Entertainment alle pijlers

Holland"s Next Top Model - Finale 14 mei!!!

14-05-2007 16:10 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er winnen? Ik zal zo de poll uit het oude topic hierheen halen. Kunnen we verder speculeren!
Alle reacties Link kopieren
Christa loopt nogal scheef, niet mooi, en ze heeft ook geen krachtige blik vind ik. Wel is ze erg goed in fotoshoots! Sabrina spreekt mij niet zo aan, maar ik moet zeggen dat ze het wel erg krachtig en vol overtuiging doet. Ik ben zoals de meesten hier volgens mij, ook voor Kim. Leuke mooie meid, met inhoud!

En Yfke... tja... wat is ze spontaaaaan! NOT! En wanneer gaat ze nu eindelijk eens op spraakles? Hoop dat ze volgend jaar door iemand anders wordt vervangen. Renate misschien??
Alle reacties Link kopieren


idd alledrie de foto's erg mooi, maar vond die van Kim en Sabrina beter. Vind Christa echt een enorm Yfke Sturm gehalte krijgen.



Erger me vandaag trouwens aan de intonatie van Yfke. Lijkt telkens net of haar zin nog lang niet af is en dan kijkt ze Renate zo aan : van ja ik ben klaar.



Kim mag van mij nog steeds winnen.
Ik vind dat ze gewoon met haar mond vol tanden staat. Ze is uitgepraat maar weet het niet goed te eindigen.



De covers van Kim en Krista vond ik de beste.



Kriste lijkt wel een bang hertje met die ogen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar een saaie finale... Ik mis echt het tempo van de Amerikaanse variant!
Alle reacties Link kopieren
christa is idd scheef, zie je ook aan die (enorm uitstekende) schouderbladen..
Alle reacties Link kopieren
*gniffel* grappige loopjes van de andere modellen
Alle reacties Link kopieren
Je kunt wel heel goed het verschil zien tussen de loopjes van deze 5 en de 3 finalisten. Hoop dat de andere deelnemers, waaronder Bodil, ook nog gaan lopen.

King of Style zat dus in het publiek, met Sanne en Daisy. Misschien Sylvia ook wel, maar dat zag ik zo snel niet.
Alle reacties Link kopieren
Die eerste vijf lopen echt als een krant idd. Bodil spat toch wel weer van het scherm af...



Krista is wel heel slecht vanavond. Sabrina verbaast mij, maar go Kim...
Alle reacties Link kopieren
Die 4 waren al een stuk beter. Bodil toch wel de beste. Tweeling was wel grappig. Toen ze binnenkwamen lachen, maar oops, snel blik veranderen naar nors/boos.
Alle reacties Link kopieren
Die 4 waren al een stuk beter. Bodil toch wel de beste. Tweeling was wel grappig. Toen ze binnenkwamen lachen, maar oops, snel blik veranderen naar nors/boos.
Ja, zag ik ook :D

Ze liepen ook wel erg snel, die tweeling.



Ik herkende Bodil haast niet. Stomme hoedjes hadden ze op!
Alle reacties Link kopieren
De meeste kleding ziet er sowiezo niet uit die ze showen vanavond..
Alle reacties Link kopieren
Met zulke hoedjes was ik ook in de lach geschoten zeg, jee vreselijk!



En wat keek Sandra een partij vals.
Alle reacties Link kopieren
wat  een stomme muziek tussendoor
Alle reacties Link kopieren
holy cow, 40 punten voor kim!
Alle reacties Link kopieren
Go Kim!:)
Alle reacties Link kopieren
Jeej, Kim heeft gewonnen! Whaha Sabrina heeft maar vijf punten...
Alle reacties Link kopieren
kim heeft gewonnen!!! echt wel goed!!



en wat is haar familie blij



en sabrina weinig punten
Alle reacties Link kopieren
sabrina zal BALEN!!!!
Alle reacties Link kopieren
wow! vind t toch lullig voor sabrina, maar kim terechte winnaar en erg blij dat Christa het niet is geworden.



Vraag me af of men hier rekening mee had gehouden dat ze zo enorm voor zou staan na de telling van de kijkers



lachen
Alle reacties Link kopieren
KIMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
aaaaah yes, waar ik al op had gehoopt: straks Jensen!
Alle reacties Link kopieren
oeh, vriendje kim is sinds de vorige aflevering wel wat opgeknapt geloof ik?
Alle reacties Link kopieren
YEEEEAAAAHAAAAA.

Wel lullig voor Sabrina die 5 punten maar ja. Christa zou door de jury denk ik wel verder gekozen worden maar het publiek (ja ik ook) heeft massaal op Kim gestemd.
Yesssssssssss!!!!!



Toch zielig voor Sabrina. Ik herkende haar trouwens bijna niet met dat haat zo strak naar achter.
haaR
Alle reacties Link kopieren
Maar jammer dat ze niet meer zeiden waar de overige 20 punten van Rosalie en missGlamour heengingen. Denk dat Rosalie wel voor Kim heeft gestemd. Maar misschien zaten er toch nog punten voor Sabrina bij.

Maar die stemmen van het publiek hebben Kim wel enorm geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven