Entertainment alle pijlers

Het glazenhuis 2014 Haarlem

18-12-2014 19:08 308 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we weer kijken?

Ik vind het altijd fijn om naar te kijken. Vind de saamhorigheid van het volk ook altijd mooi, iedereen doet altijd enorm zijn best om geld bij elkaar te krijgen.



Ik zit weer klaar 😃😃
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Dump the horse. Ride a cowboy!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!

Heb ook al een plaat aangevraagd en gedoneerd.
Ga toch weg met iedereen doet zijn best. Die mensen willen even op tv komen dus doneren daarom en dat geld verdwijnt toch in de grote samenzweringspot. Ga niet geloven dat mensen geholpen worden!
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik ook!!

Kijken jullie ook 'S nachts?
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu al. Wie is die blonde die nu op beeld is en achter de microfoon zit?
quote:shaniqa schreef op 18 december 2014 @ 19:21:

Ga toch weg met iedereen doet zijn best. Die mensen willen even op tv komen dus doneren daarom en dat geld verdwijnt toch in de grote samenzweringspot. Ga niet geloven dat mensen geholpen worden!



Adem in...adem uit. Tssssss.



Ik kijk ook! En doneer
quote:shaniqa schreef op 18 december 2014 @ 19:21:

Ga toch weg met iedereen doet zijn best. Die mensen willen even op tv komen dus doneren daarom en dat geld verdwijnt toch in de grote samenzweringspot. Ga niet geloven dat mensen geholpen worden!Er zijn genoeg mensen die doneren via een sms'je, dus niet op tv komen.
Alle reacties Link kopieren
Oké niemand doet zijn best! Één grote farce.... Je hebt gelijk...
For better and worse!!!!
Ik heb ook een keer gedoneerd. Toen ik doorhad dat ik niet op tv kwam heb ik het direct gestorneerd.
quote:shaniqa schreef op 18 december 2014 @ 19:21:

Ga toch weg met iedereen doet zijn best. Die mensen willen even op tv komen dus doneren daarom en dat geld verdwijnt toch in de grote samenzweringspot. Ga niet geloven dat mensen geholpen worden!



Ja hoor. Nou willen de mensen een keer wat doen voor die arme mensen in Afrika en nou is het weer niet goed. ZijkerT.



Ik vraag ieder jaar een plaatje aan, voor 15 euro of zo. Meestal wordt mijn plaatje in het holst van de nacht gedraaid en hoor ik er niks van, en dan zit ik achteraf altijd enorm te huilen. Nou goed?
Oh en ontopic: nee ik ga niet kijken. Wel luisteren.
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 december 2014 @ 19:36:

[...]





Ja hoor. Nou willen de mensen een keer wat doen voor die arme mensen in Afrika en nou is het weer niet goed. ZijkerT.

Kijk dti is de essentie van alles, de kern die men niet wil zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk elke avond de uitzending op 3 en gedurende de dag als ik thuis ben staat hij op 101 tv. S'nachts waarschijnlijk alleen zaterdag.
quote:StoraHuntur schreef op 18 december 2014 @ 19:33:

Ik heb ook een keer gedoneerd. Toen ik doorhad dat ik niet op tv kwam heb ik het direct gestorneerd.
Alle reacties Link kopieren
Net te laat.... had een topic willen openen op Actueel met de vraag hoe met over SR denkt.



Ik kan me vinden in het concept an sich maar totaal niet (meer) in de goede doelen.

Zal wel veel forummers over me heen krijgen maar ik geef dus echt geen cent. Doe liever op kleine schaal iets voor mensen hier die in een uitzichtloze situatie zitten.

Luister nooit (heb nooit de radio aan) en zie wel eens een paar minuten als ik in de nacht wakker ben.



Maar goed, de liefhebbers wens ik wel leuke luister- en/of kijkuren.
Ik volg het elk jaar ja, maar puur om de leuke televisie/radio die het oplevert. Het goede doel geef ik niets om. Vind het ook wat ergerlijk dat het ieder jaar meer meer meer moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan het nou in vredesnaam ergerlijk zijn dat er meer geld naar een goed doel gaat?

Ik vind dat alleen maar mooi.
Zeker ga ik weer kijken en luisteren en ik ga wat berichtjes sturen, voor mijn dochter, die voor het eerst niet bij mij is, in deze SR week.

De glans is er even vanaf maar ik blijf het heel leuk en bijzonder vinden.
quote:shaniqa schreef op 18 december 2014 @ 19:50:

[...]





Kijk dti is de essentie van alles, de kern die men niet wil zien.Wat is de essentie, en wat is de kern volgens jou?
Ik zit er helemaal klaar voor! En dit jaar ga ik ook nog eens helpen, heel veel zin in.
Ga je doen dan misschicken?
Callcenter
O, goed van je, veel plezier!
quote:dolfje schreef op 18 december 2014 @ 20:11:

Hoe kan het nou in vredesnaam ergerlijk zijn dat er meer geld naar een goed doel gaat?

Ik vind dat alleen maar mooi.Die nadruk die erop ligt telkens 'oh, is het meer dan de vorige keer', en ja hoor, dan is het weer meer. Vind het gewoon ergerlijk, mag toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven