Entertainment alle pijlers

Het voetbal kletstopic! Iedereen welkom!

31-03-2013 15:20 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag allemaal.



Omdat ik iemand anders topic zat te vervuilen met mijn voetbal geklets hier maar een apart voetbal topic.

Voor de fans van elke club. Gewoon omdat ik nooit met iemand over voetbal kan praten omdat niemand die ik ken er van houd behalve ik.

Van welke club ben jij fan? Wat is je favoriete speler.

Ga je wel eens naar een stadion?

Zelf ben ik een Real Madrid fan die 20 april naar een wedstrijd gaat voor het eerst in Madrid zelf.

Mijn favoriete speler is Iker Casillas en op de tweede plek Sergio Ramos.

Het lijkt me gezellig om een topic te hebben waarin er gewoon leuk gekletst kan worden over voetbal.



Hier vast een leuk plaatje om in de stemming te komen:

Alle reacties Link kopieren
Ha leuk, een voetbaltopic!

Ik sta op het punt bij ouders te gaan eten dus ik meld me later!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Hey Bellatrix, gezellig.

Als ik het me goed herinner ben jij voor PSV toch? dat is ook mijn favoriete Nederlandse ploeg, samen met Feyenoord.

Veel plezier bij je ouders!
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahhahahahhhhahahah. Dus wel way!! Hahahha



Ik hoop dat de Barcelona fan's ons niet gaan afmaken. :-S



Hala Madrid!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik dan hier even opmerken dat ik verschrikkelijk baal, dat Heerenveen ineens " on a roll" is? Normaal heeft Heerenveen mijn sympathie, maar nu het Feyenoord punten heeft gekost, baaaaal ik wel. En het is hun eigen schuld, hoor. Feyenoord was niet best.... Zuur vind ik het wel.

Ben nog nooit in een stadion geweest, voor een wedstrijd. Wil ik overigens wel.

Ik zei laatst tegen mijn vriend dat het best tof zou zijn om gewoon even voor een wedstrijd naar Brazilië af te reizen. Maar we kwamen snel tot de conclusie dat we daar de centen niet voor hebben.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Laat die Barca fans maar komen!

Je hebt gelijk over Ronaldo trouwens. Hij is zeker gegroeid en volwassen geworden.

Maar ik heb hem op Facebook en moet zeggen dat ik moe word van zijn zelfverheerlijking, hij heeft het alleen maar over hoe leuk hij wel niet is, hoeveel likes hij kan scoren.

Dat Messi stom is en hij leuker en beter.

Ik vond hem leuker toen ik hem alleen nog op tv zag.

Ronaldo is vergeten hoe hij nederig moet zijn. Maar dat was hij als klein jochie al niet.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej een voetbaltopic!



Ik ben voor PSV. Ik heb net de wedstrijd gezien tegen Roda, wat slecht zeg! En jammer dat we waarschijnlijk geen kampioen meer kunnen worden. Favo spelers: Lens en Toivonen.



Buitenlandse club: niet perse, maar ik houd erg van engels en duits voetbal!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben persoonlijk trouwens meer voor Ronaldo dan Messi. Ik heb die docu over hem gezien en ik was toch wel onder de indruk!
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkertje01 schreef op 31 maart 2013 @ 15:32:

Mag ik dan hier even opmerken dat ik verschrikkelijk baal, dat Heerenveen ineens " on a roll" is? Normaal heeft Heerenveen mijn sympathie, maar nu het Feyenoord punten heeft gekost, baaaaal ik wel. En het is hun eigen schuld, hoor. Feyenoord was niet best.... Zuur vind ik het wel.

Ben nog nooit in een stadion geweest, voor een wedstrijd. Wil ik overigens wel.

Ik zei laatst tegen mijn vriend dat het best tof zou zijn om gewoon even voor een wedstrijd naar Brazilië af te reizen. Maar we kwamen snel tot de conclusie dat we daar de centen niet voor hebben.



Dat is wel heel cool een wedstrijd kijken in Brazilie. Heb ik gedaan toen ik er was op groepsreis 3 jaar terug.

In Rio in het stadion naar Fluminese gekeken. Was echt super gaaf.

Ga anders naar Spanje met je vriend, dat is een stuk goedkoper.

Ik heb 300 betaald voor een weekendje Madrid, met wedstrijd erbij.

Natuurlijk mag je balen van Feyenoord, ik doe met je mee.

Ik wil graag dat Feyenoord kampioen word dit jaar.

Ze hebben een enorme groei meegemaakt en ik ben echt trots op ze.

Hier in dit topic mag gebaald worden en gejuicht!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je er bent Rebel.

Ik vind Toivonen ook erg goed, als hij niet geblesseerd geraakt zou zijn denk ik dat PSV betere kansen had gehad op het kampioenschap.

Engels voetbal vind ik ook geweldig! Ben jaren Liverpool fan geweest.

Ik moet uitleggen dat ik van meerdere clubs fan ben, en van vele fan ben geweest. Ben nogal opportunistisch met voetbal. Ik kies niet echt een club voor het leven.

Al moet ik zeggen dat ik Casillas al zijn hele carriere volg en daarmee ook Madrid.



Ik vind Ronaldo ook een meer complete speler dan Messi. Messi scoort misschien meer maar ik vind dat je aan Ronaldo meer hebt. Hij heeft meer kanten.
Alle reacties Link kopieren
Mamma mia!! Ik ben voor Ajax in de Nederlandse competitie!

Maar we kunnen zeker wel deze kleinigheid overbruggen!



:-D
Alle reacties Link kopieren
Rogue, ik had ook zo gehoopt dat Feyenoord kampioen zou worden.

Wat tof dat je dat gedaan hebt, in Rio. Spanje is een goeie. Dat is inderdaad meer onze prijsklasse. Ik zou trouwens ook zo naar Sparta kunnen. Dan heb ik in ieder geval de sfeer van een stadion eens meegemaakt. Staat nog op mijn lijstje van dingen die ik ooit gedaan wil hebben.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben t helemaal met je eens Rogue!



Ik kijk ook naar meerdere clubs en spelers. Zo vind ik Ribery "scareface" een errrrug goede voetballer. Heb ook meerdere voetbalshirts om in te hockeyen, o.a. Een van Ribery.



Ik denk ook dat als Toivonen niet geblesseerd was geweest, we nog steeds 1e hadden gestaan. Hij controleert, brengt rust in het spel en is een goede "leider", samen met Strootman en van Bommel. Gelukkig is voetbal maar een spelletje haha!
Alle reacties Link kopieren
Even over de loooks;



Overigens had ik vroeger, toen ik 16 was, een poster van de oh zo knappe Ronaldo op mn kamer hangen. Is trouwens nog maar 4 jaar geleden maar toch haha. Wil toch echt niet naar Messi kijken als ik wakker word. Doe dan toch maar Ronaldo.



Pelle is trouwens ook een knapperd!
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkertje01 schreef op 31 maart 2013 @ 15:42:

Rogue, ik had ook zo gehoopt dat Feyenoord kampioen zou worden.

Wat tof dat je dat gedaan hebt, in Rio. Spanje is een goeie. Dat is inderdaad meer onze prijsklasse. Ik zou trouwens ook zo naar Sparta kunnen. Dan heb ik in ieder geval de sfeer van een stadion eens meegemaakt. Staat nog op mijn lijstje van dingen die ik ooit gedaan wil hebben.



Ik zal wel laten weten hoe het was in Santiago De Bernabeu.

Heb een prachtige plek in het stadion, recht achter het doel, helemaal beneden. Dus kan oogcontact maken met Iker Casillas als hij speelt.

Wat ik wel hoop. Volg hem al zo lang, voor hem en Ramos kom ik naar het stadion.

De sfeer in Rio was geweldig! Ook ben ik eens in de Kuip geweest en daar is de sfeer echt uniek, de beste sfeer die ik ooit ergens meegemaakt heb.

Het is nog niet over voor Feyenoord. Ze kunnen nog altijd kampioen worden, niks is onmogelijk in deze competitie.



Enne ook Ajax fans zijn welkom hier!

Pelle is idd knap Rebel.

Maar persoonlijk was ik op mijn 13e al strontverliefd op Iker Casillas en dat is nu wel over maar blijf een zwak voor hem houden.

Ben hem gaan volgen vanwege zijn talent trouwens.

Verder is Sergio Ramos erg knap vind ik. Ronaldo heb ik het niet zo op qua uiterlijk. Maar Toivonen zou ik niet uit mijn bed trappen.

Messi heeft ook niets speciaals. Hij is goed maar hij blijft niet hangen qua uitstraling vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ramos vind ik ook een leukerd! Ronaldo is een beetje afgezwakt omdat hij zo arrogant is geworden. En Messi is gewoon een saaie doos.



Er is ook nog een speler van Spanje heel erg knap, geen idee hoe hij heet maar hij was nummer 21 of 22. Tijdens het EK keek ik dus elke wedstrijd van Spanje.



Casillas is wel schattig in die Reclame van Head and Schoulders!



Zijn er nog meer knapperds die ik nog niet ken?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hier een Ajacied Getrouwd met een PSV-fan, dat dan weer wel ;) Ik ga regelmatig met een vriendin naar wedstrijden. Haar vent is voor Feyenoord, dus we krijgen ze allebei niet de ArenA in.



En als Ajax er Europees uit ligt ben ik voor Man U. En in Spaans verband voor Barca... Ben in Camp Nou en Bernabeu geweest voor rondleidingen, was echt super. In Bernabeu kan je dan ook op de bank zitten en door de spelerstunnel lopen, echt ZO tof!



Bij Real vind ik Ozil altijd leuk om te zien spelen. Aan Ronaldo heb ik een grafhekel, maar das waarschijnlijk omdat ie zo goed is ;)



Qua uiterlijk was ik vroegah helemaal gek van Dani. Nu zou dat echt niet mee zo zijn, maar toen, wow, wat was dat mijn held...
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Rebel is hem?

Alle reacties Link kopieren
wat is er te zeggen over voetbal. Net zoveel als over The Voice denk ik; iemand toont zijn kunstje en men mag kijken, klappen, bekritiseren. Ik ga toch liever koken.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Alles op zijn tijd Riony! :-) Ik houd ook van koken, fietsen (sport), lezen, wandelen...



Forummen?
Alle reacties Link kopieren
Ikhierhuh, jaaaa ! Knappie. Die oooogen
Alle reacties Link kopieren
quote:rebel- schreef op 31 maart 2013 @ 16:03:

Ramos vind ik ook een leukerd! Ronaldo is een beetje afgezwakt omdat hij zo arrogant is geworden. En Messi is gewoon een saaie doos.



Er is ook nog een speler van Spanje heel erg knap, geen idee hoe hij heet maar hij was nummer 21 of 22. Tijdens het EK keek ik dus elke wedstrijd van Spanje.



Casillas is wel schattig in die Reclame van Head and Schoulders!



Zijn er nog meer knapperds die ik nog niet ken?



Silva heet die nummer 21. Even opgezocht op een youtube filmpje. Ken hem verder niet.

Ik vind die Head and Shoulders reclame juist om te huilen.

Vind het erg om naar te kijken en moet er iedere keer van lachen en ik schaam me ook wel een beetje.

Verder Ronaldo was als kind al arrogant hoor.

Toen hij net begon op zijn 12e zei hij al tegen zijn oudere ploeggenoten: wie ben jij dan wel. Of dat doe ik lekker niet want ik ben daar te goed voor.

Staat in het boek wat ik over hem gelezen heb.

Ga even nadenken over de rest van de knappe voetballers. Veel meiden vinden Fernando Torres knap.

Zelf heb ik daar niets mee.



Even een linkje naar een lekker Ramos filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=_-uk8vP0KjE

Verder vind ik Gerrard altijd een heerlijke speler, maar niet qua uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sannennas schreef op 31 maart 2013 @ 16:11:

Hier een Ajacied Getrouwd met een PSV-fan, dat dan weer wel ;) Ik ga regelmatig met een vriendin naar wedstrijden. Haar vent is voor Feyenoord, dus we krijgen ze allebei niet de ArenA in.



En als Ajax er Europees uit ligt ben ik voor Man U. En in Spaans verband voor Barca... Ben in Camp Nou en Bernabeu geweest voor rondleidingen, was echt super. In Bernabeu kan je dan ook op de bank zitten en door de spelerstunnel lopen, echt ZO tof!



Bij Real vind ik Ozil altijd leuk om te zien spelen. Aan Ronaldo heb ik een grafhekel, maar das waarschijnlijk omdat ie zo goed is ;)



Qua uiterlijk was ik vroegah helemaal gek van Dani. Nu zou dat echt niet mee zo zijn, maar toen, wow, wat was dat mijn held...



Ozil is idd een leuke speler, vind hem erg goed.

Kan wel snappen dat mensen voor Ajax zijn hoor.

Wat is je favoriete Ajax Speler?

Oh trouwens dames ik vind Higuain ook wel lekker van Real.
Alle reacties Link kopieren
quote:rebel- schreef op 31 maart 2013 @ 16:18:

Ikhierhuh, jaaaa ! Knappie. Die oooogenJ. Navas uit Sevilla! Nummer 22 met de Spaanse team.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven