Entertainment alle pijlers

Hartstocht!

08-03-2007 10:18 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand het nieuwe programma Hartstocht bij net5 gezien?

Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond. Dat het uiteindelijk om een trouwerij gaat zegt me niet zo veel (heb niet zo veel met het huwelijk) maar het feit dat het in Australie speelt vind ik geweldig en op zich vond ik de opdrachten tot nu toe wel leuk! Een beetje een combinatie tussen expeditie Robinson en Peking Express maar toch ook weer heel anders.

Ga het zeker volgen. Nog meer mensen??
Alle reacties Link kopieren
Dus wil je nog geen conclusies trekken, niet de blog van Kim en Tamara lezen!
Alle reacties Link kopieren
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ze vertellen wel wat, maar laten in het midden wie er heeft gewonnen. Dus ook dit is niet echt betrouwbaar, ook al heb ik er wel een mening over.



Mijn mening, SPOILER in het wit hierna: Ik denk dat Kim en Tamara niet hebben gewonnen. Ze doen namelijk negatief over een Australische bruiloft. 'Want dan trouw je maar alleen met z'n tweëen.' En: 'het is niet rechtsgeldig in Nederland, een Australisch huwelijk.' Nu hebben ze het volgens eigen zeggen in Nederland precies zo gedaan als ze wilden, met een groep vrienden en groot feest. Vervolgens zeggen ze er nog bij: 'Ja, maar we zeggen niet of we ook in Australië getrouwd zijn hoor!' Het kan ook een truc zijn. Al lijkt die kans me klein. Zo slim zijn ze nou ook weer niet, volgens mij.



Dus volgens mij zijn ze niet getrouwd in Australië. Ik denk toch dat Sebas en Laura hebben gewonnen. Rob en Monique geef ik een kleine kans, maar ik denk het niet.
:)
Alle reacties Link kopieren
Ja ring wat jij daar schrijft in het wit zit wel wat in en dat zou wel eens kunnen kloppen.

Je hebt meer van de blog gelezen dan ik, want jij noemde dingen die ik niet had gelezen. Volgende keer moet ik wat beter lezen, voordat ik hier iets vermeld:$
Alle reacties Link kopieren
Tjemig, wat heb ik me zitten irriteren aan die Janet zeg. Eerst vond ik haar nog wel ok maar dat 'bye, bye, zwaai, zwaai' wat ze uiteindelijk wel vier keer zei met een heeele gemene blik erbij vond ik echt te erg. Wat een bitch!

Overigens, mensen schrijven dat ze haar nogal lelijk vinden. Zou het kunnen dat ze vroeger een hazelip had?

En zo terecht dat 1 van hen eruit ging (J&M of T&K dus). Als ze nou even bij zichzelf te raden gaan dan moeten ze toch eerlijk toegeven dat Monique en Rob gek zouden zijn als ze niet 1 van die stellen eruit zouden gooien. Anders zouden ze er zelf uitvliegen. En hallo, het is wel een spel dat je uiteindelijk wilt winnen!

Rob lijkt me heel ok. Zo'n Amsterdams accent vind ik erg dom klinken (sorry hoor, als ik nu mensen beledig) maar hij zegt de dingen zoals ze zijn en lijkt me erg straight!

Ik blijf voor Laura en Sebas!
Wheeeeeeee...... ;( Ik kon zondag niet kijken.Maar ik ben blij dat het "bye bye zwaai zwaai" voor J&M is, ghegheghe.



Ik had ook gekozen voor J&M, strategisch gezien. Zij zouden voor L&S en M&R een bedreiging kunnen zijn op het laatst. K&T zijn niet erg goed in spelletjes en zullen makkelijker eruit te spelen zijn.



Tja, over de uitslag, ik kan me voorstellen dat het ergens te vinden is op het internet, maar ik zou het nog niet willen weten. Ik hoop alleen dat het Laura en Sebas is :D
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net Tamara haar hyves nog even te bekijken en zag dat ze zich ook heeft aangemeld bij de viva-hyves. Zou zij ook een forummer zijn? (kan natuurlijk zo maar zo zijn)
Nou dan kan ze hier haar lol op!
Alle reacties Link kopieren
heeey. Ben de aflevering aan het kijken en heeft iemand enig idee welke parfums het waren en wie welke parfum had???
Alle reacties Link kopieren
Geen idee,maakt het wat uit?
Alle reacties Link kopieren
Yes, Kim en Tamara eruit! Wat een mutsen zijn het toch zeg, nu weer achteraf excuses aanbieden, net zo als bij het stel in het begin. We hebben het niet zo bedoeld bla bla bla.



Dat bungy jumpen was echt eng!! Ik denk niet dat ik het gedurfd zou hebben.



En dan trouwen op het eiland wat normaal 15.000 euro per nacht kost!! Ik vraag me af of de familie dan ook overkomt, of dat je alleen (met de camera-ploeg) trouwt. Nou ja, weer kijken dus volgende week :D.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee,maakt het wat uit?
Maakt verder niks uit hoor. Ik was alleen nieuwsgierig geworden welk parfum alle drie de mannen hadden uitgekozen :D
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop toch zo dat Laura en Sebas winnen, al zou ik het geen ramp vinden als Rob en Monique winnen. Beide zijn aan elkaar gewaagd en gaan er ook voor. Kim en Tamara hadden nog nooit wat gewonnen, dus die verdiende het echt niet om naar de finale te gaan. Stelletje achterbakse mutsen.
Alle reacties Link kopieren
heeey. Ben de aflevering aan het kijken en heeft iemand enig idee welke parfums het waren en wie welke parfum had???
volgens mij was het amor amor van cacharel die van laura was maar ik weet t niet 100% zeker.:P
Alle reacties Link kopieren
Vanavond de laatste aflevering, ben erg benieuwd wie er wint en of je dan wat van de bruiloft te zien krijgt.

Soms vallen finaleafleveringen van dit soort programma's nog wel eens tegen(wie is de mol dit jaar bijvoorbeeld), ik hoop van hartstocht niet.



Heb niet echt meer een voorkeur, was altijd voor Sebas en Laura, maar zou het niet erg vinden als Monique en Rob winnen. Ben benieuwd hoe ze het dan met haar jurk doet, want die vond ze helemaal niet mooi toch?



Veel plezier vanavond allemaal met kijken!
Alle reacties Link kopieren
Jeej, ze heeft gewonnen!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!



Laura en Sebas hebben gewonnen!! Ik ben echt superblij voor ze!!!! "zucht" Ik ben echt een eeuwige romantist (heet dat zo???) en kan zo erin meegaan. Kan zelf zo blij van worden. De liefde die ze hebben, het straalt echt van ze af en dan krijg ik ook zelf warme gevoelens van. Ben ook echt superblij met mijn lieffie waar ik elke nacht tegenaan kan liggen.



En die bruidschat....27.000 en nog wat, die is niets mis. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Ik zou dan een groots feest geven :D

Zucht....Wat mooi en romantisch.



Beetje jammer, een "gewoon: einde. Het blijft toch alleen de voltrekking. Ikzelf had het misschien een beetje mooier gemaakt dan het was.....Dacht echt alles erop en eraan. Dus misschien was ik daardoor teleurgesteld.



Wat een leuke serie. Wanneer komt deel 2???
Alle reacties Link kopieren
En die bruidschat....27.000 en nog wat, die is niets mis. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Ik zou dan een groots feest geven :D
Laura wilde aan kinderen beginnen en daar het geld voor gebruiken zei ze vorige week...
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dat Laura en Sebas hebben gewoon. Vond het sowieso een leuk stel. Maar ook omdat ze toch verguisd zijn en toch sterk bleven en angsten overwonnen hebben. Had het Monique en Rob ook gegund, maar ik vind Laura en Sebas toch de terechts winnaars!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de ontknoping behoorlijk tegenvallen. Wekenlange strijd om hét droomhuwelijk, en daar stonden ze, met zn tweetjes, op het strand. Geen vrienden, geen familie, geen muziek, niks. Saai zeg. Alleen de presentatrice die je niet eens kent! Wat een droomhuwelijk....
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de ontknoping behoorlijk tegenvallen. Wekenlange strijd om hét droomhuwelijk, en daar stonden ze, met zn tweetjes, op het strand. Geen vrienden, geen familie, geen muziek, niks. Saai zeg. Alleen de presentatrice die je niet eens kent! Wat een droomhuwelijk....




Ben het wel met je eens, ik had nog ergens gehoopt dat de familie ineens tevoorschijn zou komen. Ze stonden daar zo alleen, inderdaad alleen Regina en die kleermaakster. Ik weet het niet, het mag dan zo'n duur eiland zijn, als je familie er niet is is het toch anders.

Maar misschien vonden zij dat helemaal niet erg en geven ze een groot feest als ze thuis komen. Ik hoop het maar.
Hoi,



Ik vond het echt super dat ze gewonnen hebben alhoewel ik Monique en Rob het ook gunde. Laura en Sebas hebben gewoon gewonnen ondanks dat gekonkel van die afschuwelijk achterbakse trutten.



Ik vond het huwelijk zelf niet zoveel voorstellen, maar van dat geld kun je thuis ook nog eens dunnetjes overdoen. Je hebt tenslotte de jurk, het pak en de ringen al.



Wat ik wel erg leuk vond waren die speeches. Die van Sebas vond ik erg lief (ik schoot even vol), maar die van Laura vond ik echt helemaal geweldig. Beetje humor er in, maar wat ik het mooiste vond is dat je gewoon twee mensen zag die ontzettend veel van elkaar houden. Dat is toch heerlijk om te zien!?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook maar een beetje saai zo,geen diner of iets dergelijks gewoon trouwen en hup in het bootje weg...

Maar vond de toespraakjes echt mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat ze van tevoren zouden weten dat de trouwplechtigeheid maar met z'n tweeen zou zijn, als je dat niet wilt moet je ook niet meedoen.

Maar is het misschien niet zo dat ze in nederland weer opnieuw moeten trouwen voor de nederlandse wet of geld een australisch huwelijk ook in Nederland?



Vond ze er wel heel gelukkig en verliefd uit zien, dus of hun het zo saai vonden denk het niet, ze hadden toch alleen maar oog voor elkaar, dus al was er familie geweest dan hadden ze die niet een eens zien staan:D.



Vond het alleen wel sneu dat je op een mooi eiland zit en je veel spellen in de hitte en de zon hebt gedaan en op het moment dat je gaat trouwen zijn er alleen maar grijze wolken en geen straaltje zon te bekennen.



Viel het jullie ook op dat die Regina(?) ook emotioneel was? Volgens mij wel of ik heb het helemaal verkeerd gezien.



In ieder geval een erg leuk winnent stel, toch wel een van mijn favorieten vanaf het begin.
Alle reacties Link kopieren
Super dat Laura en Sebas hebben gewonnen, maar ik vond het huwelijk te sneu voor woorden. Op een lullig stukje strand (dat dus net zo goed Wijk aan Zee had kunnen zijn) Geen straaltje zon en nog erger: Laura had geen make-up op! Waarom nou?! Mooie jurk, haren mooi opgestoken en dan je gezicht alleen met een pond's creme-tje!!Of je in Australie trouwt, in Vegas of in Lutjebroek, als je trouwt ben je overal getrouwd. Ik zou dan nog liever tussen de palmpjes in het resort of voor mijn part op de boot zijn getrouwd!
Alle reacties Link kopieren
Of je in Australie trouwt, in Vegas of in Lutjebroek, als je trouwt ben je overal getrouwd. 





Das volgens mij niet waar! Een huwelijk in Australie is niet rechtsgeldig, dus ben je in NL niet getrouwd. (in het geval van Laura en Sebas dus)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven