Entertainment alle pijlers

Het wel en wee van GTST

06-10-2006 23:38 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de moordenaar is...



(zouden we er achter zijn voordat dit topic vol is? :))
Alle reacties Link kopieren


Nee ik snap het niet. Florien zegt dat haar moeder het heeft gehad, en barbara zegt dat haar moeder het heeft gehad. Barbara heeft niets te maken met de moeder van Florien, wat erfelijkheid betreft

Bij Charlie is het dus haar oma en haar tante wat erfelijkheid betref, en bij Florien alleen haar moeder.

Ik begin me al typend opeens af te vragen of dit eigenlijk wel een onderwerp voor een soap is. Hoeveel vrouwen zullen ze nu al ongerust hebben gemaakt met hun verhaallijn.

Ook moest ik toen het woord borstkanker viel opeens aan Guusje denken, waarom gebruiken ze een ziekte waar hun collega aan is overleden voor een verhaallijn ?.





het is niet ongerust maken; het is bewust maken...een ander uitgangspunt, je hebt toch ook een periode gehad dat er heel veel aandacht werd besteed aan deze ziekte, daar hoorde ik toen ook geen negatieve geluiden over...en waarom zou het niet in een soap mogen gebruikt worden, ik vind van wel, het komt in het echt zoveel voor...het is dus zoals ik het zie meer het bewustmaken van mensen dat dit bestaat en dat je regelmatig zo'n zelfonderzoek moet doen, vooral als het in je familie zit



Valerie was de echte moeder van Charlie en Valerie had toch ook een ziekte? ik weet niet meer welke, misschien was dat ook wel (borst)kanker?
Alle reacties Link kopieren


Nee ik snap het niet. Florien zegt dat haar moeder het heeft gehad, en barbara zegt dat haar moeder het heeft gehad. Barbara heeft niets te maken met de moeder van Florien, wat erfelijkheid betreft

Bij Charlie is het dus haar oma en haar tante wat erfelijkheid betref, en bij Florien alleen haar moeder.

Ik begin me al typend opeens af te vragen of dit eigenlijk wel een onderwerp voor een soap is. Hoeveel vrouwen zullen ze nu al ongerust hebben gemaakt met hun verhaallijn.

Ook moest ik toen het woord borstkanker viel opeens aan Guusje denken, waarom gebruiken ze een ziekte waar hun collega aan is overleden voor een verhaallijn ?.





Dat snap ik nog wel, tis een heel actueel onderwerp, dat was het toen guusje overleed, maar is het nog steeds. Ik denk dat (bijna) iedereen wel iemand kent die borstkanker heeft of heeft gehad.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren


Wat heeft die Robin toch een mooie ogen *zwijmel*

Leuk dat hij erin zit!
Helemaal mee eens. Ik vond hem ook altijd al zo leuk in Hot News (kinderserie). En hij is veel leuker dan die andere Milan. Zeker de ogen :)
Alle reacties Link kopieren
bij valerie was de baarmoeder eruit gevallen, en daarna viel ze van een berg.



erfelijkheid en borstkanker gaat alleen over 1e lijn dus als je moeder en oma bk hebben gehad voor hun 35e



Volgens mij is barbamama al dik in de 60
Alle reacties Link kopieren
:) Barbara moet nog 45 geworden, geboren in oktober 1962, aldus de arts die bij het toebrengen van de chemokuur nog even haar geboortedatum checkte.



Maar het is wel goed als ze ons bewust willen maken. Wat ik begrepen heb, is dat je je niet ongerust hoeft te maken in geval van een tante/oma met borstkanker, maar wel bij moeder/zus.



Maar dat is dus alleen als je moeder het vóór haar 35e heeft gekregen, Meds?



Ik hoop wel dat dit een verhaallijn is, niet bedoeld om Barbara eruit te schrijven, maar bedoeld om te laten zien dat je die ziekte ook kunt overwinnen. En dat ze zich dan zoveel mogelijk aan de feiten houden.



In het geval van Florien had haar moeder en anders haar vader, die het nu zo druk heeft in Verweggistan, haar op de risico's moeten wijzen.
Alle reacties Link kopieren
ja verdenking van het bk gen geldt alleen voor hele jonge vrouwen en 1e lijns familieverband (borst of eierstok)
Alle reacties Link kopieren
word gtst ook ineens gesponsord door de hartstichting???Is het ineens een maatschappelijk verantwoord programma?
Alle reacties Link kopieren
Dank je, Meds!



Volgens mij was de Hartstichting al langer actief. Was al vaker, een collectant aan de deur bij Barbara bijvoorbeeld.



Rosa in de Rozenboom!

Haar dochter blijkt een vrouw van de wereld te zijn en Nick begint ook nog eens iets met haar.



Ze maken trouwens geregeld reclame voor GTST, zeker een stuk minder kijkers...
Alle reacties Link kopieren
Is voor de aller eerste keer dat ik Jack in tranen heb gezien.....
Alle reacties Link kopieren
En nu hebbe we ook eindelijk een keer beeld(gezicht) bij Tim
Alle reacties Link kopieren
;(Wat een gemene dochter heeft die lieve Rosa.;(

En ik begrijp het niet ze wil 200 euro lenen van haar moeder maar zit wel in de rozeboom in een dure hotelkamer
Alle reacties Link kopieren
waarom komen er idd geregeld trailers voorbij van GTST waarbij dan heel groot NIEUW! staat???Alsof we al een jaar naar oude afleveringen zitten te kijken en volgende week de nieuwe gaan beginnen.......heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren




quote: yoyo2 reageerde



Wat heeft die Robin toch een mooie ogen *zwijmel*

Leuk dat hij erin zit!

Helemaal mee eens. Ik vond hem ook altijd al zo leuk in Hot News (kinderserie). En hij is veel leuker dan die andere Milan. Zeker de ogen :)

alleen zijn haar zit nooit goed!
Alle reacties Link kopieren
Zo dan, had het al in geen maanden gezien.

Vreselijk van de enkel van Rosa. Maar mooi dat ze ondanks dat verbandje toch gewoon op haar hakschoenen kon strompelen. De zwelling viel dus mee...
Alle reacties Link kopieren
Ja en ook erg aardig van Janine, brengt haar naar het ziekenhuis, en dan moet ze maar zien hoe ze thuiskomt.

En kan Nina stoppen met haar gezeur over Milan, en waarom gaat heilige florien die toch wat met Noud heeft opeens zoenen met Milan.

En kan Laura zich niet wat meer bemoeien met haar eigen zoon in plaats van met haar zogenaamde kleinzoon. Want Noud zei in het begin toch "ze trapt er helemaal in "maar dat zijn de tekstschrijvers zeker vergeten.
Alle reacties Link kopieren
ik trek het echt niet meer.....
Alle reacties Link kopieren
En kan Nina stoppen met haar gezeur over Milan, en waarom gaat heilige florien die toch wat met Noud heeft opeens zoenen met Milan.
Omdat hij onweerstaanbaar is :P



Wel stom want de vorige keer gingen ze samen achter Noud aan. Die verhaallijn hebben we nu wel gehad toch.



En die Rosa, ohhhh geef dat mens een acteerlessen!

Ze zit er al 15 jaar, maar er komt nogsteeds weinig zinnigs uit:

"ohnee, mevrouw Sanders, ik heb mijn enkel verstuikt" :?
Alle reacties Link kopieren
ja idd: WAT is er gebeurd met die verhaallijn waarin Noud een soort gangster is die zich als kleinzoon voordoet???zijn ze dat vergeten ofzo??Snappen jullie trouwens uberhaupt hoe Rosa het al zo lang in de seire uithoudt?Ze heeft al 10 jaar geen rol en zet af en toe een bord eten neer voor Ludo waar hij dan geen trek in heeft en dan draaft ze weer gedienstig naar de keuken.Dat is nauwelijks acteren te noemen, vraag me ook af wat zij dus als "beroep" heeft :-))
Alle reacties Link kopieren
Maar Rosa was wel de enige die echt goed schrok toen doodgewaande en zelfs gecremeerde Ludo ineens weer binnenstapte.

Maar haar rol gaat blijkbaar uitgebreid worden, als dat maar goed gaat!



Op het moment dat een nieuw personage de serie in komt moeten wij kijkers heel alert zijn, ons gaan afvragen wat er nu weer gaat gebeuren en later, als dit personage zich heeft ontwikkeld, moeten we vergeten zijn wát hij nu precies heeft gezegd.

Noud is nu het schatje dat heel aardig is voor zijn vriendinnetje. Nog wel wat probleempjes met vader Dennis, maar ook die lijken zich snel op te lossen.



Ooit kwam zo een of andere tante van Simon de serie en zijn huis in. Die mompelde toen ook iets van "ze trappen er allemaal in". Oei, hoe zou dat verder gaan verlopen? Uiteindelijk niets bijzonders dus.

Ik weet haar naam trouwens niet meer, ze had blond kort haar, wat langer in de nek, en werd vriendin van Daniël.



En Florien, kwam eerst de serie binnen als opstandig slonzig kind.
Dat was Sjaane. Of hoe je dat ook schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja!!!

En hoorde die David nu bij haar, die later de zoon van Hellen Helmink zei te zijn? Er staat me bij dat ze met zijn tweeën aan kwamen zetten.
Die David Harkema ken ik nog wel ja met zijn gluiperige kop. Maar ik weet echt niet meer of hij nou samen met Jeanne ( lijkt me eerder dat je het zo schrijft) in de serie kwam. Vond GTST toen iig wel veel leuker dan nu.
Alle reacties Link kopieren
pff.. das allemaal al zo lang geleden!



Een paar jaar geleden werden 's nachts veel oude afleveringen herhaald van GTST. Voor ons gevoel was het toen leuker, maar toen ik het terug zag, was het acteerwerk e.d. was toen ook niet zoveel soeps hoor ;)
Dat acteerwerk zal echt slechter zijn geweest yoyo, daar twijfel ik niet aan, ik maar ik zat vroeger stipt om acht uur voor de tv, als ik het niet kon zien namen we het op, ik wilde het echt níet missen.Ik kijk al vanaf het begin, maar nu kijk ik al een jaar of twee nauwelijks, vind de personages niet meer zo leuk, de verhaallijnen ook niet. Neuh, gtst wordt er niet leuker op vind ik.



Waar is de tijd gebleven met Hedwig, Jessica, Stan, Kim, Stefano en meneer Harmsen?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa die tijd was leukZou dat nou zijn omdat ik toen 16 / 17 was en het je dan sowieso meer aanspreekt? Of is het ECHT slechter nu??ik hoor namelijk van iedereen om me heen dat ze het nauwelijks nog volgen omdat de verhaallijnen zo beroerd zijnTerwijl in de tijd van Kim en Hedwig echt iedereen keek, en ik nam het inderdaad ook op als ik niet kon kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven