Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (rtl4)

02-01-2017 20:50 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Ozo.
quote:sannennas schreef op 24 april 2017 @ 21:18:

[...]



Ik 1: manisch.Ik had: ADHD
Alle reacties Link kopieren
quote:sannennas schreef op 24 april 2017 @ 21:23:

Zo slecht dat Van Wijchen dus uit moet wijken naar Van Kooij, omdat ze de hutjes zelfs nog niet eens geïsoleerd/verwarmd hebben...

Maar dat welkomstbord is af!met de geverfde letters niet te vergeten
quote:piene_1987 schreef op 25 april 2017 @ 08:41:

[...]





met de geverfde letters niet te vergeten Het is zonde dat hij de prioriteiten zo verkeerd legt want ik moet zeggen: Bouwen kan hij wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:watdachtjehiervan schreef op 25 april 2017 @ 08:43:

[...]

Het is zonde dat hij de prioriteiten zo verkeerd legt want ik moet zeggen: Bouwen kan hij wel!nou dat is zeker hoor. dat huisje ziet er mooi uit. alleen heel de tijd over al die plannen en die vrouw staat er maar een beetje bij .. vermoeiend haha
quote:piene_1987 schreef op 25 april 2017 @ 08:50:

[...]





nou dat is zeker hoor. dat huisje ziet er mooi uit. alleen heel de tijd over al die plannen en die vrouw staat er maar een beetje bij .. vermoeiend haha



Het is gewoon tenenkrommend om te zien hoe deze mensen hun 'leven' verkloten doordat zij geen leiding neemt. Zij moet hem helpen om de dingen te ordenen en dan niet op dit micro-niveau zoals zijn vergaande ideeen voor hem

noteren. Ze moet veel eerder ingrijpen. Zij moet voor hem ordenen wat hij moet doen. Dat kan hij zelf, met zijn ADHD gewoon echt niet. Maar ik ben bang dat zij daar dan weer de intelligentie niet voor heeft ofzo. (Of het lef niet, maar dat vind ik dan ook weer erg dom)

En dus zitten/liggen ze 's avonds te vernikkelen van de kou, kunnen ze niet douchen of normaal naar het toilet. Het is eigenlijk gewoon heel triest.
Alle reacties Link kopieren
Heeft Astrid wat ergernis uitgesproken dat er ineens een graafmachine aan de gang gaat? Die ziet hopelijk wel een koude winter voor de boeg.

De van Kooij’s die alweer meubels kopen... Volgens mij hebben die al 3 huizen vol. Die Jeroen foto’s maken tijdens het rijden ... misschien reden ze 5 km/u, maar toch. Hij doet het om stoer te doen Linda die ff uitlegt hoe lomp Nederlanders zijn en dat het eigenlijk irritant is dat de rest van de wereld dat niet zo doet. Maak ff vrienden en waardeer hun gastvrijheid. Handig!

Ben benieuwd of ze die aardbeving van vanochtend hebben gevoeld. Kracht 7.1, gelukkig wel 250 km van ze af. Maar ze gaan het wel horen, ook dat er tsunamigevaar was.

Posjes zijn het leukste en zijn het verste. Het gebruiken van hun naam en dit programma. Ze hebben nog niks en het wordt lastig om een afnemer te vinden. Maar geef het via of mbv dit programma nog wel een kans van slagen.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wanneer ze in het programma over de aardbeving beginnen, weten we hoe ver het van te voren is opgenomen.
De graafmachine man keek in de camera... ... en Addy: "jij... doos... jij... ja!"

Ok dat komt helemaal dik voor mekaar met dat graven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbie03 schreef op 25 april 2017 @ 09:55:

De graafmachine man keek in de camera... ... en Addy: "jij... doos... jij... ja!"

Ok dat komt helemaal dik voor mekaar met dat graven!Oh god ja, wat vreselijk was dat zeg. Mijn tenen braken zowat af toen. Hoe is het mogelijk dat ze ter voorbereiding niet even wat volzinnen geoefend hebben op gat graven, riool aanleggen, van waar naar waar???
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
De Posjes zijn het leukste vind ik.
Ik vind ze nog steeds niet leuk, de Possen.

Ja, leuk om wat en hoe ze doen, niet om wie ze zijn.
De Posjes zijn echt grappig en ook het slimste stel.



Jammer van deze serie is dat het maar 1 keer per week word uitgezonden.
Ik vind eigenlijk alledrie de stellen niet zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 25 april 2017 @ 10:49:

Ik vind eigenlijk alledrie de stellen niet zo.Ik ook niet. Daarom kijk ik zo graag haha
Alle reacties Link kopieren
Er zit geen een stel bij waarvan ik denk dat die in mijn vriendengroep zou passen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
De manier waarop die man zijn werk moest doen met die graafmachine.

Waar moest hij graven? En waar zijn zijn die afzetlinten?

Nu is alles plat maar wat gaan ze doen met al die puinzooi aan bomen die nu overal liggen?

Dat hadden ze ook meteen moeten laten opruimen met grote vrachtwagens.

Echt die man heeft vele plannen maar ik zie nog steeds niets uit de handen komen.

Ze kunnen niet eens een hotelkamer boeken voor 8 personen.
Ik werd gewoon boos op Jeroen op zo'n smal pad met je telefoon in de hand! Als t mijn man was had ik hem een mep verkocht. Je hebt 3 kinderen in de auto!!



Addy heeft denk ik adhd. Astrid en de kinderen durven hun mond niet open te trekken, die kennen hem al langer, want dan is er dikke herrie, en hij drijft toch zn zin wel door.

Ze zijn genept in dat hotel. Buitenlanders? Mooi die kunnen we wel een poot uitdraaien. En dan wil Addy ook gelijk zn prijs verhogen van de cabana's. Er is alleen nog maar geld uitgegeven, en ze hebben nog steeds geen huis met verwarming. Ik irriteer me eraan, maak nu eerst eens iets af!
Alle reacties Link kopieren
Op de site van Addy staat een foto van 18 April met heel mooi afgewerkte deuren
geneet van 't laeve
quote:_alice_ schreef op 25 april 2017 @ 10:46:

De Posjes zijn echt grappig en ook het slimste stel.



Jammer van deze serie is dat het maar 1 keer per week word uitgezonden.Ik vind haar van Pos wel slim. Hem niet hoor. Totaal niet.
quote:SallySpectra schreef op 25 april 2017 @ 10:49:

Ik vind eigenlijk alledrie de stellen niet zo.



Dit eigenlijk, en dan vind ik de yogafamilie het leukste van de drie.

Maar nee, het is allemaal geen vriendenmateriaal voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Nee, vriendenmateriaal zou ik ze ook allemaal niet vinden.



Maar toch vind ik van de posjes nog het meest leuke dat ze van alledrie de stellen de boel het meest onder controle lijken te hebben.

Bv. Ook met de school van de kinderen, hoe ze keurig er in meegaan wat men daar van de ouders verwachten ( spullen op tijd aanschaffen, de ochtendsnack verzorgen)

Hoe ze het toch het eerste goed voor elkaar hadden een fatsoenlijk huis neer te laten zetten en dat leefbaar hebben voor hun gezin.

Ze hebben een plan voor inkomsten, en of dat wat gaat worden of niet, ze volgen wel een logisch stappenplan om het neer te gaan zetten.

Ze blijven samen positief over het bestaan daar, en het lijkt dat ze wat betreft het gezinsleven het samen prima voor elkaar houden.



In tegenstelling tot de andere families waar het vooral chaotisch lijkt met allerlei ideeen en plannen die sneuvelen of maar half afgemaakt worden.

Ik geloof niet dat deze families het gaan redden om er serieus een bestaan op te bouwen, want het serieuze en logische is daar ver te zoeken.

Hoewel de pos familie met hun onderbroekenlol ook niet serieus overkomen, toch zijn ze wel goed te volgen in hun stappen en ziet dat er meer uit alsof ze echt de intentie hebben het plan voor langere termijn aan te willen gaan.
Vind ik niet hoor.

Ik zag ze vooral veel wijn proeven bij de beste/grootste/langste/hoogste sommelier/wijnboer en zo.

Nu dan een flesetiket laten onderwerpen maar een beetje serieuze wijnkenners zien best dat ze geen ruk verstand hebben van wijn. Dat etaleerden ze zelf ook nogal nadrukkelijk de afgelopen tijd.

Het 'lekker' vinden is nog geen verstand hebben van.



Als ze zakelijk echt iets willen bereiken dan is wat kennis opdoen van het product geen overbodige luxe en zelfs noodzakelijk en daar hadden ze al lang mee bezig moeten zijn.



Buiten dat ze liefhebbers zijn weten ze lauloene. Ik zie het niet succesvol worden. En áls ze al wat gaan verkopen dan zal dat waarschijnlijk Ilona's verdienste worden want met die man win je de oorlog niet. Die weet steeds het verkeerde op het foute moment te zeggen.

Ilona heeft drie kinderen wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 25 april 2017 @ 10:05:

[...]



Oh god ja, wat vreselijk was dat zeg. Mijn tenen braken zowat af toen. Hoe is het mogelijk dat ze ter voorbereiding niet even wat volzinnen geoefend hebben op gat graven, riool aanleggen, van waar naar waar???Hahaha en dan dat "aqua?" en 'daar' wijzen. Aqui - aqua? Hilarisch!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 25 april 2017 @ 11:58:

Vind ik niet hoor.

Ik zag ze vooral veel wijn proeven bij de beste/grootste/langste/hoogste sommelier/wijnboer en zo.

Nu dan een flesetiket laten onderwerpen maar een beetje serieuze wijnkenners zien best dat ze geen ruk verstand hebben van wijn. Dat etaleerden ze zelf ook nogal nadrukkelijk de afgelopen tijd.

Het 'lekker' vinden is nog geen verstand hebben van.



Als ze zakelijk echt iets willen bereiken dan is wat kennis opdoen van het product geen overbodige luxe en zelfs noodzakelijk en daar hadden ze al lang mee bezig moeten zijn.



Buiten dat ze liefhebbers zijn weten ze lauloene. Ik zie het niet succesvol worden. En áls ze al wat gaan verkopen dan zal dat waarschijnlijk Ilona's verdienste worden want met die man win je de oorlog niet. Die weet steeds het verkeerde op het foute moment te zeggen.

Ilona heeft drie kinderen wat mij betreft.





Ilona trekt absoluut de kar.



Ik denk wel dat het slim bedacht is om hun naam als merk neer te gaan zetten.

Het programma geeft ze wat naamsbekendheid, en ik denk ook dat vooral dat het grootste plan is.

Het had ieder ander product kunnen zijn, het gaat om het " merk" pos.

Ze kozen voor wijn. Niet omdat ze er verstand van hebben idd , maar omdat ze dat lekker vinden en ik denk ook omdat ze het zelf vinden passen bij hun imago, gezellige slobberaars te zijn
quote:consuelabananahammok schreef op 25 april 2017 @ 12:35:

[...]





Ilona trekt absoluut de kar.



Ik denk wel dat het slim bedacht is om hun naam als merk neer te gaan zetten.

Het programma geeft ze wat naamsbekendheid, en ik denk ook dat vooral dat het grootste plan is.

Het had ieder ander product kunnen zijn, het gaat om het " merk" pos.

Ze kozen voor wijn. Niet omdat ze er verstand van hebben idd , maar omdat ze dat lekker vinden en ik denk ook omdat ze het zelf vinden passen bij hun imago, gezellige slobberaars te zijn



Ik betwijfel of dat verkoopt dus

Geloof er niks van.

Misschien dat hun eigen slijter het leuk vindt om wat flesjes 'possibility', preposterous' of 'impossible' in te slaan maar het is een wereldje hoor, de wijnwereld. Het is niet zo eenvoudig en hun onkunde zou ze daarbij de das om kunnen doen.



Ben wél benieuwd hoe het ze zal vergaan, dat natuurlijk wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven