Entertainment alle pijlers

Het wel en wee van GTST

06-10-2006 23:38 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de moordenaar is...



(zouden we er achter zijn voordat dit topic vol is? :))
Alle reacties Link kopieren
Laura: Ik moet gaan moet Sil van school halen hij heeft een feestje.



Rottethea: Wat fijn voor hem!





Alle reacties Link kopieren


Goh Syl naar een feestje mag dat wel LLLaura.

Alle reacties Link kopieren
als het maar bij een ander thuis is
Alle reacties Link kopieren


hoe komt het dat ik gtst eigenlijk geen zak aanvind maar dat ik toch kijk. Er word zo slecht in geactreuteld.

Alle reacties Link kopieren
hahah meds "Zjanine wordt minstens 1 keer per jaar ontvoerd"daar heb je helemaal gelijk in :-)) Ben benieuwd of ze dit jaar nog gekidnapt zal worden!!
Alle reacties Link kopieren
Sil is nog steeds niet terug van het feestje:o



Charlie trekt als laatste in taluma of zoiets en beslist dan wie er wel of niet mag logeren. Bing kan toch niet z,n moeder op straat zetten;( Maar Dorethea zal binnenkort wel in het hotel van Laura gaan logeren, gratis en voor niets.



Wordt het niet eens tijd dat Jeff een eigen huis zoekt.Welke vent woont er nu jaren voor niets bij zijn ex schoonzus in, terwijl zijn exvriendin met zijn broer in zijn huis woont:o:o



Let op ik vermoed dat Anita binnenkort ziek wordt, want opeens praat ze wel erg veel over HIV
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Janine dit jaar wordt ontvoerd door Dian.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik dacht ook al dat Anita binnenkort ziek word! Eerst worden we er weer even aan herinnerd dat ze positief is en volgende week heeft ze aids (waarschijnlijk)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik dacht ook al dat Anita binnenkort ziek word! Eerst worden we er weer even aan herinnerd dat ze positief is en volgende week heeft ze aids (waarschijnlijk)






ik ben veel banger voor het feit dat ze nog wel eens zwanger zou kunnen zijn, en we een nieuwe KaNouter krijgen, die dan de hele dag op zijn kamertje moet zitten en maar op de gok wat virusremmers moet slikken.



Anita kan ook heel goed ziek worden, want ze heeft nooit controle en ze slikt ook geen medicijnen
Alle reacties Link kopieren


Dat acteerwerk zal echt slechter zijn geweest yoyo, daar twijfel ik niet aan, ik maar ik zat vroeger stipt om acht uur voor de tv, als ik het niet kon zien namen we het op, ik wilde het echt níet missen.Ik kijk al vanaf het begin, maar nu kijk ik al een jaar of twee nauwelijks, vind de personages niet meer zo leuk, de verhaallijnen ook niet. Neuh, gtst wordt er niet leuker op vind ik.



Waar is de tijd gebleven met Hedwig, Jessica, Stan, Kim, Stefano en meneer Harmsen?
De tijd met Peter Kelder, Miriam, Dr. Simon, Arnie & de Hoogendoorns was nog leuker;)



Ik zat vroeger idd ook stipt 20u voor de tv, volgde het bijna vanaf het begin. Maar sinds een jaar of 4 kijk ik vrijwel nooit meer. Vind het onrealistisch geworden, in herhaling vallen en het barst van de irritante personages naar mijn idee. Denk dat het programma wel over de top is... heb laatst zelfs ergens gelezen dat als het deze kijkcijfers blijft halen, het volgend jaar van de buis gehaald wordt...
Alle reacties Link kopieren
Wie denkt er nog meer dat Dian een relatie met de dochter van Rosa gaat krijgen ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik niet,tenminste tot nu toe want het zou zo maar kunnen natuurlijk.....
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik volg het inmiddels al een paar maanden niet meer. Af en toe vang ik er iets van op als ik bijv daarna iets wil zien. Maar ach, ik ben te afgeknapt om het nog te bekijken. Ben wel benieuwd naar kleine dingetjes, bijv of Ludo nog steeds de goedheid zelve is zoals ik hier gelezen had? Voor de rest lees ik hier, da's veel leuker haha
Alle reacties Link kopieren
Jef in de aflevering van gisteren "ik dek alleen voor jou en Sil !!!!!!!"het kind krijgt eindelijk een keer wat te eten.Alhoewel hier nog geen duidelijke bewijzen voor zijn.

In het voorstukje blijkt dat Sil zelfs af en toe in het speeltuintje speelt.

Trouwens is Laura een moeder die zelf wel haar kind overal laat spelen maar ik heb nog nooit kinderen bij haar zien spelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me idd ook al af waarom Jef nog steeds inwoont bij zijn ex-schoonzus.Da's toch belachelijk?en ze doen niet eens moeite om een eigen huis te zoeken..........Ik vraag me ook atijd af wat mensen zoals Charlie op dit moment voor dagelijkse bezigheden hebben. Werkt ze? doet ze een studie??En sjors...werkt die uberhaupt??
Alle reacties Link kopieren
sjors werkt bij de receptie van het hotel en doet daarnaast een studie, beetje opletten hoor! ;)
Alle reacties Link kopieren
:Pnou ja je kan het ook niet echt werken noemen wat Sjors doet. Ze staat meer zich met vrienden en kennissen te bemoeien dan dat ze daadwerkelijk iets doet.

Ik ben helemaal opgelucht Sil leeft en krijgt zelfs een ijsje.

laura mag wel wat beter op hem letten want ze beweerd dat hij bij een vriendje speelt terwijl hij in zijn eigen huis op zolder speelt:o

Wat is er met Dorethea aan de hand opeens deugt er helemaal niets meer aan Jeff.

ik vond trouwens dat Anita vanavond goed speelde.
Alle reacties Link kopieren
jeff deed van de week ook niet bepaald lief tegen dorethea, zou ik ook niet pikken!
Alle reacties Link kopieren
Sil keek wel behoorlijk afwezig, eigenlijk meer een figurantenrol. Hoe oud moet hij ook alweer voorstellen, dat hij nu al met Rikki speelt?

Ook zo grappig was het geroep om die kinderen bij de voor- en achterdeur. Ga dan de straat op. Maar nee, dan moet er weer een buitenscène gerealiseerd worden.



En waar is Valentijn gebleven? Zijn bedje kan zomaar verplaatst worden zonder dat Charlie het merkte, ze zou hem gaan ophalen, maar wie paste dan op hem? Sjors en Bing in ieder geval niet. Zit hij op de crèche, terwijl Charlie niet eens een baan heeft?



En Barbara en Jef groeien natuurlijk weer naar elkaar, da's duidelijk.



En hoe zit het trouwens met Dian? Die krijgt ineens gevoelens voor Ludo? Moest daarom Mo (?) ineens het veld ruimen?
Alle reacties Link kopieren




En Barbara en Jef groeien natuurlijk weer naar elkaar, da's duidelijk.





Dorothea en Jef hebben een geforceerde (het sloeg werkelijk nergens op) ruzie gekregen waardoor Jef zich stort op Barbamamma en de zorgzame rol van Robert gaat overnemen, die zich waarschijnlijk in het Brazilliaanse nachtleven gaat storten terwijl zijn vrouw / vriendin "terminaal" is ofzo. Scoort wel punten onze Robbie.

Maar ehh, het volgende kan ik mezelf ook nog voorstellen; Dorothea heeft opvliegers zo te zien, dus die is gewoon in de overgang :) Hebben we het volgende stuk "belerende" soap waarvan we iets mogen opsteken!



Overigens is Jef naast ex schoonbroer van Laura ook haar ex vriend. Die 2 hebben ook nog ooit een verhouding gehad. Ach ja, who's counting?
Alle reacties Link kopieren
Wat een flauwekul nu weer in de Rozenboom!

Net of een hotelmanager de diefstallen laat oplossen door een jochie....
Alle reacties Link kopieren


Wat een flauwekul nu weer in de Rozenboom!

Net of een hotelmanager de diefstallen laat oplossen door een jochie....
Tja, zeker als dat jochie die spullen zelf hoogstwaarschijnlijk in de betreffende kamer heeft gelegd, om een bepaald persoon (die bulkt van het geld, gezien de heftige dj-status) zwart te maken...
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat Naut met zijn oma Bassie en Adriaan mag spelen in de Peerenboom (hallo hier B1, B2 waar ben je?)

Maar of dit nu de criminaliteit oplost? Misschien kunnen ze beter bij het plaatselijke politiebureau aankloppen op kamer 44.
Alle reacties Link kopieren
Mo was het plaatselijk politiecorps van Meerdijk dus sinds hij abrupt overleed, moeten de bewoners natuurlijk zelf noodgedwongen zelf alle misdrijven op zien te lossen.

Kamer 44 is overgenomen door DJ Milan die, nu hij het ook nog in het zwart doet, binnenkort de Rozenboom overneemt en Sjors ook.
Alle reacties Link kopieren
ja belachelijke scene...!

en dan ook nog die walky talky anno 1990..

dat ding was hugeee.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven