Entertainment alle pijlers

Hartstocht!

08-03-2007 10:18 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand het nieuwe programma Hartstocht bij net5 gezien?

Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond. Dat het uiteindelijk om een trouwerij gaat zegt me niet zo veel (heb niet zo veel met het huwelijk) maar het feit dat het in Australie speelt vind ik geweldig en op zich vond ik de opdrachten tot nu toe wel leuk! Een beetje een combinatie tussen expeditie Robinson en Peking Express maar toch ook weer heel anders.

Ga het zeker volgen. Nog meer mensen??
Alle reacties Link kopieren
Tja, Inez en Rachid naar huis. Ik vond het geen leuk stel, maar ze bleven wel gewoon zichzelf zonder te klagen dat de rest ze links lieten liggen, zoals Laura en Sebas.



Monique en Rob vind ik ook de leukste, ik hoop dat ze winnen.
Alle reacties Link kopieren
Ja jammer dat Inez en Rachid eruit zijn, maar ik had ook niet gewild dat Laura en Sebas eruit zouden gaan, dat zijn nu wel mijn favorieten.

Ok Laura kan een beetje doordraaien, maar ik kan me voorstellen dat als je je niet meer prettig voelt binnen een groep je zo kan reageren.

En ik vond de andere drie stellen erg achterbaks door te zeggen dat ze nog helemaal niet wisten op wie ze gingen stemmen, want volgens mij wisten ze alledrie al dat ze opLaura en Sebas zouden stemmen. Maar goed dat zullen we nooit zeker weten.



Tja en volgende week zijn Monique en Rob(ook opzich nog wel een van mijn favorieten) denk ik het pispaaltje, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.



Ik hoop zo dat Janet en Milo of dat lesbische stel(ik kan die namen maar niet onthouden) er nu uitliggen of in ieder geval de relatietest mogen gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Heb net de aflevering van gisteren gekeken en ben blij dat Rachid en zijn vriendin eruit zijn want vind Laura en Sebas een stuk sympathieker.

Hoop ook dat of het lesbische stel of Janet en Milo eruit gaan de volgende keer want al dat gekonkel verschrikkelijk...



Mooir prijs trouwens dit keer zo met de helikopter over Uluru vliegen,lijkt me geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, had dus PE gemist, maar ook Hartstocht..., ben wel benieuwd naar de aflevering..., weet iemand bij enig toeval of het herhaalt wordt en/of ik het op het net kan kijken...?!? En misschien heeft iemand het eventueel opgenomen...:-)! Ha ha, lijk wel verslaafd, maar het is gewoon dat zondagavond net 5 gevoel..., heerlijk vind ik dat altijd! x
Ik hou van Net 5 O+

Mijn vriend zegt altijd dat we een abonnement moeten nemen op alleen Net 5, omdat het toch het enige is wat ik kijk :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat lesbische stel eigenlijk wat vals overkomen, erg bitchy. Ik hoop dat ze niet winnen.



Milo vind ik een enorm aantrekkelijke man, leuke gozer, die blijkbaar kijkt naar het innerlijk van een vrouw en dat vind ik verfrissend :P want Janet is nou niet bepaald moeders mooiste.
Alle reacties Link kopieren
Laura & Sebas Rule!!Zij mogen van mij winnen omdat zij de enige zijn die voor zichzelf meedoen en niet om de anderen uit te maken voor rotte vis.Die twee uberdykes kunnen wat mij betreft opgegeten worden door Jantje Smit.(Wat een ge-wel-dig antwoord was dat...)
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh, zit net te kijken!! Wat een ongelofelijke bitch die Kim!! Als ze homo's waren dan had ik ze echte valse nichten gevonden. Jeetje wat een achterbaks gedoe. Ik erger me al tijden groen en geel aan die tuthola. Heb al meerdere keren op de site van Net5 gekeken of je daar commentaar kon geven op de stellen maar helaas. Bedacht opeens dat ik me hier wellicht kon uiten. Ik hoop toch zo dat die trut dit alles leest:



KIM WAT BEN JE EEN ONGELOFELIJKE  ACHTERBAKSE MEGATRUT!!!!



Ik vind het programma op zich leuk maar ik vind het jammer dat er altijd gestemd moet worden. In Peking Express winnen ze op "kunnen". In dit programma eigenlijk alleen als je aardig gevonden wordt en dat vind ik geen spel meer. Stel je voor dat je elke keer, behalve één van de laatste keren de "proef" wint dan word je alsnog eruit gegooid omdat de anderen je niet leuk vinden. Heb je telkens gewonnen, verlies je door de kift van anderen die het maar niet lukt om iets voor elkaar te krijgen. Klopt niet naar mijn idee.



Wat vonden jullie er trouwens van dat werkelijk niemand in eerste instantie het juiste antwoord gaf? Ik had mijn kilometerstand op "o" kunnen laten staan want ik wist het gelijk.
Whaaaaaaaah!!!!!!!!!!



Janet en Milo eruit!!!!!! Daar ben ik echt voor. Want als zij eruit zijn, dan wordt de "magische" verband met Kim en Tamara verbroken. Ik vind die afspraak echt belachelijk, zeker omdat ze "vrienden voor het leven" zijn. Hoe KAN dat nou???!! Vrienden ben je omdat je een langere periode elkaar kent en verschillende dingen en tijden met elkaar meegemaakt heb. En niet alleen de Australische outback.

Ik denk als Janet en Milo eruit zijn, Kim en Tamara niet meer weten wat ze moeten doen en zich erg kwetsbaar voelen. Dan wordt het spel eerlijker.

Daarnaast heb ik een pokkelhekel aan Janet, omdat ze zo gemeen is. Iets TE gemeen naar mijn idee. Dus eruit met Janet en Milo!!! Oftewel: Janet en Milo, bye bye zwaai zwaai!!!!!



Ik ben voor Sebas en Laura. Die vind ik het meest eerlijkst. Iedereen is hypocriet als het hen uitkomt, maar zij zijn dan het oprechtst.



Kim en Tamara vind ik echte bitches, vanwege hun vieze spelletje vanaf het begin. Kim vooral, is het jullie niet opgevallen dat ZIJ de hele tijd aan het praten is van de 2??!! Ach meid, hou je klep dicht en laat Tamara ook wat zeggen.



Monique en Rob, daar heb ik niet zoveel mee. Alleen dat ik Monique enigzins zwak vind overkomen.



Volgende zondag staat de tv weer op Net 5 :D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Kim Janet misschien wel interessant vindt, lelijk en lelijk zoeken elkaar tenslotte op!Janet & Milo mogen er idd uit, wat een stompzinnige koe is dat zeg!Bye bye zwaai zwaai voor Janet & Milo!Monique & Rob vind ik ook wel leuk, die zijn volgens mij wel wat oprechter dat de Freakish Four...Wat is dit toch een stom programma.....heeeeeerlijke TV!!
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaah,wat een heerlijke serie is dit he? Zit me elke zondagavond weer zo heerlijk op te winden.

 

Dat van Kim, die altijd aan het woord is (die manier van praten van haar, brrrrr!!) was mij ook opgevallen. Maar heb het idee dat Tamara dat wel prima vindt. Da's duidelijk de rustige van het stel. Maar dit is echt het allerergste koppel mijn god wat erger ik me aan die twee!



Janet vind ik ook vreselijk, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Milo wel een geschikte kerel vind. Errug jammer dat zij een setje zijn. En ik begrijp ook echt niet wat hij toch zo geweldig vindt aan die potten. Had hem iets intelligenter ingeschat...



Laura en Sebas inderdaad helemaal prima. Kreeg wel kippevel van hun "uitje", ze waren zooo gelukkig!



Vind het wel jammer van Rachid en Inez eruit zijn, aan hun heb ik me ook heeerlijk aan lopen ergeren!



Hebben jullie trouwens ook dat je je steeds aan het afvragen bent hoe jij dit spel zou spelen met jouw partner? En of je er goed in zou zijn? Ik hoef niet zo nodig te trouwen en op televisie, maar anders had ik graaag meegedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus echt voor Monique en Rob. Het gewoonste stel. Niet zeuren, gewoon lekker doen wat je moet doen en genieten.



Ik word zo moe van dat gezeur van Laura en Sebas. Of ze nou zichzelf zijn of niet, alleeeeen maar zeuren.



Kim vind ik ook achterbaks en Janet en Milo, tja, ik houd niet van complotten!



Ben benieuwd of Monique en Rob winnen, omdat zij te zien zijn bij de intro : "1 stel wint de hoofdprijs..." en dan zie je hen proosten in bad...

(Of ben ik nog een beetje bezig met hints zoeken à la Wie is de mol :))
Alle reacties Link kopieren
Die Kim, vreselijk! Het ergste was nog wel dat toen ze met Sebas de proef deed ze zei (met die zeikstem): ach, hij is eigenlijk best wel aardig, tja ik praat ook nooit met hem!!!!!!!  Hoe kan je dan een hekel aan hem hebben als je nooit de moeite neemt met iemand te praten:?.



En dan die opdracht, dat ze denkt dat het Jantje Smit is, alsof ze die in Australie kennen...



Volgend week bye bye zwaai zwaai Janet en Milo. Daarna Kim en Tamara en wie er dan wint maakt me niet zoveel uit.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dat Laura en Sebas de vrijstelling wonnen gisteren!!



Mijn vriend en ik zaten ons ook weer geweldig te irriteren aan Kim altijd het hoogse woord:het is echt Jantje Smit,dat is gewoon goed..... dus niet!!!

Dat is echt een stom mens zeg!!



Vond Janet ook verschrikkelijk  slijmen bij Laura toen ze die opdracht moesten doen..



Maar volgende week moeten dus Kim en Tamara en Rob en Monique een spel spelen  en de verliezer moet denk ik de relatietest doen en dan hoeft er denk ik niet meer gestemd te worden of begrijp ik dat nou verkeerd??

Want Janet en Milo moeten al en Sebas en Laura hebben de vrijstelling dus daar kan niet meer op gestemd worden....
Alle reacties Link kopieren
En toen was het toch nog een verrassing!
Alle reacties Link kopieren
En toen was het toch nog een verrassing!
Verkeerde topic! :P
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij geldt de vrijstelling die Laura en Sebas deze keer kregen alleen voor deze fotoronde. Voor de volgende week geldt die vrijstelling niet meer. En moeten ze gewoon meedoen met het spel en kunnen ze dus nog voor de relatietest genomineerd worden.



Hoorden jullie Janet trouwens ook zeggen toen ze het over de vriendschap tussen haar en Kim en Tamara en dat ze eerst zei liefde voor het leven en zich daarna verbeterde?
Alle reacties Link kopieren
Wat een afschuwelijk wijf is die Kim. Roddel de roddel over iedereen. Aan iedereen is wel iets niet goed. Behalve aan hun natuurlijk niet. En aan Janet niet. Met dr bye bye zwaai zwaai. Gek wijf. Die 2 stellen mogen er van mij heel snel uit! Ik erger me er kapot aan!
Monique en Rob zijn ook niet te vertrouwen.

Kim, alleen dat huichelachtige, irritante smoelwerk al...

Janet is niet alleen huichelachtig maar ook nog eens enorm kinderachtig.

Milo lijkt wel aardig, maar is het denk ik niet. Ik geloof niet dat je anders met zo'n type als Janet samen kunt zijn.

Kim zou idd wel eens Janet leuk kunnen vinden, en vice versa. Dat walgelijke geslijm bij elkaar...

Laura en Sebas vind ik leuk. Inez en Rachid waren, ondanks dat het niet mijn type mensen zouden zijn, wel oprecht en vriendelijk.

Eigenlijk zijn, afgezien van L&S, alle leuke, oprechte mensen er nu uitgestemd. Jammer dat je zo'n show dan mede kunt winnen middels vriendjespolitiek en huichelarij i.p.v. gewoon wat je kunt en hoe goed je kunt samenwerken en je elkaar kent.



Heerlijk programma :D
Alle reacties Link kopieren
Het progamma zelf zou leuk kunnen zijn maar helaas zitten er vreselijke koppels bij. Ik vind het jammer dat het alleen maar lijkt te gaan om je anders voordoen dan je daadwerkelijk bent. Je relatie zorgt er niet voor dat je wint, maar de vriendschap (of stroop likkerij) met andere koppels. Daar zou het toch niet om moeten gaan!!



Dat lesbische koppel is al vanaf aflevering 1 vervelend. En dan bedoel ik die Kim, haar partner heeft geen mening en hoor je niet. Alleen maar zeuren en achter andermans rug gaan praten Bah!



Die milo lijkt heel erg aardig en leuk. Maar zijn vriendin vind ik heel erg kinderlijk en vreemd.



Ik hoop dus echt dat die andere koppels erdoor komen. Die doen gewoon normaal en zijn zichzelf. En ze winnen nog eens wat. De lesbo's en dat andere stel liften makkelijk mee door hun afspraak maar hebben nog geen enkele prestatie geleverd!



De presentatie vind ik trouwens erg slecht. Niet betrokken bij het progamma of de deelnemers. Komt erg koel on afstandelijk over.



Verder vind ik het erg overdreven dat sommige koppels zich zo aanstellen als ze even van elkaar gescheiden zijn. Zijn die dan nog nooit zonder elkaar geweest? Lijk mij ook niet al te gezond. Doe gewoon normaal en ga niet lopen huilen etc.
Alle reacties Link kopieren
Janet is vroeger gepest op school. Juist zij zou moeten weten dat je iedereen in zijn/haar waarde moet laten, en dat roddelen/achterklap niks uithaalt en gemeen is. Zij doet nu net zo tegen Laura en Sebas als er waarschijnlijk vroeger tegen haar is gedaan. Erg!



Ik vind haar echt vreselijk vervelend, met dat 'bye bye, zwaai zwaai.' Hopelijk ligt ze er zelf uit volgende keer.



Monique heeft trouwen last van tics in haar gezicht. Zo knippert ze vaak heel snel achter elkaar met haar ogen, en trekt ze steeds met haar mond. Niemand eerder opgevallen?
Alle reacties Link kopieren
Monique heeft trouwen last van tics in haar gezicht. Zo knippert ze vaak heel snel achter elkaar met haar ogen, en trekt ze steeds met haar mond. Niemand eerder opgevallen?
Ze knippert heel erg met haar ogen als iemand iets over haarzelf zegt, dat is mij inderdaad ook vaak opgevallen. Ik denk dat ze heel erg onzeker is. Maar voorlopig is ze wel de leukste van al die meiden.



Ik vond het trouwens wel goed van haar dat ze weigerde de proef te spelen, met die koe in stukken hakken. Ik vond het ook wel een hele onsmakelijke proef hoor, er is toch wel wat leukers te bedenken? Ik vraag me af of je de beelden gezien zou hebben als het een stel was die de proef wel gespeeld zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Echt vies die koe! Ik had het ook niet gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Lekker veel geschreven over dit programma.

Ben inmiddels helemaal voor Laura en Sebas! Te gek dat juist zij die vrijstelling wonnen. Of voor Rob en Monique. Vond het wel goed dat zij principieel weigerde om die koe te slachten. Of je nou wel of geen vlees eet. Dit gaat toch wel erg ver en sommige mensen overschrijden voor een spelletje echt elke grens maar zij weigerde gewoon! Heel sterk!

Janet komt inderdaad erg bitchy over; met d'r 'bye, bye zwaai zwaai!

 En de lesbo's worden ook als krengen neergezet, je zult nooit weten of ze echt zo zijn want er wordt natuurlijk heel veel gemanipuleerd in zo'n programma maar vooral Kim komt over als een gemene zeur.

Ben het overigens helemaal eens over wat iemand hierboven schreef over de presentatie. Ze is zo koel en afstandelijk dat het niet leuk meer is.

Nou, op naar volgende week maar weer.
Alle reacties Link kopieren
Zo goed dat M&J naar huis mogen :D terecht.



Wat een gezeik van kim & tamara & Janet over dat ze geen afspraak hadden.... als er een moment zo komen, dat ze moesten kiezen tussen milo & Janet of moniek & rob dan zouden ze zonder ook maar enige twijfel voor m&J kiezen.



Wat een schijnheilig gedrag om dan over een tegenblok zo moeilijk te doen. Whaha net goed...en idd het komt net zo hard terug Kim en Tamara Zwaai

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven