te noemen en zelf met vier koppels hen eruit te werken. Die reacties na het verkopen van de tekeningen; ik citeer: 'Ze heeft zeker geil met haar haar geschud' 'ze heeft zeker haar tieten in de auto gegooid' 'hij spreekt geen engels dus hoe kan hij het verkopen'' Je kunt ook gewoon denken 'goh knap dat zij minstens 15 dollar meer hebben gekregen' en dus kortweg gezegd verdiend hebben gewonnen. Het is gewoon genant hoe ze alle zes met open mond stonden te kijken en zeiken toen de bedragen bekend werden. En dan die twee dames 'zij zijn veel te kinderachtig en nog láng niet klaar voor het huwelijk', wie is zij om dat bepalen? Man ze werd al hysterisch bij de gedachte aan een nachtje apart slapen; dat hadden ze sinds hun relatie 1x gedaan en toen lagen ze beiden in bed te janken vertelde ze. Sorry maar dat werkt op mijn irritatiemetertje, een soort pot verwijt de ketel gevoel kwam bij mij op. ;)



Programma opzet leuk, presentatrise leuk maar gros van deelnemers beneden elk niveau!
Ik had precies hetzelfde. Gaat die Kim ff bepalen dat Inez en Rachid het niet verdienen om te trouwen. Kijk die Rachid is ook iets te aanwezig naar mijn smaak. Maar samen zijn ze echt leuk, ze zijn echt gek op elkaar.



Kim had na 1 week ook al haar menig klaar over dat stel dat er als eerste uit lag. Een week later kwam ze daarop terug, maar ja, toen was er al op ze gestemd.



Alle reacties Link kopieren


Wat is het nu voor iets belachelijks om het tijdstip van uitzendigen te verplaatsen naar donderdagavond 22.20 uur? Dat is toch geen tijd meer? Opnemen gaat niet, want ik neem ER al op. Kijken ook niet, want de wekker gaat om 5 uur, dat wordt me dan toch te laat.



Eerst Rome al verplaatst, nu dit weer. Belachelijk!







Volgens mij wordt het op donderdag gewoon herhaald!!

Tenminste dat hoop ik dan maar.
Alle reacties Link kopieren




quote: Visje70xx reageerde



Wat is het nu voor iets belachelijks om het tijdstip van uitzendigen te verplaatsen naar donderdagavond 22.20 uur? Dat is toch geen tijd meer? Opnemen gaat niet, want ik neem ER al op. Kijken ook niet, want de wekker gaat om 5 uur, dat wordt me dan toch te laat.



Eerst Rome al verplaatst, nu dit weer. Belachelijk!





Volgens mij wordt het op donderdag gewoon herhaald!!

Tenminste dat hoop ik dan maar.




Helaas, het zijn geen herhalingen:(. Vind het ook erg jammer dat het zo laat komt op donderdag. Dan maar opnemen.



Het inderdaad een leuk programma.  Van mij mogen Laura en Sebas er uit, vind het geen leuk stel. En Rachid en Inez met die 50 dollar voor die tekening, daar hadden ze toch maar mooi mazzel mee. Ik ben benieuwd hoe ver zij nog komen.
Alle reacties Link kopieren


Sorry maar dat werkt op mijn irritatiemetertje, een soort pot verwijt de ketel gevoel kwam bij mij op.



:D


Janet en Milo vind ik te klef. En het is heel zielig voor haar dat ze gepest is vroeger, maar ik vind haar echt irritant om naar te kijken. (Best lullig om te zeggen, maar ja.) Ik weet niet wat het is, wat die irritatie opwekt.





Ik vind Janet juist wel leuk. Een beetje aandoenlijk. Ik vind Rachid en Inez mogen er nu wat mij betreft wel uit.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, ik kreeg gisteren de nieuwe gids en zag toen ook dat het geen herhaling op donderdag is! Stomme actie van net5 want volgens mij hebben ze er verder geen aandacht aan besteed en in sommige gidsen staat het bij donderdagavond niet vermeld (vandaag op teletekst stond er ook nog dat er een film zou komen).

Nou ja, mijn dvd staat ingeprogrammeerd! Vind het nog steeds een erg leuk programma.
Alle reacties Link kopieren
Zit ik net lekker voor mn tv geinstalleerd om hartstocht te gaan kijken, komt er een film op!!! In mijn gids staat wel dat het erop zou komen, maar op teletekst staat inderdaad die film.

Weet iemand hoe het zit? Blijven ze het nu toch op zondag uitzenden?

Wat is dat toch met die programmering de laatste tijd, alles wordt maar omgegooid!
Alle reacties Link kopieren
Nou lekker is dat, eerst reclame maken voor het programma op de donderdagavond en nu komt er een balkje in beeld dat het programma gewoon zondagavond uitgezonden wordt!!!
Ja, lekker duidelijk die programmering! Ik zat er ook helemaal klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, dit is wel erg belachelijk. Inderdaad dat balkje op zondag: let op hartstocht voortaan op donderdag en op donderdag dat balkje: let op hartstocht voortaan op zondag :o.



Nou ja, het was wel een leuke film met Charlie Sheen.
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is dus strakjes een nieuwe Hartstocht. Wat een domme actie van net5. Volgens mij loopt dit programma al niet super en dan gaan ze ook nog zo knoeien met het moment van uitzenden.

Zat er ook helemaal klaar voor en toen kwam die film. Die ik ook nog al eens allang gezien had!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook zeggen dat het programma me steeds minder boeit. Het is steeds een beetje van hetzelfde. En dat gezeur onderling de hele tijd.

Het is dat  het zich afspeelt in Australië, dat ik het nog een kansje gun, maar anders haak ik binnenkort af en lees ik later wel een keer wie er uiteindelijk heeft gewonnen....
Alle reacties Link kopieren
Ik zet door! Ze gaan de outback in, dat wordt vast wel leuk.



Ben benieuwd of Inez en Rachid de relatie test halen, of dat ze naar huis gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ook mij boeit het nog steeds niet echt. Terwijl ik elke week denk dat het nu eindelijk leuk gaat worden.



De koppels zeuren zo verschikkelijk! Iedereen heeft wel wat op elkaar aan te merken. Elke week is er wel een koppel dat graag naar huis wil en zich niet zichzelf voelen. Daardoor heb ik ook nog geen favoriet. Ik zou het echt niet weten wie die bruiloft moet winnen. Bovendien boeit die prijs me ook gewoon niet!



Het enige leuke aan het programma is Australië. En Regina komt ook wel goed uit de verf. Misschien dat ze die combinatie in een andere opzet moeten doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nog steeds leuk hoor!



Is in principe best een psychologisch spelletje, tuurlijk word ik ook wel eens moe van dat gezeur op elkaar, maar dat hoort ook bij het programma.



En je moet ook bedenken dat ze dus al een maand elke dag en nacht op elkaar lip zitten, nou dan ga je je heus wel irriteren aan bepaalde mensen(met je vrienden ben je al niet eens zo lang weg, wat Laura al zei).

Daarnaast ben je afhankelijk van andere of je erin mag blijven, dus gaan mensen elke week een nieuwe zondebok aanwijzen. Naast Inez en Rachid, want die zijn elke week de zondebok.



Aan hun irriteerde ik mij aan het begin trouwens heel erg, maar ik vind hun nu een van de leukste. Ze zijn realistisch, doen zich niet anders voor om maar in de smaak te vallen met de andere en gaan gewoon normaal uit elkaar als ze een nacht apart moeten slapen(niet zo hysterisch als milo en die vrouw). En dat het dan ook Rachid opvalt dat iedereen ineens heel erg aardig tegen hem ging doen toen hij alleen terug kwam van de taak, lekker schijnheilig ja.

Daarom vind ik Laura en vriend (ben niet goed in alle namen) ook wel leuk, ik vind dat hun ook zichzelf wel laten zien(voor zover ik dat kan beoordelen natuurlijk), maar zij laat tenminste zien als ze niet lekker in haar vel zit en trekt zich dan terug en gaat niet overdreven vrolijk doen om maar in de smaak te blijven vallen bij de rest.



Nee ik vind het wel leuk om te zien wat mensen doen in een groep als ze afhankelijk zijn van anderen om in het spel te mogen blijven. En dat hele kleine dingetjes gelijk worden aangepakt om een ander zwart te maken binnen de groep, wat voor mijn gevoel nog steeds vooral gebeurt door die twee lesbische (echt die namen moet ik eens gaan leren).



Zondag zit ik weer voor de buis, ben al lang blij dat het niet op donderdag komt, want dat uurtje was al gereserveerd voor ER.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Janet écht lelijk, snap niet wat die Milo met haar doet!

Terwijl Milo best een lekkere vent is, om naar te kijken!

Ze doet ook nog eens zwaar irritant ook!

Voor de rest erg leuk programma..
Ja want knappe mannen mogen natuurlijk alleen maar op knappe vrouwen vallen!
Alle reacties Link kopieren


Ik vind die Janet écht lelijk, snap niet wat die Milo met haar doet!

Terwijl Milo best een lekkere vent is, om naar te kijken!

Ze doet ook nog eens zwaar irritant ook!

Voor de rest erg leuk programma..
Misschien is ze wel heel aardig in het echt en heel lief voor hem....
Nou, Inez en Rachid nach Hause! Jammer. Ik vond ze toch best een leuk stel. Ik kots echt op dat lesbische stel. Die genieten echt van roddelen lijkt het wel. Ik vind ze ZO niet leuk! Best grappig dat er een lesbisch stel tussen allemaal heterostellen zit, maar jammer dat zij het zijn. Zouden ze ook zo in het privé leven zijn? Eerlijk gezegd denk ik het wel, waarom zouden ze anders doen op tv.



Ik ben voor Monique en Rob, maar denk niet dat ze het halen. Ik vond ze vorige week ook al een echt leuk stel, maar wat hij haar deze aflevering vroeg.... wat een schatje! Janet en Milo zullen wel weer gaan samenspannen met die andere twee. Vind Laura ook wel een beetje doorslaan, ze weet in ieder geval dat zij de volgende keer de relatietest mag doorstaan naast Monique en Rob.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven