Log nu in om te reageren
  1. quote:
    dolfje schreef op 19 maart 2017 @ 14:40:
    Afgelopen jaar in het vliegtuig terug van vakantie heb ik de eerste 4 afleveringen van GOT van seizoen 1 nog eens bekeken, ik merkte dat ik wel heel veel vergeten was.

Die is goed blijven hangen bij mij. Die is ook herhaald, maar 2 afleveringen achter elkaar is ook veel.
    Per "continent" of werelddeel met elk eigen kenmerken maakt de afzonderlijke verhaallijnen nog wel herkenbaar.
    Heel knap om na zoveel seizoenen de aandacht te kunnen vast houden.
    Ik ben blij dat ik het nu gedoseerd terug kan kijken. Er zit echt zoveel verhaal in.
    Ook zijn een paar acteurs vervangen en zit er familie in die er veel op elkaar lijken.

(Ik zie nu een stukje waarbij ik me al afvroeg of ik dat fout had onthouden, maar is wel een stukje vergeten. Pip is back in place en gefopt.) Is vaag om niet te spoilen.

In café hoef ik ook niet met iedereen te praten. Goede voornemen = elk uur. Ga even aan zelfreflexment doen. Soort van APK. :)
  2. quote:
    MarindaH schreef op 16 maart 2017 @ 08:29:
    Ik ben nav dit topic This Is Us gaan kijken, nu bij afl 3. Vind het nu al mooie serie!

Hij is fijn hè?
    Heb ervan genoten.

I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  3. Weet iemand waar ik Ugly Betty zou kunnen kijken, gratis?
  4. watchseries.
    Even googlen want ik weet niet of ik linkjes mag geven.
    Volgens mij is het wel legaal.

I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  5. quote:
    Knuffelheks schreef op 19 maart 2017 @ 16:07:
    watchseries.
    Even googlen want ik weet niet of ik linkjes mag geven.
    Volgens mij is het wel legaal.
    Daar stream ik ook alles mee/bij! Ik heb wel een add blocker, want soms kunnen er nogal veel reclames oppoppen.

Why wait any longer for the world to begin? You can have your cake and eat it too
  6. quote:
    dolfje schreef op 18 maart 2017 @ 08:40:
    Dacht Riverdale te kijken maar dat ligt een week of wat stil.
    Nou ja heb nog series genoeg :-d
    Volgens de app die ik daarvoor heb, komt de volgende aflevering van Riverdale pas op 31 maart. Nog 12 dagen wachten dus.
  7. We zijn bijna aan het einde van seizoen 5 van The good wife. Had wat er in dit seizoen gebeurde dus totaal niet verwacht!
  8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. Ben even gestopt met de good wife maar ga denk ik weer beginnen, kijk nu Jane the virgin wel erg voorspelbaar maar ik lig iedere aflevering in een deuk
    Rouge__ wijzigde dit bericht op 21-03-2017 22:58 met 26%

Relax we're all crazy, it's not a competition
  10. Jane the virgin vond ik het eerste seizoen wel leuk van maar daarna werd het me te over the top.

Chicago fire, pd en med zijn leuk maar de nieuwste aanwinst Justice valt wat tegen.
  11. Ik heb OJ nu t/m afl. 6 gekeken. Daar moet je wel de aandacht bij houden en af en toe op wikipedia (de eng. versie) lezen op bepaalde personen.

Ik vind John Travolta wel lijken op: [afbeelding] (geleend uit topic married at first sight)

De rechter (chinees als ik me niet vergis) liet een fanfoto van Arsenio Hall zien aan de vader van ?. Dat kon ik even niet plaatsen.
    Maar ze hebben er echt werk van gemaakt om zo goed mogelijk te laten lijken.

In café hoef ik ook niet met iedereen te praten. Goede voornemen = elk uur. Ga even aan zelfreflexment doen. Soort van APK. :)
  12. quote:
    dolfje schreef op 21 maart 2017 @ 22:10:
    We zijn bijna aan het einde van seizoen 5 van The good wife. Had wat er in dit seizoen gebeurde dus totaal niet verwacht!

Ooooo wat heb ik genoten van die serie...!

Ik hang weer achter de nieuwe afleveringen van Designated Survivor op Netflix.

Such fun!
  13. Ik ben gestopt met Designated survivor. Het begon heel spannend vond ik maar het werd me teveel gepraat en te politiek.
  14. hmm hoe leuk ik Jane the virgin ook vind... iriteer ik me wel dood aan Rafeal en Jane samen :censored:

Relax we're all crazy, it's not a competition
  15. https://www.npo.nl/koot-e ... /25-03-2017/VPWON_1272507

Dit moet uit de jaren 80 zijn Ik geloof dat het een serie is.
    Het lijkt een voorloper van alle realityshows. Leuk jasje gemaakt van ....Roy Donders zou er jaloers op zijn. :)

16. Ik ben inmiddels helemaal bij met Grimm :'-( Ik vind het erg vermakelijk en nog steeds is het verhaal boeiend genoeg en elke aflevering anders. Meestal gaan afleveringen teveel op elkaar lijken in langlopende series (inmiddels afgehaakt bij NCIS, elementary en Sleepy hollow hierdoor) en ik vind de combi fantasy en detective geslaagd.
    Nu moet ik weer een andere serie zoeken met veel seizoenen die ik kan bingewatchen :-p
    Roxy21 wijzigde dit bericht op 02-04-2017 23:31 met 52%

Why wait any longer for the world to begin? You can have your cake and eat it too
  17. Ik kijk heel af en toe naar een aflevering van Father Brown op BBC First.
    Knap dat ze toch wat variatie weten te bedenken. Kleding en gebouwen en auto's is leuk gedaan. Is een beetje een "Old timer" serie zonder aansluitend verhaal.
    Maar ik kijk ze niet allemaal. Het zijn losse afleveringen. Is een beetje een Lingo bak. Simpel verhaal met leuke aankleding.

O, en de fanmail die de rechter van OJ Simpson kreeg. Die kan ik ondertussen plaatsen na een stukje op de Engelse wikipedia gelezen te hebben.
    Het is allemaal gebaseerd op ware gebeurtenissen. De rol en de belasting van de jury is ook prima in beeld gebracht. Is een beetje vergelijkbaar met de allereerste Big Brother in 1999. Het zou me niet verbazen als het concept idee is ontstaan uit die gebeurtenissen daar. De insteek van de deelnemers is anders.
    Als je serie gaat kijken dan weet je wat ik bedoel. Ik vind het een goede serie.
    Het verklaart zoveel over op dit moment actuele discussie en twistpunten op Social Media. Het is echt typisch Amerikaans wat daar gebeurde.
    Vanavond aflevering 9 en 10 op SBS9. (Gelukkig kan ik ze ook via tot 7 dagen terug incl. reclame terug kijken.)
    Pumps_italiaans wijzigde dit bericht op 03-04-2017 15:14 met 60%

18. heeft iemand al de netflix serie
    13 Reasons Why afgekeken ?

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
  19. Nee nog niet aan begonnen.
  20. quote:
    mamsvan schreef op 05 april 2017 @ 23:13:
    heeft iemand al de netflix serie
    13 Reasons Why afgekeken ?
    In het netflix topic zijn veel mensen er lyrisch over

21. Ik kijk nu 13 reasons, vind het wel goed.
  22. Seizoen 7 van The good wife vind ik toch wel minder tot nu toe, denk dat het goed is dat het afgelopen is.

Nieuwe buren zijn we ook mee begonnen, wel leuk maar niet geweldig of zo.
  23. Klaar met 13 reasons. Goed! Las ergens dat er een tweede seizoen zou komen.
  24. Net de voorlaatste aflevering van Outsiders gezien, kijk denk ik zondag de laatste. Toch best wel weer spannend.
    Verder moeten we nog twee afleveringen van Nieuwe Buren(seizoen 2) op zich vind ik het best leuk maar ik erger me nogal aan Bracha :-d
  25. Ik ben inmiddels begonnen aan het derde seizoen van broadchurch en ik kijk nu ook naar emerald city (gebaseerd op wizzard of oz, maar dan in fantasy serie jasje gegoten).
    Ik heb eergisteren outsiders toegevoegd aan m'n lijst om te kijken, maar ik was nog niet helemaal om. Toch maar wel aan beginnen, zo te lezen?

26. Ja ik vind Outsiders wel boeiend.
    Broadchurch vond ik geweldig!