Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
Alle reacties Link kopieren
Met seizoen 1 van Lucifer ben ik nu klaar. Seizoen 2 spaar ik op, dan kan ik in één ruk doorkijken op het tempo dat ik wil. Wit: Ik ben wel benieuwd naar die moeder van Lucifer en Amenadiel (en de andere engelen, neem ik aan). Overigens vond ik het wel leuk, die scenes waarin ze aan anderen vertelden dat ze broers zijn. Vooral: I know, shocking, isn't it? He's much less handsome than I am.
Zijn de Murdoch Mysteries al voorbij gekomen? Vooruitstrevende Detective bij de politie, rond 1900, Canada, licht humoristische ondertoon.



Ik vind het erg leuk, seizoen 10 is nu begonnen dus meer dan genoeg om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Van The missing is ook een nieuw seizoen begonnen zie ik!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben klaar met Sons of anarchy dus tijd voor iets anders.

Heb wat behoefte aan iets minder agressief nu. Had op Netflix The good witch aangezet maar dat vond ik te zoet.

Nu Rebellion. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
En Rebellion boeit me ook niet nu. Ben te moe ervoor denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 15 oktober 2016 @ 23:30:

Vikings, s02e01 in het wit: Lagertha is mijn favo personage. Wát een ontzettende kloothommel die Ragnar zoals hij daar aan die tafel zat tussen Lagertha en Aslaug in.



Ik hoop dat Bjorn de beroemdste van zijn zonen wordt. Eerst vond ik 'm eigenlijk vooral een vervelend joch, met Malfoy-trekjes. "My father will hear about this." Ik hoor het 'm zo zeggen.

Nou, ik kan eindelijk je spoiler lezen, ik ben bij! Waar ben jij nu?

Ook ff mijn mening, ben nu bij aflevering 2 van 2: Lagertha is ook mijn favoriete personage, wat een tof en sterk wijf! Maar idd, wat een zooitje heeft ie er van gemaakt. Ik hoopte dat Lagertha misschien mee zou uitvaren en lekker mee zou vechten, samen met haar zoon. Die is nu toch ook wel op leeftijd, nu we vier jaar verder zijn. Maar goed, blijkbaar moet ik nog wat meer geduld hebben. Ik hoop wel dat ze snel weer terug komt.

Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy21 schreef op 22 oktober 2016 @ 22:06:

[...]



Nou, ik kan eindelijk je spoiler lezen, ik ben bij! Waar ben jij nu?

Ook ff mijn mening, ben nu bij aflevering 2 van 2: Lagertha is ook mijn favoriete personage, wat een tof en sterk wijf! Maar idd, wat een zooitje heeft ie er van gemaakt. Ik hoopte dat Lagertha misschien mee zou uitvaren en lekker mee zou vechten, samen met haar zoon. Die is nu toch ook wel op leeftijd, nu we vier jaar verder zijn. Maar goed, blijkbaar moet ik nog wat meer geduld hebben. Ik hoop wel dat ze snel weer terug komt.

Ik zit nu aan het begin van seizoen 3! Wit (geen spoiler voor jou): toch blijf ik Ragnar een leuk personage vinden, ondanks zijn achterlijke gedoe met Lagertha en Aslaug. Floki vind ik ook een leuk personage, Rollo ook (ondanks zijn afgunst t.o.v Ragnar.
vond dit seizoen van Ray Donovan echt tegenvallen, lijkt alsof het alleen maar slechter wordt. iemand die HTGM seizoen 3 volgt ? valt ook beetje tegen...
Alle reacties Link kopieren
Dat is volgens mij vaak zo in seizoen 3 heb ik het idee..
Alle reacties Link kopieren
Net begonnen met een nieuwe comedy ;the good place. Ik vind het wel leuk. Over een dame die dood is en in The good place zit maar daar misschien niet hoort.



Gisteren eerste aflevering van Vice principals gekeken, ook een comedy maar dat vond ik niks.
quote:dolfje schreef op 23 oktober 2016 @ 14:49:

Dat is volgens mij vaak zo in seizoen 3 heb ik het idee..niet altijd... AHS was leukste
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 23 oktober 2016 @ 01:37:

Ik zit nu aan het begin van seizoen 3!

Ik blijf even tegen je aan kletsen, want ik ken niemand die ook vikings kijkt

Ik ben klaar met seizoen 2. In het wit:

Siggy komt voor mij tot nu toe niet echt uit de verf, ik heb er niet zoveel mee. Ik ben helemaal blij dat Lagertha nu earl is en weet terug in het verhaal is. Stiekem hoop ik wel weer op een (nieuwe) liefde voor haar, lijkt me ook leuk voor het verhaal. Ben benieuwd wat er in seizoen drie gaat gebeuren, nu zowel de koning als die andere earl dood zijn. Tegen wie moeten ze nu vechten, behalve de Engelsen. Rolo vond ik eerst niets aan, maar die begin ik steeds leuker te vinden.





Nu ga ik even de nieuwste afleveringen van scorpion en lucifer kijken, ter afwisseling
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Leuk is dat, hè, als je iemand hebt om over een serie te praten.



Ik ben nu bij s03e04 (de spoilers komen mogelijk uit de laatste 4 afleveringen):

Who the F is die Harbard?! Rare vent is dat... Dat Siggy, Aslaug en Helga alle drie die visioenen en voorgevoelens hadden enzo. Bijzonder. Dat met die kinderen in dat net. En later Ragnars kinderen die er vandoor gingen en niet luisterden, waarna ze door het ijs zakten. En nu is Siggy dood. En Harbard keek daar zo apart bij. Weirdo. Ik vraag me of hij iets met de goden te maken heeft, zo laten ze het lijken.



En dan die Kalf! Lagertha heeft hem niet goed ingeschat. Neemt daar lekker de macht over, die eikel.



Ik snap niet dat Porunn per se het strijdveld op wilde, terwijl ze wist dat ze zwanger was. Niet alleen voor haarzelf en het kind een risico, maar ook voor Bjorn die haar natuurlijk wilde beschermen en voor alle anderen! Ik kan me best voorstellen dat Ragnar kwaad was, maar moest wel een beetje grinniken om zijn 'you let her...' tegen Bjorn. Uh hallo....hij zou toch moeten weten hoe het is om met een shield maiden te maken te hebben. Hij was getrouwd met Lagertha.



En prinses Kwenthrith is batshit crazy.



Floki wordt nog een probleem en Athelstan is ook lekker bezig met problemen veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vanavond met een nieuwe serie begonnen Goliath. Met Billy bob Thornton. Over een advocaat. Wel spannend!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 26 oktober 2016 @ 17:06:

Leuk is dat, hè, als je iemand hebt om over een serie te praten.

Ja heel leuk!



God, ja dat wordt weer vechten als Lagertha terug komt. Ik dacht al eerder, volgens mij zijn niet alle kinderen afgemaakt, dat gaat vast voor problemen zorgen, en ja hoor! Zelfs getrouwd met elkaar, dus nu zijn ze een sterke alliantie. Wat een sukkels (Bjorn heeft volgens mij die dochter laten gaan), zelfs ik begrijp dat je iedereen af moet maken.



Ik snap dat van Porunn wel, ze is nu een vrije vrouw en heeft keuzes, en ja ze kijkt op tegen Lagertha en wil dus vechten! Zeker nu ze zwanger is, volgende lente kan ze dan niet mee want dan heeft ze een baby. Komt vast weer helemaal goed met haar gezicht. Ik vind Bjorn ook wel een beetje een doetje, misschien komt het omdat hij nog echt iets jongensachtigs heeft en voor mij nog niet echt genoeg man is . En inderdaad, ik dacht ook al, Ragnar moet precies weten hoe het voelt, een vrouw met een eigen wil



Ik vind Athelstan wel leuk, maar nu gaat Floki die affaire van Athelstan en die schoondochter van de koning natuurlijk gebruiken om ruzie te trappen. Is hij gelijk van Athelstan af en zijn de Vikingen niet meer welkom in Engeland, ergo dan hoeft Floki niet meer in een christelijk land te zijn en niet meer bang te zijn voor een bekering. Ik vind het trouwens supervaag dat hij zo bang is voor zijn dochter. Dat snap ik niet helemaal.

En ik denk dat die gekke prinses een blijvertje is voorlopig, lekker impulsief dus dat zal voor voldoende problemen zorgen.



Ik zag Lagertha en die koning al lang aankomen, maar ik hoopte toch dat ze hem niet zou doen, want ik vind het een engerd. Ik ben heel blij dat ze niet voor hem blijft en dat het slechts een fling is.

Oja, en zou koningin Asslaug (ofzo, ben erg slechte met al hun namen) nu niet zwanger zij van die vreemde?

Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Klopt, maar Lagertha vocht na het krijgen van haar kinderen ook nog, dus wat dat betreft... Ze brengt echt iedereen in gevaar. Maar ik vind Porunn geloof ik gewoon een beetje irritant.



Die prinses was supercreepy met haar broertje en ik was echt verbaasd dat ze hem vergiftigd had.



Bij Floki vraag ik me inderdaad af wat zijn problemen nu precies zijn.
Alle reacties Link kopieren
Overmorgen begint Humans weer. Jippie.



Is er al iemand aan Aftermath begonnen? Heb de 1e 5 afleveringen wel gedownload, maar nog niet bekeken.

"Aftermath centers on couple Karen and Joshua Copeland and their children Dana, Brianna and Matt, who must battle for survival after civilization comes to an apocalyptic end, triggered by massive storms, meteor strikes, earthquakes and plague - and the rise of supernatural creatures."
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Humans!

Rectify is ook weer begonnen zag ik.



Met twee nieuwe comedys begonnen deze week:

The good place, ok.

Odd mom out. Ik vind dat heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarcastaballcoach schreef op 28 oktober 2016 @ 17:11:

Overmorgen begint Humans weer. Jippie.



Is er al iemand aan Aftermath begonnen? Heb de 1e 5 afleveringen wel gedownload, maar nog niet bekeken.

"Aftermath centers on couple Karen and Joshua Copeland and their children Dana, Brianna and Matt, who must battle for survival after civilization comes to an apocalyptic end, triggered by massive storms, meteor strikes, earthquakes and plague - and the rise of supernatural creatures."Nog nooit van gehoord, maar klinkt wel als een serie die ik zou willen proberen. Ben je inmiddels al begonnen?
Alle reacties Link kopieren
Klaar met Vikings, nu wachten tot 30 november op nieuwe afleveringen

Vroeger vond ik Travis Fimmel echt een mooi boy, maar hij wordt met elke aflevering enger en vager. Ik heb net maar snel een oude film met hem gedownload, om dat idee weer terug te krijgen



Ik heb ook dead of summer gekeken, best aardig om tussendoor weg te kijken.

Nu ga ik denk ik aan The good place beginnen.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Liadan schreef op 01 november 2016 @ 15:09:

[...]





Nog nooit van gehoord, maar klinkt wel als een serie die ik zou willen proberen. Ben je inmiddels al begonnen?

+1



Dus nu Rectify en Aftermath op mijn lijstje
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy21 schreef op 02 november 2016 @ 18:18:

Klaar met Vikings, nu wachten tot 30 november op nieuwe afleveringen

Vroeger vond ik Travis Fimmel echt een mooi boy, maar hij wordt met elke aflevering enger en vager. Ik heb net maar snel een oude film met hem gedownload, om dat idee weer terug te krijgen





Ik ben inmiddels klaar met seizoen 3, maar ik twijfel of ik doorkijk of liever wacht totdat seizoen 4 compleet is.



Ik ben nog niet helemaal zover als jij dus, maar ik vind Ragnar inderdaad best een klein beetje knetter. Daarnaast was het mij ook op gevallen dat Travis Fimmel er ineens een stuk ouder uitziet (nou zijn we natuurlijk ook een aantal jaar verder IRL). Ik dacht eerst dat ze dat met make-up deden of zo, maar bij de andere personages heb ik niet hetzelfde idee.
Ben net begonnen aan love child. Australische drama serie over het gedwongen adoptie programma, setting is de jaren 70. Erg veelbelovend
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op vakantie dus het serie kijken ligt even stil bij mij. Zondag komen we thuis en dan staat er, afhankelijk van hoe erg de jetlag is, van alles op het programma. Gilmore Girls en the walking dead sowieso. Gelukkig ben ik volgende week nog een paar dagen vrij

Van de week hier wel de eerste aflevering van The crown gezien dat vond ik mooi maar man boeide het niet.

Oh en we hebben wel het tweede seizoen van Zwarte tulp gekeken.

Hier in de VS staat friends trouwens wel op Netflix of is dat in NL inmiddels ook zo?
Alle reacties Link kopieren
ik ben nu bij seizoen 2 van the good wife...



Erger me dood aan Cary, en dat hele kat en muisspel van Kalinda & Blake
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven