Entertainment alle pijlers

Het grote kardashian topic

08-11-2015 11:06 181 berichten
Alles over de kardashians kan hier geplaats worden, van fotos tot meningen leef je uit!
Ik trap af met link down below





http://youtu.be/rVgurmlfElE
Alle reacties Link kopieren
How boring.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 08 november 2015 @ 11:12:

How boring.Niet zo nurks Yas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je hebt overal mensen voor.
Alle reacties Link kopieren
Voor die Giga konten heb je een breedbeeld topic nodig.
Ze krijgen al genoeg aandacht in de fototopics
Alle reacties Link kopieren
Blegh

= mening he
Tjezus, wat vals
quote:misschicken schreef op 08 november 2015 @ 11:26:

Ze krijgen al genoeg aandacht in de fototopicsWaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap oprecht niet wat er leuk is aan die talentloze arrogante mensen.

Al is het wel een talent dat je gewoon echt niks kan en er toch rijk mee bent geworden.

Kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan hun programma? Ik heb er ooit 5 minuten van gekeken en ja kon er niets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken die mensen alleen maar door de foto-topics van hier. Echt serieus. Ik had nog nooit van ze gehoord totdat ik hier op entertainment begon mee te kijken en lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Flatteuze en onflatteuze celebs en wannabe-celebs - 2
Alle reacties Link kopieren
Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizzzznizzzz
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:FlutterShyy schreef op 08 november 2015 @ 11:32:

Ik snap oprecht niet wat er leuk is aan die talentloze arrogante mensen.

Al is het wel een talent dat je gewoon echt niks kan en er toch rijk mee bent geworden.

Kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan hun programma? Ik heb er ooit 5 minuten van gekeken en ja kon er niets mee.Ze zijn slimme mensen iedereen praat over ze (media) op de een of andere manier blijven ze interessant.
Alle reacties Link kopieren
Wel/niet/bijna/schijnzwanger in showbizzland - 2
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:misschicken schreef op 08 november 2015 @ 11:33:

Flatteuze en onflatteuze celebs en wannabe-celebs - 2Thanks!
Alle reacties Link kopieren
quote:EmmaSwan86 schreef op 08 november 2015 @ 11:35:

[...]





Ze zijn slimme mensen iedereen praat over ze (media) op de een of andere manier blijven ze interessant.

Juist daarom geen eigen topic waard.

Succes ermee!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 08 november 2015 @ 11:35:

[...]



Juist daarom geen eigen topic waard.

Succes ermee!Bedankt voor de links
Ik vind ze fascinerend, op een ramptoerisme-achtige manier. Ik gun ze stuk voor stuk het beste, volgens mij zijn ze individueel nog best aardig ook. Maar idd: wat is hun talent anders dan media-aandacht genereren en daar geld mee verdienen?

Maar ik kijk dus, heb alle seizoenen van KUWTK gezien inclusief de spin-offs. Ben alleen nog niet helemaal bij met kijken van "I am Cait", wel opgenomen.
[quote]Bij_Zonder schreef op 08 november 2015 @ 12:30:

Ik vind ze fascinerend, op een ramptoerisme-achtige manier. Ik gun ze stuk voor stuk het beste, volgens mij zijn ze individueel nog best aardig ook. Maar idd: wat is hun talent anders dan media-aandacht genereren en daar geld mee verdienen?

Maar ik kijk dus, heb alle seizoenen van KUWTK gezien inclusief de spin-offs. Ben alleen nog niet helemaal bij met kijken van "I am Cait", wel opgenomen.[/quote





Haha ja ze hebben het gemaakt en het begin allemaal met een sextape.
Alle reacties Link kopieren
Die caitlyn speelt chris weg, wat een glamourvrouw is het ineens geworden, alleen het lopen gaat haar/hem (het) nog niet makkelijk af.
quote:toomuchdreams schreef op 08 november 2015 @ 12:59:

Die caitlyn speelt chris weg, wat een glamourvrouw is het ineens geworden, alleen het lopen gaat haar/hem (het) nog niet makkelijk af.De stem ook nog niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 08 november 2015 @ 11:35:

[...]



Juist daarom geen eigen topic waard.

Succes ermee!Juist! Slotje erop.
Alle reacties Link kopieren
Ooooooooh shit. Ik heb gereageerd, nu blijft dit topic in mijn lijst staan...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 08 november 2015 @ 12:30:

Ik vind ze fascinerend, op een ramptoerisme-achtige manier. .



dat heb ik dus ook. Man begrijpt er niks van dat ik dat kijk en twijfelt volgens mij aan mijn verstand



Jammer dat E niet meer in het zender pakket van Upc/Ziggo zit. Heb nu de laatste paar afleveringen gemist daardoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven