Entertainment alle pijlers

Het wel en wee van GTST

06-10-2006 23:38 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de moordenaar is...



(zouden we er achter zijn voordat dit topic vol is? :))
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan ook.. maar dat is zo logisch..
Alle reacties Link kopieren
Nee,Logisch is pas als je denkt dat het iemand is die in de serie reeds de aandacht op zich heeft gericht door te zeggen dat hij/zij Ludo dood wenst;)

waar teveel de aandacht op word gelegt is het nooit...

Bing zal wel degene zijn die die kogels heeft besteld maar hij zal nooit de moordenaar zijn....

Morris word ook teveel als dader gezien dus die is het ook niet...

Nee ik wed Martine.....
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ze Martine haar naam ook hadden genoemt als verdachte afgelopen afleveringen of heb ik het fout? of was het hier op het Forum? :?:D
Alle reacties Link kopieren
Niet in de serie;)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat Dorothea het heeft gedaan in een trans..



Maar er zijn er hier dus meer die denken dat Ludo gewoon nog leeft? (heb niet ales doorgelezen hier)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Ludo nog leeft ja
Alle reacties Link kopieren
Ja, Ludo leeft nog. Dus de uiteindelijke dader zal er wel weer mee wegkomen, net als Morris, die volgens mij ook niets meer van justitie heeft gehoord, en Laura, die alleen een electronische enkelband om kreeg.



Dat Dorothea het gedaan heeft, klinkt inderdaad niet logisch, maar zo is het vaak, met verhaallijnen die spannend worden gebracht. Denk maar aan het hele Mutti-verhaal, dat was toch ook een enorme anti-climax?

Hoe zit het nu met dat huis in Schotland?

Hoe zit dat met die bijbel en dat hele nazi-verhaal?

Waarom moest Hans van Houten wél de gevangenis in? Oh ja, hij had Frits eigenlijk vermoord. Maar dat was dan toch weer verjaard?

Ook Martine Hafkamp zat er zo lang in, waarvoor ook weer, voor een mislukte moordaanslag op Helen Helmink? Krijg je daarvoor 16-18 jaar? (zo oud was Sjors, toen ze haar moeder weer ontmoette).
Alle reacties Link kopieren
:(weet je wat, ik word er zo sloom van, van dat gezeur over die moord. Gewoon laten zien wie het gedaan heeft, misschien heeft Ludo het zelf wel gedaan:o:o, heeft hij de kogels verwisseld, ehm waarom eigenlijk:o, of met Janine afgesproken dat die net zou doen of die dood was maar dat is dan wel weer zielig voor Nina. Waar is de hond van Nina gebleven??????????



Sjors vertelde laatst dat ze nog steeds aupair is van Nina, is Janine dan echt zo dom om haar nog steeds salaris te betalen,zoniet, waar leeft Sjors dan van ?



Waar is Sil ?

Waar is Ricky?

Waarom komen er geen kaartjes meer van Harmsen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo sneu voor Sil dat zijn moeder zich wel druk maakt om nep-zoons en nep-kleinzoon, en helemaal snapt wat een traumatische jeugd aan nare persoonlijkheidsstoornissen kan bijdragen, maar haar eigen lieve laatste-kans-kindje (met hartgebrek) helemaal aan zijn lot overlaat.. Vroeger zorgde geloof ik, Clitorea nog wel voor hem , maar die zit ook al hele dagen bij De Koning sperciebonen te doppen.

WIE ZORGT ER VOOR SIL?????

Is er ook een AMK in Meerdijk waar je anoniem melding kunt doen???
Alle reacties Link kopieren
Bureau Jeugdzorg.

hoofd: Laura Alberts

De Rozenboom

verdieping 2 kamer 4

Meerdijk



Heeft dus geen zin om te klagen.



Ik zeg het nog 1 keer Loedo leeft en dat kan iedereen raden als je kijkt naar de volgende aanwijzingen.



* flutcrematie met alleen Zjanien en Niena

* aikidolessen

* de verdwijning van Nick, direct na de moord en nu ook

* Zjanien kent blijkbaar de politie heel goed

* Zjanien is wellicht hysterisch maar verdrietig is ze niet

* slechts 1 politieagent zit op de zaak en nog wel een erbarmelijk slechte ook





Waar is dat politiebureau trouwens, vroeger zaten ze gewoon in de rozenboom
Alle reacties Link kopieren
* geen lijkschouw

* gesloten kist
Alle reacties Link kopieren
"oom arthur" heeft loedo doodverklaard
Alle reacties Link kopieren
@Ourse: hahahaha, die arme Sil inderdaaddit topic is echt te grappigIk heb alleen GTST al 3 weken gemist ofzoVorige week zag ik opeens een flash van Bing met een tuinkabouter.Zou hij de kogels begraven waar Sjors Ludo meee heeft neergeschoten??ik ben er ff helemaal uit, zijn er al nieuwe ontwikkelingen?
Alle reacties Link kopieren
Beeld van buitenkant Rozenboom. Je weet wel, dat mooie crèmekleurige gebouw. Met één verdieping en wellicht nog een zoldertje.



Binnenkant Rozenboom. Lift met knopjes voor ongeveer acht verdiepingen? Kan, misschien is het een standaardlift en doen niet alle knopjes het.

Maar een gast wilde gisteren naar de vierde verdieping!! Zijn er ondergronds ook nog kamers of is Noud écht Abeltje?! :o
Alle reacties Link kopieren
Beeld van buitenkant Rozenboom. Je weet wel, dat mooie crèmekleurige gebouw. Met één verdieping en wellicht nog een zoldertje.



Binnenkant Rozenboom. Lift met knopjes voor ongeveer acht verdiepingen? Kan, misschien is het een standaardlift en doen niet alle knopjes het.

Maar een gast wilde gisteren naar de vierde verdieping!! Zijn er ondergronds ook nog kamers of is Noud écht Abeltje?! :o
je was me voor, gisteren toen die mensen zeiden 4e verdieping barsten vriend en ik in lachen uit.. WELKE 4E VERDIEPING ???? maar blijkbaar is dat bij gtst geen probleem, noud deed gewoon wat hem gevraagd werd en duwde op knopje 4... Nou denk ik dat Ludo zich in een van de onzichtbare verdiepingen van de rozenboom verstopt. Wat jullie ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik wou gaan zeggen misschien hebben ze aan de achterkant wel een uitbouw die wij niet zien.. maar ja, dat zou je dan toch wel opvallen he.. in de hoogte..



Maar dat van SIl vind ik helemaal een mooie!! hahaha die wordt idd echt aan zn lot overgelaten..:P
Alle reacties Link kopieren
Voor het eerst in de geschiedenis van gtst wordt er veilig gevreeën. Hoe onverwacht de huwelijksnacht ook was, Sjors was wel voorbereid :o.



Even wat anders: Hoe is het toch met Floris, het zoontje van Silvia waar Jef ook nog een tijdje over gevaderd heeft? Bekommert iemand zich nog over dat arme kind?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Floris zal wel bij zijn eigen vader wonen.

Marieke het zusje van Janine, daar hoor je ook nooit meer iets van.

En Milan en Daantje de kids van Robert, ze mailen niet eens. Volgens mij houd Robert ook niet zo van Sil:P.



Kim het pleegkind van Jef, laat nooit meer iets van zich horen.

John is dood, en wordt doodgezwegen, trouwens heeft Dian nooit contact met Karin haar eigen moeder?



Ik heb vandaag niet kunnen kijken heb ik nog iets gemist ?

Ik denk dat ik maandag wel ga kijken, maar dan zit dat belspelletjes mens er tussen:(
Alle reacties Link kopieren


Floris zal wel bij zijn eigen vader wonen.

Marieke het zusje van Janine, daar hoor je ook nooit meer iets van.

En Milan en Daantje de kids van Robert, ze mailen niet eens. Volgens mij houd Robert ook niet zo van Sil:P.



Kim het pleegkind van Jef, laat nooit meer iets van zich horen.

John is dood, en wordt doodgezwegen, trouwens heeft Dian nooit contact met Karin haar eigen moeder?



Ik heb vandaag niet kunnen kijken heb ik nog iets gemist ?

Ik denk dat ik maandag wel ga kijken, maar dan zit dat belspelletjes mens er tussen:(
wat hebben jullie allemaal een geheugen zeg!

Wie zijn dat ook alweer?? Floris, Kim, Marieke?????
Alle reacties Link kopieren
John schijnt dood te zijn, maar Sjef heeft ook nog Remco die naar de states moest vanwege zijn dwarslaesie, Sjef heeft nooit de moeite genomen om ook maar 1 belletje eraan te wagen.



Heeft K3 die voetenstoombad van haar eigen geld gekocht of heeft ze gewoon een kredietkaart van werkgever Tjarlie en kan ze kopen wat ze wil...



K3 zal de baby wel stelen, want Loedo en Nick willen dat kind natuurlijk graag zien.



De Rozenboom heeft inderdaad een uitbouw, de lift gaat dan ook niet verticaal maar horizontaal. Op verdieping 3,5 is een enorm ultrahip sportcentrum (dat verklaart ook al die tieners in het prestigieuze hotel)

En ik zag dat de Sauna nog steeds een stoombad blijkt te zijn, waar het heel koud is en waar je dus maar beter je handdoek netjes om kan houden.

Tip voor Anita: de sauna reinigt je huid, het is dus wel zo prettig je makeup eraf te halen als je erin gaat.



Morris tegen Sjeff: ik ga wel naar een echte kroeg!



(teluma??? rozenboom???? veel plezier Mores)
Alle reacties Link kopieren
John schijnt dood te zijn, maar Sjef heeft ook nog Remco die naar de states moest vanwege zijn dwarslaesie, Sjef heeft nooit de moeite genomen om ook maar 1 belletje eraan te wagen.hahaha! wat zijn ze toch asociaal daar he.. tggh



Heeft K3 die voetenstoombad van haar eigen geld gekocht of heeft ze gewoon een kredietkaart van werkgever Tjarlie en kan ze kopen wat ze wil...ik vroeg me precies hetzelfde af..



K3 zal de baby wel stelen, want Loedo en Nick willen dat kind natuurlijk graag zien.ik denk dat ze een complex heeft en gaat denken dat het kind van haar is.. die lieve is niet goed.. en die brief van nick heeft ze natuurlijk ook zelf geschreven..

en getver! hoe ze charlie zat te aaien!!
Alle reacties Link kopieren
Zal die brief van Nick (was hij trouwens handgeschreven of getypt?) niet inderdaad van hemzelf zijn, maar dan bedoeld om iedereen op een dwaalspoor te brengen? Met andere woorden, Ludo en Nick hebben dit samen bedacht?



Toch wel grappig, eens een keer géén bruiloft met van alles erop en eraan, maar gewoon lekker met zijn tweetjes in de Efteling (reclame voor de Efteling, hoeveel mensen zullen dit voorbeeld gaan volgen?). Maar ambtenaar van de gemeente Kaatsheuvel was wel een foutje. Had Loon op Zand moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zal die brief van Nick (was hij trouwens handgeschreven of getypt?) niet inderdaad van hemzelf zijn, maar dan bedoeld om iedereen op een dwaalspoor te brengen? Met andere woorden, Ludo en Nick hebben dit samen bedacht?
Maar Lieve zat zo te kijken naar de berg post op de buik van Charlie.. ze wist wat er ging komen en zat te genieten van de reactie toen C die brief las... Misschien had ze m al gelezen van tevoren, maar ik denk dat ze m zelf heeft geschreven. Zij gaat Charlie helemaal bang en hysterisch maken en aanpraten dat ze het niet aan kan, zodat ze helemaal afhankelijk is van Lieve...... brrrrrrr.......
Alle reacties Link kopieren
oh, weer even wat gemist dan. Dat hatelijke lachje, toen Charlie blijkbaar een nachtmerrie had, die zag ik wel.

Blijkbaar moeten we het met dit spannende verhaal doen, terwijl Nick en Ludo nog altijd niet terugkomen.
Alle reacties Link kopieren
Bommen verhinderen bruiloft Christophe Haddad





Stralend verliefd, maar niet getrouwd. Goede Tijden Slechte Tijden -acteur Christophe Haddad en zijn grote liefde musicalster Annemieke van der Veer hebben bruidstaart gegeten, dragen trouwringen maar hebben hun eigen ’bruiloft’ in Libanon gemist. „Een week voor we onze verbintenis op Grieks Orthodoxe manier zouden vieren, vielen de bommen op Beiroet...”

Christophe en Annemieke wilden niet voor de Nederlandse burgerlijke stand trouwen, maar hun liefde wel met de hele familie vieren. Christophe: "Mijn grootouders, peter en meter, ooms en tantes hadden in Beiroet een traditionele Grieks Orthodoxe inzegening georganiseerd. We zouden op de schouders door de stad zijn gedragen. De hele familie zou voor ons hebben gedanst. We zouden de ringen die we speciaal voor de gelegenheid hadden laten maken uitwisselen. Ik zou mijn liefde voor Annemieke van de daken hebben geschreeuwd, maar de oorlog gooide roet in het eten. Dat feest komt nu, hopen we, volgend voorjaar."

Annemieke glimlacht: "De speciaal gemaakte ringen hebben we, toen de eerste schrik was weggeëbd, toch maar vast omgedaan. En ik ben alleen maar blij dat zijn familie het geweld heeft overleefd. De mensen daar zijn ongelooflijk dapper begonnen met het simpelweg opnieuw opbouwen van hun bestaan. Aan de telefoon klinkt optimisme: het komt weer goed! We verwachten jullie later."

Prins

Acteur Christophe Haddad is opgegroeid in België. Hij heeft een Libanese vader en een Belgische moeder: "Annemieke en ik hebben elkaar vijf jaar geleden tijdens de musical Sneeuwwitje ontmoet. Ik vond haar meteen al heel speciaal." Annemieke lacht: "Ik speelde Sneeuwwitje en Christophe was niet eens de Prins. Maar hij werd toch de Prins."

Christophe: "Nadat we een tijdje om elkaar heen hadden gedraaid en echt goede vrienden waren geworden, was er een feest. De hele avond was ik op haar aan het wachten en toen ze uiteindelijk na twaalf uur binnenkwam, kon niets me meer schelen. Ik ben op Annemieke afgestapt en heb haar zonder te aarzelen op de mond gekust. Soms moet je niet praten maar doen wat je hart je ingeeft." De Telegraaf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven