Entertainment alle pijlers

Het wel en wee van GTST

06-10-2006 23:38 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de moordenaar is...



(zouden we er achter zijn voordat dit topic vol is? :))
Alle reacties Link kopieren
Hmm nu heb ik het een keer gemist, gisteren.. Kan iemand me bijpraten?!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft iemand in de laatste post van het oude topic verteld waar het donderdag en vrijdag over ging. Ik wilde hem nog kopiëren, maar ben het vergeten! Het topic staat er nog, een beetje gezakt inmiddels.
Alle reacties Link kopieren


Morris wil bij Charlie gaan wonen, maar dat wil zij niet omdat zij "niet uit kan sluiten dat hij de moordenaar is". Dus gaat hij naar Teluma, waar natuurlijk een kamer vrij is.

Dennis mag als conciërge () aan de slag, dankzij een "tip van Anita. Hij is daar zo blij mee dat hij Anita een wekker geeft, omdat hij had gehoord dat ze zich al twee keer verslapen had. Natuurlijk geeft hij dat cadeau in de Rozeboom, zodat Jack ziet dat ze hem kust op de wang als bedankje.

Dian probeerde de vergadering van aandeelhouders (wat een donker klein hok en wat zaten ze dicht op elkaar) naar zich toe te trekken, maar Janine gaat ook de strijd aan. Ze heeft ook gezien dat Dian achter die rechercheur aan zit. Ze wil hem via een brief aan zijn superieuren en een artikel in de krant van de zaak af laten halen.

Dorothea heeft nog steeds last van dat visioen, en ineens weet Jef waar die tuinkabouters moeten staan. Bij de Rozeboom. Dat einde heb ik even gemist, was Bing die kogels daar nu aan het opgraven? Dorothea had ook iets tegen Bing verteld over haar visioen.





Bing zat inderdaad in de tuin van de Perenboom te graven en vond het doosje kogels. Er kwam blijkbaar iemand aan, want hij keek verschrikt omhoog. Cliffhanger! :)

Roddels over de trouwlocatie (Efteling):
Alle reacties Link kopieren
Ah ok, bedankt Juf.

Heb dus alleen Ding zijn vondst gemist, het overige was samengevat in de vooruitblik van donderdag.
Alle reacties Link kopieren
kheb vrijdag ook gemist, maar ik bedacht me van de week dat dennis toen die nog dronken was in laura's tuin tegen een tuinkabouter aan pieste.... daar staat er dus wel een...
Alle reacties Link kopieren
Dennis heeft tegen roodkapje staan zeiken, en Bing is daar nu Friz von Houten aan het opgraven
Alle reacties Link kopieren
Dus inderdaad een deal met de Efteling gesloten (de kleding van het aanzoek kwam uit de Eftelingshow).
Alle reacties Link kopieren
Stefano komt terug!

Maar dan gespeeld door een andere acteur...
Alle reacties Link kopieren
Oh nee toch? Dat is altijd zo erg (zeker bij leuke acteurs, Morris kan me aan mijn **** roesten bijvoorbeeld)!



Dennis pieste toch in de rozen bij Laura? Toen vroeg iemand hier zich nog af hoe het kon dat er nog bloeiende rozen stonden, zo laat in het seizoen! :D
Alle reacties Link kopieren
ja die rozen bij laura, dat is vooral zo opmerkelijk omdat bij het huwelijk van Jef en Clitoria we alleen maar een enorme verwilderd bamboelandschap konden waarnemen.



zou rechercheur Aikido ingehuurd zijn door Loedo, hij zit nooit op het buro en is altijd alleen.
Alle reacties Link kopieren
vraagje: ik heb laatst een aflevering gemist, die waarin sjors haar veroordeling/vrijspraak zou krijgen. ze is vrijgesproken? doordat jack de rechter chnateerde? klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Schors is vrijgesproken, op voorwaarde dat ze psychologische/psychiatrische hulp zoekt bij het verwerken van haar drama. Die rechter zei tegen Sjek dat ze haar toch wel vrijgesproken had, dat chantage nergens voor nodig was. Hij heeft haar het USB-pieletje gegeven, met de melding erbij dat hij altijd een backup maakt van belangrijke gegevens.





Kunnen jullie je er overigens iets bij voorstellen dat iedereen in Meerdijk blijkbaar liever in een hotel woont dan in een huis, zodra ze een beetje geld hebben (Sjek, Dian, 437 mensen voor hen ook)? Ik niet namelijk, lijkt me echt niet leuk. Voor dat geld kun je bovendien een prachtig huis kopen/huren, met personeel erbij.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is die rozentuin goedkoper dan je denkt, ik zie er nooit iemand afrekenen en de manager is ook drukker met haar logees thuis dan met de gasten in het hotel
Alle reacties Link kopieren


Stefano komt terug!

Maar dan gespeeld door een andere acteur...
Dat meen je niet!



Hee, hoe komt het dat Dian zich ineens heeft kunnen inkopen bij Sanders? Ze had toch een bijna failliet bedrijf overgenomen?
Alle reacties Link kopieren
:oIk kan het niet meer volgen heeft Bing nou Ludo vermoord ?

En die Noud is helemaaaaaaaaaaaaal niet aardig.
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook Dorothea zijn geweest.. Bing wil het niet vertellen en niet om zichzelf te beschermen maar haar moeder die weet niet dat ze het gedaan heeft want ze was in een soort trans/afwezig maar Bing heeft dat gezien en heeft de kogels verstopt en toen weg gegooid in het water want zijn moeder begint zich dingen te herinnerin maar weet niet wie het gedaan heeft....



Ver gezocht????
Alle reacties Link kopieren
Hé, dat zou best kunnen. Dorothea had toen toch ook die harten op de deur/muur geschilderd zonder dat ze het wist. Bing wil haar beschermen en zegt daarom niets.



Abeltje blijft irritant. Niet alleen het personage die hij speelt (dat enge lachje!), maar ook hijzelf als acteur (dat nep-accent!).



Het wordt tijd dat Ludo terugkomt. En Nick. En dat Jack weer een betere verhaallijn krijgt. Zo is het niks.
Alle reacties Link kopieren
Dat was mijn theorie ook, gisteren, dat Dorothea het onbewust gedaan heeft..... Ik denk het echt.
Alle reacties Link kopieren


Hé, dat zou best kunnen. Dorothea had toen toch ook die harten op de deur/muur geschilderd zonder dat ze het wist. Bing wil haar beschermen en zegt daarom niets.



Abeltje blijft irritant. Niet alleen het personage die hij speelt (dat enge lachje!), maar ook hijzelf als acteur (dat nep-accent!).



Het wordt tijd dat Ludo terugkomt. En Nick. En dat Jack weer een betere verhaallijn krijgt. Zo is het niks.

Ja dat snijdt hout, clitoria als dader, maar dan blijft het wel vreemd waarom Loedo haar erin wilde laten lopen als dader, want volgens mij kende hij clitoria niet eens. Wat denkt loedo hiermee te bereiken?  Als er blijkbaar een vervanger van Stefano is, waarom was deze dan niet op de nepcrematie van Loedo en moest er een halfbakken smoes over oorontstekingen worden verzonnen?
Alle reacties Link kopieren
als ik pluk van de petteflet zie ga ik zappen trouwens, dat joch is net zo irri als zijn vader
Alle reacties Link kopieren
dorothea ???? met welke motief ?
Alle reacties Link kopieren
Nou.. ik had net gepost... en is nu weg;(
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me vergissen natuurlijk maar Bing kwam onschuldig in de cel terecht en dan ben je denk ik toch ff boos als moeder.. maar ik heb ook gedacht dat Nina het kon zijn omdat ze op een aflevering had gezegt dat haar vader dood wou.. sjow..wie weet
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog steeds voor Martine Hafkamp...



Zij heeft Ludo vermoord omdat hij haar bedrijf heeft afgepakt en ervoor heeft gezorgt dat ze niet bij haar dochter Sjors kon blijven.

Ze heeft Nick ontvoerd omdat hij Sjors heeft verkracht.



En alles zal wel uitkomen bij de bruiloft van Sjors en Bing....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven