Entertainment alle pijlers

Hazes

23-09-2014 19:05 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Andre Hazes is vandaag 10 jaar dood. De man, en z'n nazaten, krijgen m.i. teveel credits. Hij zong gevoelig, maar z'n teksten waren slecht en taalkundig niet oke. Bovendien jatte hij de melodien. Zijn gelooft in mij is bijvoorbeeld gecomponeerd door Kenny Rogers. En zo zijn er talloze voorbeelden.



De man was verslaafd, niet trouw en hield zn handjes niet thuis. Wat maakt(e) hem zo populair?



Rachel vertrouw ik niet, ook niet toen hij nog leefde. Zij teert op zijn roem, maar ze voert 100% de regie en gaat volgens mij over lijken.



Dreetje en z'n zusje doen gezellig mee; prima, ik heb er geen last van. Maar wat zijn ze eigenlijk, behalve 'kind van'?



Over de doden niks dan goeds maar voor mij gaat dat niet altijd op.
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik dus gisteren ook, toen op hart van nl een stel werd geinterviewd dat nog helemaal into Hazes was. Trouwens, Rachels ouders waren ook zulke die hard fans. Rachel was minderjarig toen zij met Hazes aanpapte. Ouders vonden het prima....
Alle reacties Link kopieren
quote:pioenroos87 schreef op dinsdag 23 september 2014 19:09 Dat dacht ik dus gisteren ook, toen op hart van nl een stel werd geinterviewd dat nog helemaal into Hazes was. Trouwens, Rachels ouders waren ook zulke die hard fans. Rachel was minderjarig toen zij met Hazes aanpapte. Ouders vinden het prima....Ze was 13 en haar ouders gaven toestemming.
Ik snap ook de H6 manie niet. Ik denk dat veel mensen van H6 houden omdat het simpel is. Het hoeft niet taalkundig te kloppen, want vele liedjes kloppen taalkundig niet of ze nou wel of niet van H6 zijn.



Andre speelde de volkse jongen goed en dat buitte hij uit vandaar zijn populariteit. En dan wordt je veel vergeven.
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar alsnog veels te jong vind ik. Leeftijdsverschil van 19 jaar. Op zo'n jonge leeftijd met een man die 2maal is gescheiden een relatie goed keuren is in mijn ogen niet echt done...
Zijn liedjes bleren wel lekker mee. En dat ze taalkundig niet zo lekker lopen, ach. Melodieën jatten doet intussen driekwart van de artiesten, daar kan ik me al helemaal niet te sappel over maken. En Raggel (of Raajsél, weet ik veel) en de rest van zijn privéleven kunnen me hoegenaamd geen zorgen baren: Elvis was ook zo'n lekkere jongen niet.



Ik ben trouwens ook geen die-hard fan hoor, maar ik zie het nut er niet van in om de man nu nog even zwart te gaan maken.
I love hazes
Alle reacties Link kopieren
Het is niet mijn bedoeling iemand zwart te maken. Ik wil gewoon graag begrijpen waar de manie vandaan komt.



Het vergelijk met Presley gaat alleen op als het gaat om "fris" zijn. Ze waren idd beiden onfris. Presley had daarentegen een echte gave; hij zing mooi, schreef zelf z'n liedjes.



Als je Hazes ontleedt blijft er gewoon bar-weinig over.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op dinsdag 23 september 2014 19:32 Waarom hier op de pijler Actueel?

Omdat hij vandaag 10 jaar dood is en er veel over hem wordt geschreven en gezegd.



Maar vertel eens: wat maakt hem voor jou zo bijzonder? Z'n zangtalent? Z'n teksten? Z'n uitstraling?
quote:Bergje65 schreef op dinsdag 23 september 2014 19:10 Ze was 13 en haar ouders gaven toestemming.Maar de politie zat er wel bovenop, weet ik uit zeer betrouwbare bronnen!
Bergje, ik ben het 100% met jou eens. Wat een enorm overgewaarde 'artiest'. En over zijn vrouw en kinderen ben ik nog minder te spreken; dat vind ik echt een stel lijkenpikkers. Over de dode rug van man/vader lekker zijn roem zoveel mogelijk uit blijven buiten om er zelf beter van te worden. Smakeloos.
Alle reacties Link kopieren
Ben naar de musical geweest en vond het heel erg naar Rachel dr hand gezet, de slechte Andre en het zielige musje Rachel.. Vond dat heel jammer want Rachel is alles behalve een zielig musje.. Verder geen fan ofzo maar ja we kennen wel al zijn liedjes mee bleren
Alle reacties Link kopieren
quote:triskele schreef op dinsdag 23 september 2014 19:47 Ben naar de musical geweest en vond het heel erg naar Rachel dr hand gezet, de slechte Andre en het zielige musje Rachel.. Vond dat heel jammer want Rachel is alles behalve een zielig musje.. Verder geen fan ofzo maar ja we kennen wel al zijn liedjes mee blerenTuurlijk, ik blèr ook mee. Maar de laatste jaren komt de familie m'n strot uit.
Loser. Die gast was alcoholist en liet 2 jonge kinderen na. Ieder ander zou de grond ingeboord worden maar hij is een held. Kots kots.
En "hij was zo lekker van iedereen, van het hele volk" nou, niet van mij hoor, al kreeg ik een miljoen toe.



Het was er warm en druk, naast me stond een lege kruk.



Ja gast, omdat niemand naast je wil zitten.
Adem in, adem uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 23 september 2014 @ 20:16:

En "hij was zo lekker van iedereen, van het hele volk" nou, niet van mij hoor, al kreeg ik een miljoen toe.



Het was er warm en druk, naast me stond een lege kruk.



Ja gast, omdat niemand naast je wil zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op dinsdag 23 september 2014 20:16 Adem in, adem uit.?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op dinsdag 23 september 2014 20:23 ?Sorry, verkeerde smiley (klote ipad)
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 23 september 2014 @ 19:40:

[...]





Maar de politie zat er wel bovenop, weet ik uit zeer betrouwbare bronnen!Correctie: André zat bovenop.
Ja en?
Ja, en? Over een jaar is ie 11 jaar dood, en over 2 jaar 12 jaar! Hij is er niet meer, verder verheerlijken heeft toch geen zin? Je hield van hem of je hield niet van hem. Ik hoorde in het laatste kamp!

En zijn kinderen, die zingen? Hou toch op! Zonder de naam H6 komen ze helemaal nergens!!
Ik snap niet zo goed dat een drankorgel zo opgehemeld werd/wordt.
Het is alweer jaren en jaren geleden dat ik andre live heb gezien. Hij zou een optreden geven voor geestlijk gehandicapte kinderen. Hij kwam het podium op en hij was stomdronken. Hij kon maar 1 liedje zingen toen is hij weer weggegaan....hij was te dronken. Die kinderen allemaal zwaar teleurgesteld want ze wilde met hem op de foto en een handtekening.



Hij heeft zich gewoon doodgedronken. Nare man! Ik begrijp die verheerlijking dan ook totaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven