Entertainment alle pijlers

Holland"s Next Top Model - Finale 14 mei!!!

14-05-2007 16:10 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er winnen? Ik zal zo de poll uit het oude topic hierheen halen. Kunnen we verder speculeren!
Alle reacties Link kopieren
freudiaanse verspreking, Shining? ;)
Alle reacties Link kopieren
Olee, olee Kim heeft gewonnen
Alle reacties Link kopieren
YESSSSS!!!!!



Ik ben toch wel benieuwd naar de punten van de overige (2?) juryleden, maar dat zullen we wel nooit meer weten.


freudiaanse verspreking, Shining? ;)





:D



Ik vind Sabrina wel het minst leuk van de drie ja, dus er zit een kern van waarheid in. ;)
Alle reacties Link kopieren
Die "arme" Sabrina heeft maar 5 punten gescoord hahahahahahaha.



Kim was de beste dus heeft terecht gewonnen. Christa leek te veel op Sanne.
Alle reacties Link kopieren
God wat een amateuristisch gebeuren dat einde!!



Ten eerste, wat een gefrutsel met die enveloppen! Je zou bijna denken dat er iets achter zat zo zaten ze te hannesen. Ten tweede had Renate of Yfke even moeten zeggen bij die laatste envelop dat als de punten naar Kim zouden gaan ze gewonnen zou hebben...dan kwam het niet zo out of the blue...! Ten derde, waar waren de bloemen oid, IETS waardoor Kim niet enthousiast meteen op die hysterische vriendin af kon rennen en we wat meer reactie konden zien ofzo...!



En in het algemeen hadden ze aan de polls natuurlijk allang kunnen weten hoe populair Kim was, dus hadden ze beter eerst alle jury punten kunnen geven en daarna pas het publiek. Hadden ze het ook nog wat spannender kunnen doen, met nog wat overall commentaar op iedereen...



Ik vond het maar een luleinde, maar wel super dat Kim gewonnen heeft!!!! Leuke meid!
Alle reacties Link kopieren
Kim en Yfke komen bij Jensen!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
wat voor raar vestje heeft ze aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik Sabrina op de catwalk met opgestoken haar op zich wel knap vond, het was de eerste keer in deze hele serie dat ik eindelijk snapte wat ze in haar zagen. Maar toen later toen ze zichzelf moest promoten ergerde ik me al weer rot aan haar. En met haar haren los vond ik haar weer helemaal niet mooi. En jeetje wat erg om Sandra weer te moeten zien zeg....
Alle reacties Link kopieren
En jeetje wat erg om Sandra weer te moeten zien zeg....
Inderdaad...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben na vanavond ook helemaal op Sabrina teruggekomen. Jammer idd van haar zegje.



Wat waren Yfke en Kim de beste vriendinnetjes met elkaar bij Jensen. Yfke kon niet van dr afblijven.
Alle reacties Link kopieren
Yesssssssssss Kim gewonnen!

Heb helaas de uitzending gedeeltelijk gemist, dus zal morgen nog maar eens op internet moeten kijken! Heb alleen wat vlagen gezien jammer genoeg... Vond Renate het wel echt leuk presenteren!!

Jensen overigens wel gezien en inderdaad, wat was Yfke weer irritant! Echt doen alsof ze persoonlijk verantwoordelijk was voor het succes van Kim nu en telkens er tussen springen om maar wat aandacht van Jensen te krijgen. Renate mag het volgend jaar presenteren wat mij betreft :D
Alle reacties Link kopieren
Net Yfke bij Jensen



"Ik zag kim helemaal opbloemen" Euhh denk dat ze opbloeien bedoelde. Doosss
Alle reacties Link kopieren
Hoezo next topmodel. Het wicht is al 21 en werkte al als model. Waarom is het niemand eerder opgevallen dat het een next topmodel was?

En dan dat geleuter met die enveloppen en het televoten, wat een dom programma
Alle reacties Link kopieren
Pfff...was nog even bang dat Christa door de stemmen van de jury toch zou winnen. Ik vind Christa best een aardig meisje, maar als model 3 keer niks. Ze keek ook constant naar beneden toen ze van de trap afliep. Blijkbaar zag de jury dat niet. Ik denk dat als het publiek niet mee had mogen stemmen Christa zeker gewonnen had. Weer een standaard blond model. Snap niet waarom ze nog andere modellen selecteren.





 

Sabrina vond ik het geweldig doen, Kim zat er voor mij een beetje tussenin. Maar ach, mijn favoriet was Bodil, dus eigenlijk maakte me het niet meer zoveel uit.
Alle reacties Link kopieren
Karin S. mag ook wel eens door een stylist onder handen worden genomen. Wat had zij in hemelsnaam aan???? Een hele blote jurk,  met zulke armen..... wat erg zeg.
Alle reacties Link kopieren
Sabrina liep echt als beste gisteren! Kim wiebelde teveel met haar hoofd, en Christa liep stijfjes, viel echt tegen, maar zal wel van de zenuwen zijn geweest.



Leuk om de afvallers nog even te zien lopen, en duidelijk dat Sandra inderdaad is afgevallen, wat een draak zeg! Ze liep stom, en haar blik was stom. Tanimara wiebelde ook weer van alle kanten, zoals de jury toen al eens zei.



Bodil liep wel mooi, vind het nog steeds jammer dat ze niet door is gegaan naar de finale.



Maar erg leuk dat Kim gewonnen heeft, denk dat ze heel ver gaat komen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een stuntelige show... De modellen deden het werkelijk waar erg goed, maar dat gehannes met die enveloppen idd. En ik dacht ook, laat eerst de jury punten geven, dan wordt het tenminste nog spannend.Dacht al dat Kim zou winnen. Trouwens wel opvallend dat zowel Kim als Christa een goede 'verkoopzin' hadden en dat er bij Sabrina wat gestuntel uitkwam met heel vaak 'ik' en 'mijn' erin...
Alle reacties Link kopieren
Yess!!!!!Kim gewonnen!

Ik heb het nooit eerder gedaan maar nu heb ik ook gebeld. Op Kim gestemd. Ik vond haar echt de beste en meest sympathiek.



Sandra keek inderdaad lelijk zeg.

Bodil blijft veruit mijn favoriet, jammer dat ze het niet gehaald heeft, die is echt mooi.



En ja, Karin. Wat zag zij er vreselijk uit.Ook zo oranje in dat licht. Met zulke armen moet je inderdaad iets bedekters dragen. Ook dat oude decollettee van Rosalie kon echt niet.Twee van die rimpeltieten met ene enorme ruimte ertussen, jech!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het best een leuke show, ik vond renate het erg goed presenteren. Alleen jammer van dat gekke topje met dat rollade-touwtje op haar borst. Ik vond het een beetje simpel dat ze eerst de televoting-uitslag bekend maakten en toen pas de jury waardoor het voortijdig al bekend was. Ze hadden het spannender kunnen maken door eerst de jury te laten stemmen denk ik. Als je ziet dat Kim al 40 punten heeft dan kies je toch gauw voor eerst jury-oordeel? Vind ik ook een logischer volgorde omdat de jury hun toch tien weken heeft beoordeeld en nu hoorde je niet meer wat carli en Rosalie hadden getemd. Maar ik denk Rosalie wel op Kim, aangezien ze die 'extraordinaire'  vond en Carli mss wel op Sabrina.

 Sabrina vond ik wel erg sterk op de catwalk! maar het viel me al op dat ze het minst aandacht kreeg bij het commentaar. Uitgebreid over Kim en Christa (die trouwens heeeeeel slecht liep) en nog eventjes over Sabrina, alsof ze haar bijna vergaten te noemen. Om Kim hing de hele tijd al een winnersmood heen, dat zag je aankomen.

De jury zag er verschrikkelijk uit. Ik vond het decollete van Marianna ook echt niet kunnen, zag er niet uit. En Yfke.... tja die moet toch ook wel gezien hebben dat presenteren ook anders kan, ze blijft een stijve hark. Zou Jensen vanmiddag nog herhaald worden? Dat komt toch altijd rond 17.30 uur? Ik vond het te laat om nog voor wakker te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Kim gewonnen! Dat heeft ze verdiend ook!

Ik vond het eigenlijk best grappig dat Sabrina maar vijf punten had. :P Ze liep best goed, maar Kim spat gewoon van het scherm!



Christa liep indaad slecht, langzaam vond ik. Daarom verbaasde het mij ook dat juist Mariana ( als catwalk coach) op haar had gestemd. Ik vond haar echt het slechtste lopen...  Ze straalt niet echt iets uit vind ik... Dat vond ik van Sabrina trouwens ook vaak.

Ik denk ook dat als alleen de jury had mogen stemmen Christa gewonnen had. Dat had ik ook saai gevonden. Vind ik toch te veel " hetzelfde" als Sanne.



Renate presenteerde het wel goed en leuk maar inderdaad dat pakje... Ik dacht eerst dat ze zwanger was... Wat een rollade bandjes inderdaad.



Yfke zag er wel leuk uit alleen verder was het inderdaad weer typisch Yfke met haar: "Dan zou IK OOK zenuwachtig zijn..." pff

Karin Sweerink blijft er uit zien als een rode kreeft. Ik vond het decoleté van Rosalie te laag. 



Ik vond het ook leuk om " de afvallers" nog even te zien alleen  wat hadden ze lelijke kleren aan... vreselijk... Sandra vond ik ook echt erg, snap niet dat die überhaupt in het huis is gekomen... Bodil vond ik de beste. Als ik haar zag lopen dan vond ik het toch jammer dat zij niet in de finale stond, maar ik denk dat ze er sowieso wel komt.



Dat einde was een beetje een aanfluiting inderdaad. Jammer dat we nu niet meer hoorden voor wie Rosalie en Carley hadden gekozen



Na HNTM zag ik trouwens die Mora reclame met Sylvia. ( Had ik nog nooit gezien) Ik vond hm best grappig... :D
Alle reacties Link kopieren
Woeha, die freudiaanse verspreking van Sabrina: "Ik voel me helemaal geen verliezer als ik van Christa en Kim win." (Of heb ik dat nou écht verkeerd verstaan?)

Het leek dus net of Renate hangtietjes had, maar dat kwam echt alleen door dat ene rolladebandje onder de oksel. Zonde, hoe verzin je 't?



En we hebben wel even kunnen zien dat op de cattwalk lopen nog niet zo makkelijk is als het misschien lijkt. :o Of ze lopen als paarden of gewoon zoals Maan. Of ze denken een goede blik te hebben aangenomen, maar kijken dan eigenlijk alsof ze je ter plekke zouden kunnen vermoorden... Heel slecht.
Alle reacties Link kopieren


Woeha, die freudiaanse verspreking van Sabrina: "Ik voel me helemaal geen verliezer als ik van Christa en Kim win." (Of heb ik dat nou écht verkeerd verstaan?)



Nee dat heb je niet verkeerd verstaan hoor, mij viel t ook op :)
Alle reacties Link kopieren


Christa liep indaad slecht, langzaam vond ik. Daarom verbaasde het mij ook dat juist Mariana ( als catwalk coach) op haar had gestemd. Ik vond haar echt het slechtste lopen...  Ze straalt niet echt iets uit vind ik... Dat vond ik van Sabrina trouwens ook vaak.

Ik denk ook dat als alleen de jury had mogen stemmen Christa gewonnen had. Dat had ik ook saai gevonden. Vind ik toch te veel " hetzelfde" als Sanne. Sanne en Sylvia zaten wel in de zaal! waarom geen interviewtje met hen over nu het nu gaat enzo, had ik wel leuk gevonden!



Ik vond het ook leuk om " de afvallers" nog even te zien alleen  wat hadden ze lelijke kleren aan... vreselijk... Sandra vond ik ook echt erg, snap niet dat die überhaupt in het huis is gekomen... Bodil vond ik de beste. Als ik haar zag lopen dan vond ik het toch jammer dat zij niet in de finale stond, maar ik denk dat ze er sowieso wel komt.  Sandra, daar snap ik ook helemaal niks van! Hoe is die met dat hoofd toch nog zo ver gekomen. Echt ab-so-luut geen model! En Sharmyla liep echt als een op hol geslagen paard. Met haar benen zo ver omhoog. Die kleding van vero Moda was ook niet echt leuk. De outfits van de finalisten vond ik bijna allemaal wel mooi. Vooral de laatste run met jurken van percy Irasquin. jammer dat het schouderbandje van Christa omlaag viel van haar magere schoudertjes. Die zwarte jurk van Kim was echt een ware showstopper, prachtig! Daar verbleekten die ander twee bij. Zij had in die run wel de allermooiste jurk! Het was gewoon echt de Kim-show!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond sowieso dat Kim telkens de mooiste, weelderigste jurken aan had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven