Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!




Kleine wereld



En hier mogen we tenminste spoileren in het wit zonder rekening te moeten houden met aangepaste scherm instellingen
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 23 mei 2016 @ 23:04:

Op de laatste pagina zie ik alleen Starshine, dolfje en jou.





Ik ben toch maar weer met Modern family begonnen.
MF is gewoon superleuk. Lekker droge humor en Phil is wel irritant, maar ik hou ook enorm van hem.

En de interactie tussen Cam en Mitch. Heerlijk



Eigenlijk zijn alle personages me even lief. Minispoiler (niet heel shocking hoor, eigenlijk kun je het gewoon lezen: Zelfs Lily, terwijl ik kinderen in series meestal vervelend vind. Ja er komt op een gegeven moment een kind bij dus.
Alle reacties Link kopieren
Cam en Mitch vind en vond ik al leuk maar die Phil grrrr maar goed ik kan nu weer even vooruit want ben bij aflevering 1 begonnen en net 2 gezien het is dat ik zo weg moet en straks echt wel wat moet gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry er ging wat fout ik wilde alleen de de spoilers lezen!!
MF geweldig! Kan ik blijven kijken
tvp
Sorry geen spoilers te melden. Kom alleen even buurten



Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 25 mei 2016 @ 17:05:

MF geweldig! Kan ik blijven kijken Ik vind het nu leuker dan de eerste keer jaren geleden. Ben nu bij aflevering 11 van seizoen 1.
Ik ben MF pas sinds vorig jaar aan het kijken. Gewoon eens geprobeerd op Netflix en gelijk achter elkaar door gekeken
Alle reacties Link kopieren
Modern Family vind ik ook leuk om te kijken. Ik vind Cam en Mitch het leukst.
Alle reacties Link kopieren
Lijstje met shows die van de buis gehaald zijn (of worden):



ABC

Agent Carter

The Astronaut Wives Club

Castle

The Family

Galavant

The Muppets

Rookie Blue

The Whispers

Nashville

Of Kings and Prophets

Wicked City



CBS

Angel From Hell

CSI: Cyber

Extant

The Good Wife

Limitless

Mike and Molly

Person of Interest

Rush Hour

Supergirl (moving to the CW)

Under the Dome



FOX

American Idol

Bordertown

Cooper Barrett's Guide to Surviving Life

Grandfathered

The Grinder

Knock Knock Live

Minority Report

Second Chance



NBC

Crowded

Game of Silence

Hannibal

Heartbeat

Mr. Robinson

Mysteries of Laura

Best Time Ever With Neil Patrick Harris

Heroes Reborn

Telenovela

Undateable



The CW

America's Next Top Model (moving to VH1)

Beauty and the Beast

Containment
Alle reacties Link kopieren
Rookie blue vond ik ook een leuke serie.
ik volg momenteel Mr Selfridge heerlijke serie die mode al erger ik me soms dood aan "Miss" kitty Hawkins die stem



wel leuk dat Victor en Agness gaan trouwen, ze passen zo goed bij elkaar



alleen die Delphine vertrouw ik voor geen cent hoop dat Rose haar door krijgt maar denk het niet ze is veel te naïef



volgde eerst ook nog ONUAT en Scandel maar heb al een tijd niet meer gekeken schandalig kan me op de een of andere manier er niet toe zetten om Scandel te kijken erger me dood aan Fitz en Olivia.



Outlander moet ook nog gaan checken
dubbel
Ik wil eigenlijk vanavond de laatste 3 afleveringen kijken van Bloodline maar ik moet morgen erg vroeg op dus weet niet of ik t ga redden.



Maar sowieso dit weekend het nieuwe seizoen van Bloodline bingewatchen
Ik heb er weer een nieuwe favoriete serie bij geloof ik. Gisteren de eerste aflevering gezien en als het niveau blijft zoals deze aflevering dan... geweldig! Ook afgeleid van Comics trouwens.



Preacher



Hier de wiki waar in staat beschreven waar het zo'n beetje over gaat (geen idee of de tv-series precies het verhaal zal volgen).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Preacher



En hier de comics

http://readcomiconline.to/Comic/Preacher
Ohh dat ziet er idd niet verkeerd uit! Dank voor de tip tattou
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel als iets waar ik naar zou kijken, dus die slinger ik ook op mijn neverending watchlist.
zo'n lijst heb ik ook



Vanavond ga ik de laatste 3 afleveringen van seizoen 1 van Bloodline kijken (was ik gisteren niet aan toegekomen). En dan ga ik dit weekend seizoen 2 bingewatchen of misschien Bates Motel afkijken
Alle reacties Link kopieren
Als er de komende 5 jaar geen nieuwe series of nieuwe seizoenen van bestaande series zouden worden gemaakt hoef ik me nog niet te vervelen.




Wat ik veel heb zijn series die ik nog moet afkijken. Dan komt er een serie op bijvoorbeeld netflix en dan wil ik eerst die kijken en dan blijven andere series liggen.

Dat is soms ook t nadeel als netflix het hele seizoen in een keer erop zet, dan wil ik t ook achter elkaar door kijken.



Wat dat betreft is t soms fijner als ze 1 aflevering per week plaatsen zoals nu met penny Dreadful l
quote:Liadan schreef op 27 mei 2016 @ 17:02:

Klinkt wel als iets waar ik naar zou kijken, dus die slinger ik ook op mijn neverending watchlist.Ik heb 'm vandaag nog een keer gekeken. Als ik iets 2 keer (of meer, TWD kuchkuch) kijk dan zegt dat (voor mij iig) wel iets.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 27 mei 2016 @ 17:35:





Wat ik veel heb zijn series die ik nog moet afkijken. Dan komt er een serie op bijvoorbeeld netflix en dan wil ik eerst die kijken en dan blijven andere series liggen.

Dat is soms ook t nadeel als netflix het hele seizoen in een keer erop zet, dan wil ik t ook achter elkaar door kijken.



Wat dat betreft is t soms fijner als ze 1 aflevering per week plaatsen zoals nu met penny Dreadful l



dat heb ik dus ook, ben nu helemaal verslaafd aan Mr Selfrigde, Penny Dreadful volg ik ook, eerst vond ik het wel iritant steeds maar 1 aflevering maar je hebt gelijk het is wel beter houd het ook spannend .

Vind Eva Green trouwens geweldig in Penny
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 27 mei 2016 @ 17:24:

Als er de komende 5 jaar geen nieuwe series of nieuwe seizoenen van bestaande series zouden worden gemaakt hoef ik me nog niet te vervelen. Volgens mij is dat bij mij ook wel zo en dan ben ik nog wel bij veel series bij..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven