Entertainment alle pijlers

Hay Day/GC account

20-01-2013 17:09 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de Hay Day spelers onder ons! Mijn GameCenter nickname is: Lyou3! Voeg me maar toe
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Met of zonder het uitroepteken? Mijne is Rasberry- :D
Alle reacties Link kopieren
Hé wat leuk, ik speel hay day en ,mijn hay day naam is vonnies farm, mij. GameCenter naam is vonnie.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ha die Yvomour, kom ik jou hier ook tegen! Ook daar Pinkel op het spoor van dit spel gezet?



Ik heb nu een speciale FB pagina aangemaakt; maar hij kan ik dan vrienden toevoegen?

Bij add friends krijg ik een FB uitnodiging die ik maar aan 'vonnies farm' heb gericht...... Of dat werkt?
Alle reacties Link kopieren
Ha ac spelers!!! Leuk jullie hier te ontmoeten. Hayday is leuk, maar hoe het precies met vrienden werkt weet ik nog niet. Of je direkt iets naar elkaar kunt sturen ofzo.

Volgens mij heet mijn boerderij: pipi haystack ( ach ja, je moet toch iets)

In dit spel zitten beduidend minder bugs, day scheelt

Maar je moet goed op je diamanten passen, ik ben alles al kwijt, door beginnersfouten, en je kan bij dit spel niet opnieuw beginnen, want het wordt opgeslagen door game centre. Jammer

Ik ga jullie nu effe opzoeken en toevoegen.



En girasole, toch op fb, je valt van je geloof
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer vrienden toe te voegen via gamecentre, of het lukt!

Ik vind via fb een heel gedoe.

Mijn gamecentre naam is: p1nkel
Alle reacties Link kopieren
@ pinkel3: volgens mij kun je elkaar geen berichten sturen. Of ik heb het compleet over het hoofd gezien.
Alle reacties Link kopieren
Rasberry kan je in je gamecentre kijken of je mij terug vindt? Ik heb je daar uitgenodigd en volgens anderen op internet zou je via gamecemtre vrienden moeten kunnen worden
Alle reacties Link kopieren
@pinkel3; heb net wel een uitnodiging binnen gekregen. Je zit in level 35? Zo ja, dan is het gelukt!
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 21 januari 2013 @ 10:57:

Ha die Yvomour, kom ik jou hier ook tegen! Ook daar Pinkel op het spoor van dit spel gezet?



Ik heb nu een speciale FB pagina aangemaakt; maar hij kan ik dan vrienden toevoegen?

Bij add friends krijg ik een FB uitnodiging die ik maar aan 'vonnies farm' heb gericht...... Of dat werkt?



Ja grappig hé, toen AC niet zo goed werkte ben ik hiermee begonnen. Je kan mij toevoegen bij gamecenter ik heb geen facebook.

Mijn gamecenter naam is vonnie.
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkel3 schreef op 21 januari 2013 @ 11:49:

Ik probeer vrienden toe te voegen via gamecentre, of het lukt!

Ik vind via fb een heel gedoe.

Mijn gamecentre naam is: p1nkelPinkel3 ik zal je proberen toe te voegen via gamecenter, leuk hé ook hier boeren buren.
Alle reacties Link kopieren
quote:rasberry schreef op 21 januari 2013 @ 12:16:

@pinkel3; heb net wel een uitnodiging binnen gekregen. Je zit in level 35? Zo ja, dan is het gelukt!



Nee helaas dat ben ik niet, ik zit op level 22, nog maar net begonnen. Ik zie je bij mij ook niet terug



Ik heb voor het gemak mn boerderijnaam veranderd in pinkel3, dat is lekker duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb jou uitgenodigt in de hoop dat hij het nu wel doet. Eigenlijk zou er in het spel zelf een optie moeten zijn om gewoon een gebruikersnaam toe te voegen. Ipv Facebook of GameCenter. Heb wel vaker dat hij gek doet.
Alle reacties Link kopieren
Babybloempje wij zijn. Nu vrienden, maar hoe nu verder??

Ik heb erg behoefte aan spijker en moer, en heb veel bouw dingen over. Hoe kunnnen we dit nu uitwisselen?????
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkel3 schreef op 21 januari 2013 @ 12:30:

Babybloempje wij zijn. Nu vrienden, maar hoe nu verder??

Ik heb erg behoefte aan spijker en moer, en heb veel bouw dingen over. Hoe kunnnen we dit nu uitwisselen?????Je kan kijken in je brievenbus, die staat aan de weg, daarin ligt de krant daar staan advertenties in van boeren en zo kan je artikelen kopen. Schroeven kun je ook krijgen via je buren, er zit vaak een rode kist verstopt op het land van je buren, niet die kisten nemen waar je 3 diamanten voor moet betalen, en kijk in de marktkraampjes van je buren daar wordt ook het een en ander verkocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:yvomour schreef op 21 januari 2013 @ 12:42:

[...]





Je kan kijken in je brievenbus, die staat aan de weg, daarin ligt de krant daar staan advertenties in van boeren en zo kan je artikelen kopen. Schroeven kun je ook krijgen via je buren, er zit vaak een rode kist verstopt op het land van je buren, niet die kisten nemen waar je 3 diamanten voor moet betalen, en kijk in de marktkraampjes van je buren daar wordt ook het een en ander verkocht.Je kan ook dingen verkopen in jouw marktkraam, maar hout zou ik niet verkopen die heb je nodig voor het bouwen van je schuren.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat weet ik, maar kan je ook direkt met buren uitwisselen, via een direkt kontakt ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkel3 schreef op 21 januari 2013 @ 12:52:

Ja dat weet ik, maar kan je ook direkt met buren uitwisselen, via een direkt kontakt ofzoNee dat kan niet.
Alle reacties Link kopieren
Das jammer, dus we kunnen hier wel kletsen maar elkaar niet daadwerkelijk helpen
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkel3 schreef op 21 januari 2013 @ 11:40:



En girasole, toch op fb, je valt van je geloof



Nou nee hoor. Een fake-account met nepnaam, alleen voor die spellen.

Hayday zie ik nu staan, maar AC krijg ik niet toegevoegd (bij AC staat het wel, maar op FB niet, geen idee wat ik verkeerd doe); dacht handig voor jullie dat mijn foto zichtbaar is.



Misschien is het hele account sowieso van korte duur, want Hayday is prima te spelen zonder buren.

Ik heb nu dat jongetje rondlopen om dingen voor me te halen en dat kost echt bijna niks.



Een GC account heb ik dan weer niet; heb dat hele GC uitgeschakeld.
Alle reacties Link kopieren
Dat jongetje is idd hartstikke leuk en handig maar helaas van korte duur. Na een aantal dagen, of een aantal keer dat je hem gebruikt hebt, moet je voor hem gaan betalen met diamanten helaas. En dan zijn vrienden wel heel prettig
Alle reacties Link kopieren
Heb Tom 1 keer gebruikt. Maar 15 diamanten voor 1 dag vind ik toch best wel veel. Ook omdat hij na elke keer zoeken 2 uur moet slapen.

Gebruik diamanten nu voornamelijk voor extra productieplaatsjes bij de machines.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie uitgenodigd bij gamecenter maar zie jullie niet als buren.



Willen jullie mij toevoegen?

Miijn gamecenter naam is vonnie en de voderij heet vonnies farm.
Alle reacties Link kopieren
Pinkel leuke boerderij heb je, bedankt voor de quiche.
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkel3 schreef op 21 januari 2013 @ 15:07:

Dat jongetje is idd hartstikke leuk en handig maar helaas van korte duur. Na een aantal dagen, of een aantal keer dat je hem gebruikt hebt, moet je voor hem gaan betalen met diamanten helaas. En dan zijn vrienden wel heel prettig



O, da's dan weer jammer!

Dan zal ik de tijd dat hij er nog is, optimaal gebruik van hem maken!



Maar je kunt toch ook gewoon dingen bij buren kopen, door op de krant te klikken?!

Of hebben vrienden nog meer toegevoegde waarde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven