Entertainment alle pijlers

Het voetbal kletstopic! Iedereen welkom!

31-03-2013 15:20 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag allemaal.



Omdat ik iemand anders topic zat te vervuilen met mijn voetbal geklets hier maar een apart voetbal topic.

Voor de fans van elke club. Gewoon omdat ik nooit met iemand over voetbal kan praten omdat niemand die ik ken er van houd behalve ik.

Van welke club ben jij fan? Wat is je favoriete speler.

Ga je wel eens naar een stadion?

Zelf ben ik een Real Madrid fan die 20 april naar een wedstrijd gaat voor het eerst in Madrid zelf.

Mijn favoriete speler is Iker Casillas en op de tweede plek Sergio Ramos.

Het lijkt me gezellig om een topic te hebben waarin er gewoon leuk gekletst kan worden over voetbal.



Hier vast een leuk plaatje om in de stemming te komen:

Alle reacties Link kopieren
quote:RionyRiony schreef op 31 maart 2013 @ 16:15:

wat is er te zeggen over voetbal. Net zoveel als over The Voice denk ik; iemand toont zijn kunstje en men mag kijken, klappen, bekritiseren. Ik ga toch liever koken.



Ik zou zeggen open een kook topic.



Trouwens Real heeft de beste nieuwe jonge verdediger in huis

Raphael Varane. 19 jaar oud.

Half seizoen gespeeld en nu al enorm goed.

die jongen brengt het woord verdedigen terug naar de velden.

Wat een held!

http://www.youtube.com/watch?v=p4hN3PWKUOs
Alle reacties Link kopieren
Ja Verane doet heel goed, zullen we nog lang mogen zien aangezien zijn leeftijd.



Voor mij is wel een beetje te jong jammer genoeg. :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier een psv fan... Al heeeeeel erg lang

Vaak wedstrijden en trainingen bezocht.

Verschillende favorieten gehad; Petrovic, arthur numan, gomes en alex en nu toivonen.

Heb 2 jaar terug een meet&greet gewonnen met toivonen.



Sinds ik in Parijs woon ga ik ook regelmatig naar wedstrijden van psg of naar het nationale team van Frankrijk
Alle reacties Link kopieren
Haha ik bedoelde ook qua talent dat hij goed is, niet qua knapheid. Hij is niet echt knap.

Maar wel een enorm talent.

Verder vind ik Fabregas van Barca wel leuk om te zien, maar vind hem altijd een beetje nare trekjes hebben.

Vroeger toen Henry nog bij Arsenal zat was ik gek op hem.

Hij was ook zo enorm goed.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Gomes, wat een heerlijke vent is dat toch.

Heb hem wel eens ontmoet op Schiphol toen ik daar werkte.

Was helemaal weg van hem toen hij bij PSV keepte.

Mis hem nog steeds.

Ook spelers als Farfan en Kezman zijn een gemis.

Jan Vennegoor of Hesselink vond ik altijd wel een lekker ding, lekker groot, beetje rauw dauwer, heerlijke vent.
Alle reacties Link kopieren
Disney, van Alex en Gomes was ik ook echt fan. Alex 'het kanon' heette hij toch?



Kezman .. Dat is een oude! Soms google ik hem nog even om te kijken hoe t met m gaat. Ik was erg jong toen hij bij PSV speelde maar ik vond zijn naam zo leuk haha. Daarom heb ik hem onthouden.



Ik stond onder de douche net en ik wist zijn naam, inderdaad Jesus Navas!



Als 16jarig meisje maakt het je niet heel erg uit hoe arrogant hij is haha, vond Ronaldo toen gewoon onwijs lekker.



Maar door die head and shoulders reclame krijgt casillas wel meer aanzien/aandacht, valt hij weer meer op! Vind ik leuk voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar het gekke is dat Iker helemaal niet van media aandacht houd. Dus waarom dan zo'n reclame doen? Voor het geld hoeft hij het ook niet te doen.

Hij is er zo een die zijn prive leven graag gescheiden houd van werk, hij houd niet van alle aandacht en is een nederige man.

Ik snap niks van die reclame. Druist voor mijn gevoel in tegen zijn karakter.

Kezman vond ik helemaal geweldig toen ik jong was. Leuke vent ook.

Alex had als bijnaam de Tank. Geweldige speler.

Kijken jullie ook VI en Studio Voetbal?

Ik vind VI nog amper serieus te nemen, ze hebben het steeds minder over voetbal en ze bespreken niks nuttigs.



Het Nederlands Elftal volg ik trouwens niet, ben daar ook niet voor. Mensen vinden dat vreemd maar ik heb niks met gastjes als Sneijder, Van der vaart en Robben. Vind Robben de meest vreselijke speler die er is.

Dus ja ik kan niet juichen voor Oranje omdat ik Nederlander ben. Heb ook Spaans bloed en juich dus altijd vrolijk voor Spanje.
Alle reacties Link kopieren
Rogue, ben t alweer helemaal eens met jou.



Oranje is net niks. Robben, schneijder etc.bahbah.



Leuk dat je casillas zo goed 'kent'. Je interesse ligt echt bij hem! Vind ik tof.



Ik kijk soms VI. Maar ik snap de grapjes nooit. Altijd dat gezeik over Manolev en elkaar half slaan etc. Houd ik niet zo van. En die derksen moet eens douchen en naar de kapper gaan, vieze vent. Studievoetbal probeer ik wel regeltig te kijken. Zij hebben soms goede analyses!
Alle reacties Link kopieren
Kijken jullie ook VI en Studio Voetbal?

Ik vind VI nog amper serieus te nemen, ze hebben het steeds minder over voetbal en ze bespreken niks nuttigs.



Hier erger me een ongeluk! Ze rodelen meer over de speler privé leven en zijn vrouwen dan over voetbal praten.



Ja Rogue echt fijn dat je Casillas leven zo interessant vindt, ik volg wel het spel van RM maar ik zie dat jij echt meer een voetbal fanaat ben dan ik.



Ik zal heel aandachtig jouw verslagen volgen. :-)
Alle reacties Link kopieren
Nou ja kennen haha, dat zou ik willen.

Maar ja ik volg hem al 13 jaar. Vele interviews gezien, dingen over hem gelezen. Hij lijkt me echt een aardige lieve man.

Wat ik leuk vind aan Spaans voetbal is de aanhankelijkheid die ze hebben naar elkaar. Spanjaarden zijn wat lichamelijker en warmer, het is bijvoorbeeld een Spaanse gewoonte ( of een Sergio Ramos gewoonte kan ook ) om elkaar kusjes op de wang te geven voor de wedstrijd, als pepmiddel.

Verder zijn ze veel lichamelijker, rennen ze in de training hand in hand bij oefeningen en ze zijn enorm grappig.

Wat ik minder vind aan Spaans voetbal zijn de duikelpartijen.

Dat is wel typisch zuidelijk, Italianen kunnen er ook wat van, net als Portugezen ( maar ook Argentijnen, Brazilianen ).



Dat is de mindere kant van het Spaanse voetbal, dat vind ik aan Engels voetbal wel leuk, die zijn wat harder. Daar mag ook veel meer.

Oranje vind ik vreselijk om te kijken, vind het allemaal omhoog gevallen eikeltjes. Veel mensen hebben zitten huilen bij de WK finale, ik ook maar dan van trots omdat ik Iker zag huilen en warempel zat ik zelf ook even te sniffen.

Was zo trots op hem.

Het was mede zijn redding die de cup gehaald had.



Studio voetbal vind ik ook leuk, veel inhoudelijker dan VI.

Al vind ik Jack van Gelder irritant vaak.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik minder vind aan Spaans voetbal zijn de duikelpartijen.



IK weet niet wat dit is, please uitleg. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 31 maart 2013 @ 17:58:

Kijken jullie ook VI en Studio Voetbal?

Ik vind VI nog amper serieus te nemen, ze hebben het steeds minder over voetbal en ze bespreken niks nuttigs.



Hier erger me een ongeluk! Ze rodelen meer over de speler privé leven en zijn vrouwen dan over voetbal praten.



Ja Rogue echt fijn dat je Casillas leven zo interessant vindt, ik volg wel het spel van RM maar ik zie dat jij echt meer een voetbal fanaat ben dan ik.



Ik zal heel aandachtig jouw verslagen volgen. :-)



Ja dat geroddel bij VI vind ik ook gruwelijk irritant. Die Genee is ook zo'n waardeloze presentator.

Sergio Ramos heeft tegen Finland zijn 100ste interland gespeeld en ook gescoord. Hij is de jongste speler ooit die 100 interlands gespeeld heeft voor een land. En een mooi doelpunt, en daar hebben ze geen woord over gezegd bij VI. Wel over Messi weer natuurlijk, en Barca maar niks over Ramos.

Mijn vriend houd niet van voetbal, dus die is blij dat ik nu met anderen kan praten dan hem. Hij gaat ook niet mee naar Madrid, ik ga alleen.

Hij kijkt alleen Oranje wedstrijden. Hij wist niet eens wie Messi was, dat is toch wel bizar haha.

Ik heb altijd mannen die niet van Voetbal houden.



Duikelpartijen daarmee bedoel ik steeds vallen zonder aangeraakt te worden, of amper aangeraakt te worden door de ander.

Schwalbes maken. Zeuren om kaarten.

Dat is wat ik minder leuk vind aan Spaans voetbal. Maar zoals ik al zei dat is iets zuidelijks.
Alle reacties Link kopieren
quote:rebel- schreef op 31 maart 2013 @ 17:22:

Disney, van Alex en Gomes was ik ook echt fan. Alex 'het kanon' heette hij toch?



Kezman .. Dat is een oude! Soms google ik hem nog even om te kijken hoe t met m gaat. Ik was erg jong toen hij bij PSV speelde maar ik vond zijn naam zo leuk haha. Daarom heb ik hem onthouden.



Ik stond onder de douche net en ik wist zijn naam, inderdaad Jesus Navas!



Als 16jarig meisje maakt het je niet heel erg uit hoe arrogant hij is haha, vond Ronaldo toen gewoon onwijs lekker.



Maar door die head and shoulders reclame krijgt casillas wel meer aanzien/aandacht, valt hij weer meer op! Vind ik leuk voor hem.





De tank....

Ik vind t leuk dat hij nu hier in Parijs speelt bij psg.

Kezman heeft er ook gespeeld.



Mijn eerste keren psv wasinrichting de tijd van ' van Breukelen , van Tiggelen, van Aerle, kieft enz. Net begin jaren 90





Helaas kan ik studio sport niet kijken van uit t buitenland

Meeste samenvattingen kan ik alleen zien op Eredivisie live of als ik goed google op YouTube.



Buitenlandse spelers die ik heb op facebook zijn: Paolo maldini ( m'n vroegere favo buitenlandse speler) Alex, gomes, Beckham, Casillas, damien perquis ( mooie Poolse interland speler,) en Philip mexes , diego forlan, en natuurlijk toivonen en andere psv'ers.



Ik heb niks met Christian Ronaldo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Ramos op Facebook, en Casillas, Ronaldo, Higuain, Ozil en Callejon.

Beckham heb ik niks mee. Goede speler natuurlijk maar ik vind hem niet knap of iets dergelijks.

Vanavond weer Studio Voetbal.

Zin in.
Alle reacties Link kopieren
Ja, voetbal!



Ben helemaal gek van voetbal, maar helaas boyspapa niet...

Zit dus altijd alleen voor eredivisie live.

Favoriete club is PSV en mijn favoriete tv programma voetbal international, en ven ook lid van VI!



Verder bezoek ik tijdens stedentrips altijd het voetbal stadion en heb er al vele gezien!

Favoriet blijft toch Nou camp!
Alle reacties Link kopieren
Cool Boysmama. Kan begrijpen dat het jammer is dat je man er niet van houd.

Vervelend is dat he. Als jij er echt gek van bent en hij niet.

Ga je dan alleen naar stadions of met je man?

Mijn vriend vind het ook irritant als ik veel over voetbal praat, maar ja met wie moet ik er anders over praten.

Nu kan dat hier dus ook.

Ik wil ook nog wel eens naar Nou camp voor een Clasico.
Alle reacties Link kopieren
Had vroeger een seizoenkaart, nu helaas niet meer.

Ga wel eens met een vriendin mee als zij een kaartje over heeft.

Maar gelukkig idee nog eredivisie live.



Stadion van Real Madrid is ook heel mooi.

Was ook eens in Istanbul terwijl er gevoetbald werd. Was ook een super sfeertje!



Mocht mijn eigen club niet voetballen kijk ik ook andere wedstrijden.

Nederlands elftal vind ik biet zo boeiend op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Vind de Turkse clubs nooit zo fijn. Er hangt altijd zo'n dreigende sfeer in die stadions als er gevoetbald word daar.

Ze zijn ook altijd lastig om tegen te spelen.

Hoop dat Real wint tegen Galataseray maar ik word altijd nerveus van Turkse clubs. Denk wel dat het ze gaat lukken maar je weet het nooit met ze.

Nederlands elftal is ook niet boeiend in my opinion.
Hier meldt zich nog een Ajacied, hoop echt dat ze weer kampioen worden en dat ziet er na vandaag wel goed uit!

Toen ik een jaar of 11 was ging ik met mijn vader naar Ajax en was verkocht en ben daarna zat wedstrijden geweest, ik zeg altijd Ajax zit in je hart. Mijn favoriete speler is toch wel Zlatan wat een held is dat.
Alle reacties Link kopieren
Ah ja Zlatan, dat is me er eentje.

Een goede voetballer maar ik vind het een irritante vent. Maar ja dat vinden vele van Ronaldo en Ramos ook.

Suarez vind ik trouwens nog een irritantere vent. Wat een rot speler is dat.

Ziet er idd goed uit voor Ajax dit jaar, maar het is nog niet zeker natuurlijk. Het kan nog alle kanten op, dat is op zich wel leuk ook.
Haha ja de spelers die je het bloed onder de nagels vandaan halen (En dat kan Messi ook) Zijn meestal de beste voetballers op dit moment, zijn jongens die alles maar dan ook alles geven om de beste te zijn, echte vechters. Was weer een top voetbalweekend btw.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat kan Messi zeker idd. Vind hem altijd zo'n two faced persoon. Hij doet zo heilig maar wel altijd trapjes hier en daar geven, onaardig doen tegen supporters van andere clubs.

Ronaldo heeft een winnaarsmentaliteit, hij haat het echt om te verliezen. Maar dat maakt hem een slechte verliezer en een onsportieve sukkel af en toe.
Alleen is messi gewoon de beste.
Alle reacties Link kopieren
Volgens de statistieken is Messi idd de beste ja.

Hij maakt de meeste goals, krijgt de gouden ballen enz. En toch gun ik het Ronaldo meer, omdat hij er al zijn hele leven zo hard voor moet werken.

Messi moet er natuurlijk ook voor werken, maar ik heb het gevoel dat alles hem in zijn schoot geworpen word.

Hij heeft natuurlijk ook een hogere gun factor dan Ronaldo.

Messi is misschien de beste. Maar ik gun het Ronaldo meer.

Het is ook uniek dat we 2 van die grootmachten hebben in een tijdperk. Het is het Messi/Ronaldo tijdperk.

Jammer dat ze niet na elkaar kwamen. Dan zouden ze niet steeds vergeleken worden met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
hallo daar

mag ik meekletsen? ow wat heerlijk dat geklets over voetbal.

ik ben zelf voor feyenoord en barca. utrecht is mijn 2e favo club. en pec zwolle: wat een verrassende club.

tof dat iedereen elkaar respecteert voor welke club die dan ook is.

ik hoop zooo dat feyenoord kampioen wordt dit jaar.

tot spreeks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven